Caliber ok of nee!!!

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Stefan S.

Bas RSI (moersleutel) schreef:
dtune_stefan schreef: Ook heb ik vele testen van Car&Hifi(duitse editie) doorgelezen en mensen die dit ook gedaan hebben, weten echt wel waarover ik praat.

Let wel op; duits blad!!!!!

Die gasten bij de duitse hifi bladen zijn nou niet bepaald objectief. Lees maar eens een test waar één of meerdere duitse merken aan meedoen. Van de 10 geteste, staan er zeker 2 in de top 5.

Dit is A; voortrekken van "eigen" merk en B; hebben de duitsers een andere smaak van klank dan wij waterlanders.

Dat zeg ik duits en als de meeste kwalitatief goede merken uit duitsland komen is het logisch dat deze veelal boven in de top 10 staan :wink:
Stefan S.

Olijnsma schreef:Let wel, de Duitsers zijn aggresieve luisteraars, die gaan meer voor het wat harde, de Engelsen letten meer op helderheid en kwaliteit.
Not :p , en deze discussie gaan we een keer voeren onder het genot van een Cola Malibu :beer:
Stefan S.

tribal maniac schreef:emphaser is ook klasse spul heb zelf alleen nog de woofer maar wil alles er van in mijn auto.
woofer en versterkers zijn vrij duur maar de rest is betaalbaar.neem maar eens een kijkje op

http://www.acr.ch
Klopt, goed SPL spul en gaat loeihard >-)
peter5GTTurbo
Contacteer:

dtune_stefan schreef:
Olijnsma schreef:Let wel, de Duitsers zijn aggresieve luisteraars, die gaan meer voor het wat harde, de Engelsen letten meer op helderheid en kwaliteit.
Not :p , en deze discussie gaan we een keer voeren onder het genot van een Cola Malibu :beer:
Doe mij dan maar een Malibu Annanas sap.
R(ay)Si

Gewoon een vol glas puur met een ijsklontje (Y) :)
Alleen nog maar VW!
peter5GTTurbo
Contacteer:

Ook goed :p .

In ieder geval Ground Zero speelt lekker.
Ben hard aan het sparen voor een setje Woofers :smoke: .
Anonymous

dtune_stefan schreef:
Matthijs schreef:Ik hoef niet op te scheppen over wat er in mijn auto mag spelen..... iig ik weet zeker dat jij dit niet snel zal kopen :D
Kom op Matthijs, laat je niet kennen en vertel :) of heb je jezelf overbluft :D
:)
Plaats reactie