wat was dat gezegte ook alweer "beter goed gejat dan slecht verzonnen" of zoRenaultclioII16v (Peter) schreef:
Don't copy, try to create your own style

wat was dat gezegte ook alweer "beter goed gejat dan slecht verzonnen" of zoRenaultclioII16v (Peter) schreef:
Don't copy, try to create your own style
Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent Douwe en ik weet zeker dat ik binnenkort lig te kwijlen op jouw TwingoDouwe schreef:Zou niet echt origineel zijn als ik hem zo maakte of welVosje schreef:zo moet ie zijn en niet anders![]()
![]()
Desalnietemin een mooie Twingo
Niet zo zeer andere maar 2 maatjes groterHooliead schreef:Ik vind die velgjes die er nu onder zitten eigenlijk wel SUPER gaaf. wrom zou je andere nemen?
Niet eronder wel erboven ik heb niet voor nix een witte achtergrond gemonteerddtune_stefan schreef:Wel lache om te zien dat die Caliber versterker helemaal in het niets valt bij het originele gat. Errug creatief opgelost, misschien een neonbalkje eronder
Hehehe ben ik toch niet alleenMaik (WOOFER) schreef:Ik zal trouwens een een foto maken van een twingo hier in de buurt.
Deze heeft de zelfde kleur als jou douwe.
[/quote][/quote]Riël schreef:Look who's talkingRemco T. schreef:[quote="Tijn]
En is veel te grootdit is 17"
[off-topic]RO 16v schreef:Je Twingo is leuk geworden Douwe.![]()
Voor als je extra optisch vermogen nodig hebt.![]()
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 2463481666
Je moet nog veel leren op audio gebied...... NIet alles wat groot is is direct beter.dtune_stefan schreef:Ziet er nog steeds toppie uit Douwe, alleen lijkt die subwoofer een beetje klein op de foto. Maar ja, we weten wel beter met z'n 10kg
Als ik je e.e.a. moet uitleggen, vraag het me dan via msn en vervuil niet Douwe topicMatthijs schreef:Je moet nog veel leren op audio gebied...... ik draai bijvoorbeeld liever 2x 10" dan 1x 12dtune_stefan schreef:Ziet er nog steeds toppie uit Douwe, alleen lijkt die subwoofer een beetje klein op de foto. Maar ja, we weten wel beter met z'n 10kgNIet alles wat groot is is direct beter.
Het scheelt dat stefan wordt gezien als iemand die veel van audio afweet dus dat komt wel goedMatthijs schreef:Je moet nog veel leren op audio gebied...... NIet alles wat groot is is direct beter.dtune_stefan schreef:Ziet er nog steeds toppie uit Douwe, alleen lijkt die subwoofer een beetje klein op de foto. Maar ja, we weten wel beter met z'n 10kg
Ik ?? haha weet niet waar je het over hebtdtune_stefan schreef:Ach laat hem maar, hij moet nog effe zijn frustatie uiten, omdat ik hem in een ander topic doorhad met zijn gebluf
Ik heb nou niet het idee dat je 1,2,3 iets toevoegd aan m'n lijst... ik heb er de opleiding er voor gehad dus de uitleg behoef ik ook niet te hebben...... zeker van mensen die over spelletjes praten binnen de audio-wereld.. pure natuurlijk mandtune_stefan schreef:Helemaal mee eens Dennis, gebruiken we nu effe het ACT dan maar voor
(geintje)
@ Matthijs, voeg me maar effe toe aan msn, dan zal ik je effe uitleggen hoe het spelletje werkt