ACT: Benzine
-
De benzine is vandaag weer twee cent per liter duurder geworden. Volgens het nieuws is de benzine in nederland nog nooit zo duur geweest. In belgie is het 17 cent per liter goedkoper. Eigenlijk zouden we actie moeten ondernemen, snelweg bezetten ofzo net als die woonwagenkamp bewoners vanochtend. Iemand suggesties voor een ludieke actie?
koprolacties met je auto bij de benzinestations? 

"wij" Nederlanders pikken helaas teveel, dus een actie krijg je echt "nog" niet op poten vrees ik.
Die prijzen zijn belachelijk, en wij maar betalen
Toen de euro ingevoerd werd betaalde je ruim 1 euro de liter, nu gaan we hard op de prijzen af toen der tijd in guldens, maar nu in euro's.
Die prijzen zijn belachelijk, en wij maar betalen

Toen de euro ingevoerd werd betaalde je ruim 1 euro de liter, nu gaan we hard op de prijzen af toen der tijd in guldens, maar nu in euro's.
ja alles is veel duurder geworden
en wij nederlanders zijn al bijna 2 jaar genaaid
kijk naar de prijzenoorlog tussen de supermarkten
de meeste producten zijn ruim naar beneden
en wij maar al 2 jaar te veel betalen
burger word armer van euro
en wij nederlanders zijn al bijna 2 jaar genaaid
kijk naar de prijzenoorlog tussen de supermarkten
de meeste producten zijn ruim naar beneden
en wij maar al 2 jaar te veel betalen
burger word armer van euro
-
Als we nou met een hele groep naar den haag gaan en de hele dag op het binnenhof gaan staan toeteren. Dat wordt toch echt irritant op een bepaald moment. Dan luisteren ze vast wel eventjes. eventjes dus...
Dat met die woonwagenkamp bewoners is wel ff heel wat anders hè! Gaat ergens anders over en wat die gasten daar deden is niet bepaald verantwoord en doordacht te noemen!qauckemoly schreef:De benzine is vandaag weer twee cent per liter duurder geworden. Volgens het nieuws is de benzine in nederland nog nooit zo duur geweest. In belgie is het 17 cent per liter goedkoper. Eigenlijk zouden we actie moeten ondernemen, snelweg bezetten ofzo net als die woonwagenkamp bewoners vanochtend. Iemand suggesties voor een ludieke actie?
Voor dit soort onderwerpen hebben we trouwens een ACT

-
Bart heeft helemaal gelijk; wij pikken het allemaal, dus verdienen we alle shit die we krijgen.
We hebben het allemaal nog te goed, dus niemand onderneemt echt actie tegen o.a.de Euro terreur.
(Heeft iemand ons ooit gevraagd of we die onzin wilden, 1 Europa-laat me niet lachen
)
We wilde allemaal zo graag alles anders met Pim Fortuyn
, destijds, maar we zijn allemaal weer in slaap gesukkeld.
En eh...ja de benzine is weer duurder geworden
We hebben het allemaal nog te goed, dus niemand onderneemt echt actie tegen o.a.de Euro terreur.
(Heeft iemand ons ooit gevraagd of we die onzin wilden, 1 Europa-laat me niet lachen

We wilde allemaal zo graag alles anders met Pim Fortuyn

En eh...ja de benzine is weer duurder geworden
Ik woon dicht tegen de grens, dus ik ga altijd in Belgie tanken 

-
Vind ik ook wel een goede aktieqauckemoly schreef:Als we nou met een hele groep naar den haag gaan en de hele dag op het binnenhof gaan staan toeteren. Dat wordt toch echt irritant op een bepaald moment. Dan luisteren ze vast wel eventjes. eventjes dus...

Ik vind trouwens best oké om hier een topic voor te openen
One clio to rule them all
-
- Über-Spammer
Wat als we nou allemaal niet meer bij de shell gaan tanken??
want de shell bepaald zo'n beetje de prijzen.
toch?
Denk/hoop dat iedere autoclub zich misschien wel aansluit als we een hele grote actie tegen deze prijzen gaan houden. Alleen je moet je er wel 100% voor gaan.
ps: ik tank al 3jaar niet meer bij de shell > nu bij de texaco + anwb pas dus 0,5cent per liter korting.
Dat geld wordt op een rekening gezet en die kan je in de loop der tijd over laten zetten naar je eigen rekening...
maar ff ter zaken. Gaan we een actie bedenken?
want de shell bepaald zo'n beetje de prijzen.
toch?
Denk/hoop dat iedere autoclub zich misschien wel aansluit als we een hele grote actie tegen deze prijzen gaan houden. Alleen je moet je er wel 100% voor gaan.
ps: ik tank al 3jaar niet meer bij de shell > nu bij de texaco + anwb pas dus 0,5cent per liter korting.
Dat geld wordt op een rekening gezet en die kan je in de loop der tijd over laten zetten naar je eigen rekening...
maar ff ter zaken. Gaan we een actie bedenken?
-
gelukkig woon ik hier vlakbij de belgische grens, daar betaal je momenteel voor euro95 1.04euro en voor 98 1.10euro, ongeveer, dus dat scheelt wel iets 

-
Marktleider shell verhoogt en alle andere merken doen graag mee met de verhoging. Er worden problemen gemaakt over bouwprijs afspraken maar in de oliebrachne kunnen ze er ook wat van. 

-
Is dat niet cartell vorming? 

-
whatever "de gewone burger is weer de dupe"
(ik ga de politiek in
)
(ik ga de politiek in

-
Is er niet iemand handig met het maken van websites? misschien dat we een site moeten maken waar iedereen een digitale handtekening kan zetten en dan de link doorsturen aan zoveel mogelijk autoclubs. Mocht het een succes zijn, dan kan het resultaat hebben en kan de link misschien in de media komen zodat er nog meer mensen hun "handtekening" zetten. Idee?
-
- Moderator
- Car: Megane
de prijzen zijn idd niet normaal meer
zulk soort sites bestaan naar mijn weten wel...weet alleen adres niet meer...qauckemoly schreef:Is er niet iemand handig met het maken van websites? misschien dat we een site moeten maken waar iedereen een digitale handtekening kan zetten en dan de link doorsturen aan zoveel mogelijk autoclubs. Mocht het een succes zijn, dan kan het resultaat hebben en kan de link misschien in de media komen zodat er nog meer mensen hun "handtekening" zetten. Idee?
[edit]
http://www.petitiononline.com/ ?
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Meeting op het binnenhof? Veel muziek en uitlaatsound meegeleverdMaik (WOOFER) schreef:maar ff ter zaken. Gaan we een actie bedenken?

-
Ja idd, de volgende meting is gewoon op het binnenhof 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Rijd die dan op water ofzo? 

-
- Moderator
- Car: Megane
Joost (DoubleYou) schreef:Rijd die dan op water ofzo?

-
- Contacteer:
whehe.....dan weet ik waarSToRM666 schreef:Ik woon dicht tegen de grens, dus ik ga altijd in Belgie tanken

see you soon @ proline!
-
- Über-Spammer
Kweet niet of dat nou is wat we willen.Joost (DoubleYou) schreef:Meeting op het binnenhof? Veel muziek en uitlaatsound meegeleverdMaik (WOOFER) schreef:maar ff ter zaken. Gaan we een actie bedenken?
Maar dat er iets gedaan moet worden (is zeker), waarbij ook een database met digitale handtekeningen bijgehouden kan worden is zeker een GROTE optie.
We moeten proberen iedere autorijder aan te spreken.
-
- Über-Spammer
Ik respecteer je mening maar DIT is BULLSHIT manjef schreef:Jongens dit heeft geen zin we wonen in nederland hoor.....Ga dan gewoon in Belgie wonen als je nederland niet accepteert....

BTW. alles kan een zin hebben als je het maar goed aanpakt