Welke pijp onder jouw Renault?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

John B schreef:Binnen een paar weken een gereviseerde peco van Frits onder mijn clio :worship: :worship:
Ben benieuwd hoe het onder die van mij klinkt :D
Eerst mn eigen devil en dan kom ik ook luisteren. :p 8)
Eelko

Iemand ervaring met Raceland en Powerfull einddempers...???
Ze zien er nl er mooi uit maar kweet niet wat
je kunt verwachten voor 150-200 euro....
Zoek nl. nog steeds een betaalbare einddemper voor mijn clio RSi
Tom
Moderator
Car: MB

Rob had Powerfull en die heeft haas (martijn) nu volgens mij. Vraag hen eens.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

ClioRSI-115pk schreef:Iemand ervaring met Raceland en Powerfull einddempers...???
Tom (hitman) had ze demperloos vanaf het blok er onder liggen. dat was gewoon niet leuk meer. zo veel lawaai. maar goed als je een kat en middendemper er bij hebt zal het wel mee vallen.

GR.Frits
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Frits schreef:Eerst mn eigen devil en dan kom ik ook luisteren. :p 8)
En die zit er nu ook onder 8). niet al te veel lawaai maar dat komt vanzelf :p
Eelko

Iemand anders nog een idee voor een goede sporteinddemper voor mijn RSi van rond de 200 euro?
mark 5t
Contacteer:

heb een kompleet open systeem onder mijn gt met een 64 mm pijp
rochelt heerlijk vooral bij gaslos :D :D :D
heb voor "normaal" rustig rijden een db killer gemonteerd voor de buren (N)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
R(ay)Si

Frits schreef:
Frits schreef:Eerst mn eigen devil en dan kom ik ook luisteren. :p 8)
En die zit er nu ook onder 8). niet al te veel lawaai maar dat komt vanzelf :p
Die van mij zit er vanaf een uurtje geleden ook compleet onder >-)

Geen "overdreven" sound, gewoon netjes en Hard !! :D
Alleen nog maar VW!
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

ClioRSI-115pk schreef:Iemand ervaring met Raceland en Powerfull einddempers...???
Ze zien er nl er mooi uit maar kweet niet wat
je kunt verwachten voor 150-200 euro....
Zoek nl. nog steeds een betaalbare einddemper voor mijn clio RSi
Powerful, standaard GTT dikte uitlaat, mét middendemper, 40 cm verlengd vanwege te lange auto :D : http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... itlaat.wav
SilverRS

lekker geluidje, wel diep :wink: !! er zijn weer nieuwe pijpen, altijd leuk als dat gemeld wordt :worship: !!
Als het maar hard gaat!
peter5GTTurbo
Contacteer:

Binnekort komt er bij mij iets heel leuks onder, maar dat houd ik nog even voor me :p .
Foto`s komen vanzelf wel.
SilverRS

klein voorproefje?? :lol:
Als het maar hard gaat!
Corniels
Contacteer:

Nog 3 weken :)
Gideon B
Contacteer:

Ik heb een 100 mm OMP demper onder m'n Clio, het is nog vrij onbekend, maar sinds ik er een onder mijn GTT heb gezet, koop ik echt niets anders meer..... momenteel hoor ik nog weinig, maar hij zit er net een dag op! OMP is voor mij :worship:

Gewoon, GRUWELIJK...! (maar ja, de onsteking hielp bij de GTT ook wel flink mee)
Jasper16v

omp is niet echt onbekend hoor
Edwin16v
Contacteer:

Ik zoek nog iets leuks om onder mijn GTE te zetten.
Heeft er iemand nog iets liggen en past er ook een uitlaat van een GTT onder???
Bram (vospower)

Ik adviseer een laser van voor tot achter icm een open filtertje, geweldig geluid, diep en hoog in de toeren helemaal lekker :p vraag maar aan de mensen van TNM :p :lol:
Patrick L.

Ik heb 2 GTE`s gehad, onder de eerste zat een Peco bigbore einddemper, klonk behoorlijk hard! onder de laatste had ik een remus 110mm gehangen, klonk lekker donker, eigenlijk mooier als de Peco. De einddempers van een GTT en een GTE zijn uitwisselbaar. Als er in jouw kentekenpapieren GEEN U9 staat kun je trouwens zonder meer de kat er onder uithalen, dat merk je best wel, pakt ie beter op :D .Het vreemde is dat mijn eerste GTE wel U9 had en bij mijn tweede stond dat nergens vermeld :s
R(ay)Si

Patrick L. schreef:Ik heb 2 GTE`s gehad, onder de eerste zat een Peco bigbore einddemper, klonk behoorlijk hard! onder de laatste had ik een remus 110mm gehangen, klonk lekker donker, eigenlijk mooier als de Peco. De einddempers van een GTT en een GTE zijn uitwisselbaar. Als er in jouw kentekenpapieren GEEN U9 staat kun je trouwens zonder meer de kat er onder uithalen, dat merk je best wel, pakt ie beter op :D .Het vreemde is dat mijn eerste GTE wel U9 had en bij mijn tweede stond dat nergens vermeld :s
Bij mij staat het ook niet op mijn kenteken, maar vergeet niet dat als je auto van na '93 is, je verplicht ben om een werkende en gekeurde kat onder je auto te hebben! Althans, tijdens de APK :)
Alleen nog maar VW!
Vos

R(ay)Si schreef:
Patrick L. schreef:Ik heb 2 GTE`s gehad, onder de eerste zat een Peco bigbore einddemper, klonk behoorlijk hard! onder de laatste had ik een remus 110mm gehangen, klonk lekker donker, eigenlijk mooier als de Peco. De einddempers van een GTT en een GTE zijn uitwisselbaar. Als er in jouw kentekenpapieren GEEN U9 staat kun je trouwens zonder meer de kat er onder uithalen, dat merk je best wel, pakt ie beter op :D .Het vreemde is dat mijn eerste GTE wel U9 had en bij mijn tweede stond dat nergens vermeld :s
Bij mij staat het ook niet op mijn kenteken, maar vergeet niet dat als je auto van na '93 is, je verplicht ben om een werkende en gekeurde kat onder je auto te hebben! Althans, tijdens de APK :)
Als er U9 op je kenteken staat moet de kat er altijd onder zitten maakt niet uit van welk bouwjaar je auto is....
Clio 16v.....
Vos

Patrick L. schreef:.Het vreemde is dat mijn eerste GTE wel U9 had en bij mijn tweede stond dat nergens vermeld :s
Ligt een beetje aan de keuringsmeester toen hij is ingevoerd... alledrie de auto's die ik heb ingevoerd zat een kat onder maar op de eerste stond het ook op het nl kentekenbewijs maar op de laatste 2 niet... :D
Clio 16v.....
Riël
Über-Spammer

Idd, kan vanalles worden. Mijn gte stond als gtx u9 op kenteken :s was toch echt een gte hoor :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Vos

Riël schreef:Idd, kan vanalles worden. Mijn gte stond als gtx u9 op kenteken :s was toch echt een gte hoor :)
volgensmij staan alle gte's als gtx op kenteken in nl omdat deze het dichtst in de buurt komt van de gte....
Clio 16v.....
Patrick L.

euh, niet helemaal correct, op mij eerste GTE stond alleen de model code b/s nog wat, die had dus u9 erbij staan, mijn 2e GTE stond wel op het kenteken vermeld als GTE en had geen u9, beide wagens waren van `89. Ligt er idd aan wie je wagen keurt bij het RDW en dit model is in NL niet bekend dus maken ze er maar wat van.
Mrtn
Car: R5GTT

bijna nieuw pijpje onder de auto, gekocht van Renco gisteravond en vanmiddag eronder gezet :)

Klinkt netjes, en gelukkig niet té hard, meer een zacht brommetje op de achtergrond.

Het is een Raceland Blast nog iets :)

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/11_Rac ... 20inet.JPG[/img]

moest wel weer frezen in mn bumper, dus de kopse kantjes nog even in kleur kladderen... en klaar ben ik weer
Mrtn = Maarten
Mrtn

weet iemand of dat middendeel er in z'n geheel uit kan? 'boutje krijg ik wel uit, maar er komt geen beweging in ofzo...
Mrtn = Maarten
MartinGTT

durf t niet helmaal zeker te zeggen, maar bij veel van deze uitlaten kan het middengedeelte eruit
Edwin16v
Contacteer:

Patrick L. schreef:euh, niet helemaal correct, op mij eerste GTE stond alleen de model code b/s nog wat, die had dus u9 erbij staan, mijn 2e GTE stond wel op het kenteken vermeld als GTE en had geen u9, beide wagens waren van `89. Ligt er idd aan wie je wagen keurt bij het RDW en dit model is in NL niet bekend dus maken ze er maar wat van.
Op mijn kenteken GTE Blue Sport 1990 staat ook alleen maar die bs code als model. Maar er staat geen U9 op, dus de kat kan weg? >-)
Vos

Mrtn schreef:bijna nieuw pijpje onder de auto, gekocht van Renco gisteravond en vanmiddag eronder gezet :)

Klinkt netjes, en gelukkig niet té hard, meer een zacht brommetje op de achtergrond.

moest wel weer frezen in mn bumper, dus de kopse kantjes nog even in kleur kladderen... en klaar ben ik weer
meer foto's!! :D Volgensmij kun je dat ding er gewoon uittrekken!!
Clio 16v.....
Patrick L.

Edwin16v schreef:
Patrick L. schreef:euh, niet helemaal correct, op mij eerste GTE stond alleen de model code b/s nog wat, die had dus u9 erbij staan, mijn 2e GTE stond wel op het kenteken vermeld als GTE en had geen u9, beide wagens waren van `89. Ligt er idd aan wie je wagen keurt bij het RDW en dit model is in NL niet bekend dus maken ze er maar wat van.
Op mijn kenteken GTE Blue Sport 1990 staat ook alleen maar die bs code als model. Maar er staat geen U9 op, dus de kat kan weg? >-)
Yep, dan zou je de kat er zonder problemen onderuit kunnen halen :)
Sinner
Contacteer:

Vosje schreef:
Mrtn schreef:bijna nieuw pijpje onder de auto, gekocht van Renco gisteravond en vanmiddag eronder gezet :)

jaaah meer foto's svp! :foto:
catrinus

Raceland (Y) . Goede keus, jullie hebben wel smaak :wink: :p
There will be plenty of time to rest when your dead
Mrtn

tuurlijk hebben we smaak :lol:

meer foto's heb ik nog niet, zo even een stuk fietsband op m'n achterbrug tyrippen, af en toe klopt ie, wat best vervelend is.

Verder ben ik super tevreden over het geluid, stationair en verder tot 2000tpm een brom, hierna..... absolute stilte (Y) echt geweldig, op de snelweg net een standaard pot, dus voortaan lekker cruisen en daarna uitstappen zonder een broem in je hoofd, ook wel het bekende discotheekeffect :)

het middendempertje blijft er dus gewoon onder zitten ook. De auto lijkt ook iets sneller te zijn dan voorheen, maar dat zal wel een gevoelskwestie zijn...
Mrtn = Maarten
Daniël W.
Car: 5TL-T

Sinner schreef:
Vosje schreef:

jaaah meer foto's svp! :foto:
ey maarten, die middenstuk kan er gwoon uit hoor! ziet er niet alleen bruut uit, geeft ook een vies zware sound!! :worship: (Y) :worship:
ik gooi ook deze style onder mn 5...tl haha :)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
bart gt turbo
Contacteer:

onder mijn gt staat nu de side pipe van k tec die ik van ray heb overgenomen en moet zeggen hij klinkt heerlijk :lol:
Plaats reactie