Weet jij ook wat die achterlichten nieuw kosten? Als het niet te duur is koop ik ze wel helemaal opnieuw. Dan weet ik tenminste zeker dat het goed ziet...
Goedkoop zijn ze nietRontwingo schreef:ik ben echt genaaid....eerste die achterlijke roosters erop gekit en nu weer die kapjes die ik mis.
Weet jij ook wat die achterlichten nieuw kosten? Als het niet te duur is koop ik ze wel helemaal opnieuw. Dan weet ik tenminste zeker dat het goed ziet...
Goedkoop zijn ze nietDouwe schreef:Weet jij ook wat die achterlichten nieuw kosten? Als het niet te duur is koop ik ze wel helemaal opnieuw. Dan weet ik tenminste zeker dat het goed ziet...
Kan gewoon met een rechte pijp, heb ik ook. Moet je alleen wel je cat doorzagen.Douwe schreef:Weet iemand of je de kat van een Twingo gewoon kunt vervangen door een recht stukje pijp? Of moet je persé een katvervanger gebruiken?
Twingo_maarten schreef:Zo twingo heeft vandaag een grote beurt gekregen en er zit weer een jaartje apk op.
Tijdens de apk waren er 2 dingen niet helemaal goed.
Speling op de fusekogel rechts voor, en mijn handrem werkte niet zoals het hoorde. Handrem was een kwestie van afstellen. Fuse is vervangen!
Kan er weer lekker een jaartje tegen aan!!
BeterssssRontwingo schreef:Donderdag de 22ste naar Cartrend me velgies bestellen.
Ik heb een tijdje getwijfeld tussen de Steffan BCW 14 inch of de Brock B5 14 inch, maar ik ben er nu helemaal uit: Het worden de Brock B5 met 195-40-14banden. Met achter 1cm spoorverbreding en voor 5mm.
ik heb een 195-45-14 fulda sport zijn perfect, geen problems mee...alleen monteren is zwaar klote, dat zal met een 40 band nog wel irritanter worden, zeker op 8 j brede velgen.Rontwingo schreef:Ik ben alleen nog niet zo zeker of ik nou een 45 of een 40 band neem. Zelf vind ik een 40 band het mooist, lekker plat en het past ook waarschijnlijk beter bij mijn achterkant, want als ik met een bijrijder in de auto zit zakt hij al iets over de band heen en wil hij wel eens aanslepen![]()
Met de 40 band zal de wielomtrek aan de achterkant afnemen en dus beter passen dan de 45 band, maar of het verstandiger is weet ik niet..!!
Ik heb toen geïnformeerd bij een garage en dat was toen 100 euro. Maar zijn er geen jongens van de RTC die jou kunnen helpen. Met zijn tweeën is het een kwestie van 2-3 uurRontwingo schreef:een setje kost dus ongeveer 119 maar wat kost het eropzetten ongeveer? Ben niet een screapert ofzo, maar ik heb nog meer plannen en dat kost ook aardig wat geld
Das een mooie twingo! Ik weet niet of die vleugel erop gesoept is, heb em nog nooit gezien (skirts ook niet overigens).twinny schreef:http://www.netconx.nl/UPLOAD/73_RE11c.jpg
weet iemand wat voor spoiler dit is
ik vind hem echt super![]()