DIN slot te groot.. hoe krijg ik mijn radio erin

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
laguna2
Contacteer:

Ik heb zojuist mijn GTT uit de winterslaap gehaald en meteen maar mijn lange middenconsole ingebouwd. Toe ik de radio erin wilde zetten bleek het DIN gat veel te groot, Er heeft vroeger waarschijnlijk een slede of zo ingezeten.

Iemand tips om toch mijn radio in te kunnen bouwen?
Daniël W.
Car: 5TL-T

sja óf een slede zoeken, óf een ander console. slede lijkt me tog t makkelijkst :lol: je kan wel gaan kloten om die radio in te bakkeleienknutselprutsiejedoedieheehoedefokjedatookwilbereiken maarja...beter een slede zoeken.

trouwens, om wat voor radio gaat het?
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Tom
Moderator
Car: MB

hoezo slede? Die zijn ook gewoon din hoor. Anders effe kuntstof plaatje maken zodat ie wel gaat passen. Zeg maar een soort van verloop stuk zodat het gat kleier wordt.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
H8bal

Tom schreef:hoezo slede? Die zijn ook gewoon din hoor. Anders effe kuntstof plaatje maken zodat ie wel gaat passen. Zeg maar een soort van verloop stuk zodat het gat kleier wordt.
Nope sledes zijn er in verschillende maten. Bij de tr van mijn vriendin moest ik ook een groter modelletje zoeken.
Tijn
Contacteer:

laguna2 schreef:Ik heb zojuist mijn GTT uit de winterslaap gehaald en meteen maar mijn lange middenconsole ingebouwd. Toe ik de radio erin wilde zetten bleek het DIN gat veel te groot, Er heeft vroeger waarschijnlijk een slede of zo ingezeten.

Iemand tips om toch mijn radio in te kunnen bouwen?
voor weinig heb je zo een ander fase 2 middenconsole, geen probleem toch ?
there is no spoon.
Plaats reactie