verwijderen van de achterruit verwarming
-
- Contacteer:
Hoe krijg je die strepen het makkelijkst van de achterruit?
Das de eerste x dat ik zoiets hoor
...............Hij is leuk 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Steen pakkenJ. Reekers schreef:Hoe krijg je die strepen het makkelijkst van de achterruit?

Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Ik wil dit weg halen want bij het tinten van de ruiten is het mooier als dat weg is (valt erg op die oranje strepen vind ik). 

hihi gewoon oranje tinten...J. Reekers schreef:Ik wil dit weg halen want bij het tinten van de ruiten is het mooier als dat weg is (valt erg op die oranje strepen vind ik).

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Mijn raampjes achter zijn 35%, en ik vindt het opzich wel meevallen met opvallen. Maja ik kan me er niet aan storenJ. Reekers schreef:Ik wil dit weg halen want bij het tinten van de ruiten is het mooier als dat weg is (valt erg op die oranje strepen vind ik).

Als je op deze foto kijkt zie je ze wel duidelijk idd.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/66_uitlaat1.jpg[/img]
Alleen nog maar VW!
-
- Contacteer:
Ik vind het strakker als die er af zijn en ik wil die knop voor de achterruit verwarming gaan gebruiken om de klep los te maken door gebruik te maken van het motortje van de centrale deurvergrendeling. Maar heeft niemand een idee hoe je die er het makelijkst af krijgt?
Zou ik niet doen met een motortje van je cv. Die is er niet sterk genoeg voor. En je schakelaar van je achterruitverwarming zou ik ook maar schrappen. Neem dan een schakelaar voor je ruitenwisser achter. Je bent in principe alleen maar een puls nodig, en zet je er constant spanning op fikt je magneet (of whatever je hebt) op. Het beste kun je een elec magneet bestellen bij autostyle. Kost 25 euro en heb je een sterke magneet met kabels, schakelaar, en de hele mik mak. Als je meer info wilt hebben over dit kun je mij wel pm`en. Ik heb dit namelijk ook in mijn autoJ. Reekers schreef:Ik vind het strakker als die er af zijn en ik wil die knop voor de achterruit verwarming gaan gebruiken om de klep los te maken door gebruik te maken van het motortje van de centrale deurvergrendeling.
There will be plenty of time to rest when your dead