Gesloten topic van Douwe (Grote beurt)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
The Cabrio Kid

Wat ontzettend vreemd dat iemand die ergens een slechte ervaring mee heeft, dit niet op een forum mag melden?!

Als personen opzettelijk beledigt worden of er wordt zeer grof taalgebruik gebruikt kan ik het me voorstellen dat een topic wordt gesloten of verwijderd.

In dit geval heeft Douwe alleen zijn ervaring met een programma met ons gedeeld en ik vind het een beetje kortzichtig om dit gelijk af te kappen (N)
Laatst gewijzigd door The Cabrio Kid op do 8 apr 2004 21:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Merijn.V
Contacteer:

Ze mogen mijn GTT wel ombouwen, dan rijdt ie toch nog binnen 5 jaar..... :D
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik ben het met je eens maar als de Moderators het zo beslissen moeten we er niet op tegenin gaan.

Ze zullen er een goede rede voor hebben en sluit me er dus geheel bij aan.

om hier dus weer een topic voor te openen vind ik een beetje zoeken naar gezeik.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ik verwacht dat dit topic zo gesloten is. Deze discussie is al eerder geweest. Ik ben het er mee eens als het ACT voor niet-leden er was, dat dit probleem niet ontstond.
Merijn.V
Contacteer:

Die discussie interesseert me geen fuck eigenlijk. Hij wordt ca 3 x per jaar gevoerd, wat mij betreft houdt de discussie dan een keer op. Los van het feit of ik er voor of tegen ben.

Die zeik discussies wordt de sfeer meestal niet beter van.
The Cabrio Kid

Hooliead schreef: om hier dus weer een topic voor te openen vind ik een beetje zoeken naar gezeik.
Wil geen gezeik of onrust stoken, maar vind gewoon dat een forum een plek is waar iedereen, op een nette manier, z'n vragen, ideeen en meningen kan ventileren over het onderwerp of gerelateerde onderwerpen waarvoor het forum is opgericht.
(in ons geval; sportieve Renaults en autoonderwerpen in het algemeen)
Merijn.V
Contacteer:

Die discussie is al gevoerd.
Jasper16v

The Cabrio Kid schreef:
Hooliead schreef: om hier dus weer een topic voor te openen vind ik een beetje zoeken naar gezeik.
Wil geen gezeik of onrust stoken, maar vind gewoon dat een forum een plek is waar iedereen, op een nette manier, z'n vragen, ideeen en meningen kan ventileren over het onderwerp of gerelateerde onderwerpen waarvoor een het forum is opgericht.
(in ons geval; sportieve Renaults en autoonderwerpen in het algemeen)
Plaats het dan in het goede topic...

Nieuwe site - Wensen + mededelingen
Bart V

Hooliead schreef:Ik ben het met je eens maar als de Moderators het zo beslissen moeten we er niet op tegenin gaan.

Ze zullen er een goede rede voor hebben en sluit me er dus geheel bij aan.

om hier dus weer een topic voor te openen vind ik een beetje zoeken naar gezeik.
precies, en vaak escaleert dat, dus lijkt me verstandig om er een slot op te gooien.

*locked*
Gesloten