Binnenin niks bijzonders
Heb de buitenkant gewoon wat opgepoetst, want het oog wil ook wat he...
Maar heb nog een AT blokje liggen en daar moet in de toekomst wel het nodige mee gaan gebeuren.
Overigens wil ik dit blok dus in een viertje leggen. Om toch wat meer power uit het blokje te drukken wil ik de carb, benzinepomp en drukregelaar van de gtt gebruiken en er een intercooler aan gaan hangen.
Om alles netjes in de 4 te krijgen zal ik dan wel een paar aanpassingen moeten maken aan onder andere de spruitstukken. De versnellingsbak wordt een r5tx 5bak, zodat ik de originele schakeling aan het dash kan houden. Die bak heb ik dus ook al. Verdere aanpassingen betreffen een doorgelast chassis, AT koeling, AT torsies achter, AT fusees, rondom AT remmen, rembekrachtiger en AT velgen.
Rode koni's staan op het verlanglijstje.
Ook de AT draadboom en tellerwinkel worden gebruikt
Dus alleen de looks van de 4 blijven behouden.
Voor de toekomst van het andere blokje had ik het volgende in gedachten.
Grotere inhoud van 1565cc indien mogelijk (C3L bussen en zuigers), hybride turbo, blueprint en geflowde kop. Injectiesysteem is erg aantrekkelijk maar dat laat ik maar uit m'n hoofd, want dat zal wel te moeilijk worden.