Eerst mn eigen devil en dan kom ik ook luisteren.John B schreef:Binnen een paar weken een gereviseerde peco van Frits onder mijn clio![]()
![]()
Ben benieuwd hoe het onder die van mij klinkt

Eerst mn eigen devil en dan kom ik ook luisteren.John B schreef:Binnen een paar weken een gereviseerde peco van Frits onder mijn clio![]()
![]()
Ben benieuwd hoe het onder die van mij klinkt
Tom (hitman) had ze demperloos vanaf het blok er onder liggen. dat was gewoon niet leuk meer. zo veel lawaai. maar goed als je een kat en middendemper er bij hebt zal het wel mee vallen.ClioRSI-115pk schreef:Iemand ervaring met Raceland en Powerfull einddempers...???
En die zit er nu ook onderFrits schreef:Eerst mn eigen devil en dan kom ik ook luisteren.![]()
Die van mij zit er vanaf een uurtje geleden ook compleet onderFrits schreef:En die zit er nu ook onderFrits schreef:Eerst mn eigen devil en dan kom ik ook luisteren.![]()
. niet al te veel lawaai maar dat komt vanzelf
Powerful, standaard GTT dikte uitlaat, mét middendemper, 40 cm verlengd vanwege te lange autoClioRSI-115pk schreef:Iemand ervaring met Raceland en Powerfull einddempers...???
Ze zien er nl er mooi uit maar kweet niet wat
je kunt verwachten voor 150-200 euro....
Zoek nl. nog steeds een betaalbare einddemper voor mijn clio RSi
Bij mij staat het ook niet op mijn kenteken, maar vergeet niet dat als je auto van na '93 is, je verplicht ben om een werkende en gekeurde kat onder je auto te hebben! Althans, tijdens de APKPatrick L. schreef:Ik heb 2 GTE`s gehad, onder de eerste zat een Peco bigbore einddemper, klonk behoorlijk hard! onder de laatste had ik een remus 110mm gehangen, klonk lekker donker, eigenlijk mooier als de Peco. De einddempers van een GTT en een GTE zijn uitwisselbaar. Als er in jouw kentekenpapieren GEEN U9 staat kun je trouwens zonder meer de kat er onder uithalen, dat merk je best wel, pakt ie beter op.Het vreemde is dat mijn eerste GTE wel U9 had en bij mijn tweede stond dat nergens vermeld
Als er U9 op je kenteken staat moet de kat er altijd onder zitten maakt niet uit van welk bouwjaar je auto is....R(ay)Si schreef:Bij mij staat het ook niet op mijn kenteken, maar vergeet niet dat als je auto van na '93 is, je verplicht ben om een werkende en gekeurde kat onder je auto te hebben! Althans, tijdens de APKPatrick L. schreef:Ik heb 2 GTE`s gehad, onder de eerste zat een Peco bigbore einddemper, klonk behoorlijk hard! onder de laatste had ik een remus 110mm gehangen, klonk lekker donker, eigenlijk mooier als de Peco. De einddempers van een GTT en een GTE zijn uitwisselbaar. Als er in jouw kentekenpapieren GEEN U9 staat kun je trouwens zonder meer de kat er onder uithalen, dat merk je best wel, pakt ie beter op.Het vreemde is dat mijn eerste GTE wel U9 had en bij mijn tweede stond dat nergens vermeld
Ligt een beetje aan de keuringsmeester toen hij is ingevoerd... alledrie de auto's die ik heb ingevoerd zat een kat onder maar op de eerste stond het ook op het nl kentekenbewijs maar op de laatste 2 niet...Patrick L. schreef:.Het vreemde is dat mijn eerste GTE wel U9 had en bij mijn tweede stond dat nergens vermeld
volgensmij staan alle gte's als gtx op kenteken in nl omdat deze het dichtst in de buurt komt van de gte....Riël schreef:Idd, kan vanalles worden. Mijn gte stond als gtx u9 op kentekenwas toch echt een gte hoor
Op mijn kenteken GTE Blue Sport 1990 staat ook alleen maar die bs code als model. Maar er staat geen U9 op, dus de kat kan weg?Patrick L. schreef:euh, niet helemaal correct, op mij eerste GTE stond alleen de model code b/s nog wat, die had dus u9 erbij staan, mijn 2e GTE stond wel op het kenteken vermeld als GTE en had geen u9, beide wagens waren van `89. Ligt er idd aan wie je wagen keurt bij het RDW en dit model is in NL niet bekend dus maken ze er maar wat van.
meer foto's!!Mrtn schreef:bijna nieuw pijpje onder de auto, gekocht van Renco gisteravond en vanmiddag eronder gezet![]()
Klinkt netjes, en gelukkig niet té hard, meer een zacht brommetje op de achtergrond.
Het is een Raceland Blast nog iets![]()
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/11_Rac ... 20inet.JPG[/img]
moest wel weer frezen in mn bumper, dus de kopse kantjes nog even in kleur kladderen... en klaar ben ik weer
Yep, dan zou je de kat er zonder problemen onderuit kunnen halenEdwin16v schreef:Op mijn kenteken GTE Blue Sport 1990 staat ook alleen maar die bs code als model. Maar er staat geen U9 op, dus de kat kan weg?Patrick L. schreef:euh, niet helemaal correct, op mij eerste GTE stond alleen de model code b/s nog wat, die had dus u9 erbij staan, mijn 2e GTE stond wel op het kenteken vermeld als GTE en had geen u9, beide wagens waren van `89. Ligt er idd aan wie je wagen keurt bij het RDW en dit model is in NL niet bekend dus maken ze er maar wat van.
jaaah meer foto's svp!Vosje schreef:meer foto's!!Mrtn schreef:bijna nieuw pijpje onder de auto, gekocht van Renco gisteravond en vanmiddag eronder gezet![]()
Klinkt netjes, en gelukkig niet té hard, meer een zacht brommetje op de achtergrond.
moest wel weer frezen in mn bumper, dus de kopse kantjes nog even in kleur kladderen... en klaar ben ik weerVolgensmij kun je dat ding er gewoon uittrekken!!
ey maarten, die middenstuk kan er gwoon uit hoor! ziet er niet alleen bruut uit, geeft ook een vies zware sound!!Sinner schreef:jaaah meer foto's svp!Vosje schreef:meer foto's!!Mrtn schreef:bijna nieuw pijpje onder de auto, gekocht van Renco gisteravond en vanmiddag eronder gezet![]()
moest wel weer frezen in mn bumper, dus de kopse kantjes nog even in kleur kladderen... en klaar ben ik weerVolgensmij kun je dat ding er gewoon uittrekken!!