ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
evo
Contacteer:

Was dat jou auto die zo 'rookte' bij de start? :lol:

OPC :worship:
Calle

AZ4L schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik in ieder merk wel iets leuks tegenkom, Opel, VW, maakt niet uit (behalve Daewoo, want da's echt 6x niks). :D
heb jij al een leuke Kia gevonden, knap... :D
Xedrah

Ja, helaas wel. Maar als je bedenkt dat het toen pas 9 uur geleden was dat ie geboren werd als 2.0 vind ik een gescheurde koelslang niet zo'n punt. :wink: Een paar minuten later stond ik weer bij de kerstboom :beer: Iedereen juichen en klappen 8)
Calle

Xedrah schreef:Ja, helaas wel. Maar als je bedenkt dat het toen pas 9 uur geleden was dat ie geboren werd als 2.0 vind ik een gescheurde koelslang niet zo'n punt. :wink: Een paar minuten later stond ik weer bij de kerstboom :beer: Iedereen juichen en klappen 8)
Ik heb even op je site gekeken, mooi stukje knutselwerk moet ik zeggen. Als je aan die turbo toekomt wordt het helemaal een enge "sleeper"car, aan de buitenkant ziet hij er nog steeds even suf uit, houden zo! (Y)
Calle

Merijn schreef:Maar goed, ik zou me absoluut niet schamen in een Speedster Turbo. :D
Ik ook niet, maar je rijdt dan ook eigenlijk in een lotus Elise met een hoekig pak aan en daar is al helemaal niets mis mee.

/edit
Voor de Elise Mk. I heb je ook een tijd een pakket kunnen krijgen van TurboTechnica (al ik goed heb) waarbij je met behoud van garantie tot iets van 220 pk kon gaan. Moest je wel je bagagevakje voor op offeren maar dan zat je wel in 4,2 sec op 100... Het grootste punt tegen de opel is dat de motoren die erin gehangen worden niet erg verfijnd waren, de nonturbo was daardoor en door het extra gewicht dat de halve liter extra inhoud meebracht een stukje langzamer en vooral in de bochten minder gebalanceerd.
Foeke

Calle schreef:
AZ4L schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik in ieder merk wel iets leuks tegenkom, Opel, VW, maakt niet uit (behalve Daewoo, want da's echt 6x niks). :D
heb jij al een leuke Kia gevonden, knap... :D
Zal je echt niet tegenvallen hoe zo'n auto rijd, veel auto voor weinig geld :worship:
<-------So you know don't mess with a Reno------->
speedline

Tom schreef:vind het maar een mietjes bak (N) (Opel Speedster) . Geef mij maar een Elise, die knuppels van opel kunnen niet eens zelf wat leuks verzinnen (N)
Beter goed gejat dan slecht verzonnen. En de historie wijst dat ze bij slecht verzinnen heel goed onder de knie hebben in Russelsheim...

:lol:
Florus

Xedrah schreef:Gaat het weer eens over Opel? :D

Heb trouwens op Assen 2 weken geleden tegen een Williams mogen rijden.
Net verloren, maar ja, tis ook maar een 8V. :)

[img]http://www.home.zonnet.nl/xedrah/home5.jpg[/img]
'K had m'n turbo uitgezet :) ,ik dacht;dat kan ik die corsa niet aan doen,
als ik al halverwege ben en hij nog aan de start :D :D :p .

Was wel een leuk dagje,gewonnen van een manta,een kadet gsi
en gewonnen van een corsa,leek wel opel killer dag (Y) .
Florus

maarrr,kreeg van xedrah in ieder geval wel de (Y)
Riël
Über-Spammer

5 supercampus vs 5 cosmopolitan

Superkemper winssss :D ! Het meest zenuwslopende potje sprint wat ik heb meegemaakt. Bij 120 had ik na 1 m inuut een autolengte voorsprong .. :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Jasper16v

Jerk schreef:
Jasper16v schreef:
Ik lijk het wel op te nemen voor Opel, maar heb hekel aan Opel :lol:
Dank u.

Respect is everything
Heb je de smiley functie uit staan? :wink:
Tom
Moderator
Car: MB

Florus schreef:maarrr,kreeg van xedrah in ieder geval wel de (Y)
Xedrah is nooit zo lastig (Y)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
evo
Contacteer:

Xedrah schreef:Ja, helaas wel. Maar als je bedenkt dat het toen pas 9 uur geleden was dat ie geboren werd als 2.0 vind ik een gescheurde koelslang niet zo'n punt. :wink: Een paar minuten later stond ik weer bij de kerstboom :beer: Iedereen juichen en klappen 8)

Ik heb ook nog geklapt! Ik dacht nog... he is dat niet dat projectje wat ik af en toe eens volgde op je site! :lol: :smoke: :beer:
Xedrah

Tom schreef:
Florus schreef:maarrr,kreeg van xedrah in ieder geval wel de (Y)
Xedrah is nooit zo lastig (Y)
Is dat een compliment? :lol:
Tom
Moderator
Car: MB

......ik houd niet van vissen :wink: :beer:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jerk

Florus schreef:
Dat is wel eens anders geweest. :wink:
Je kan winnen en verliezen.
Florus

Jerk schreef:
Florus schreef:
Dat is wel eens anders geweest. :wink:
Je kan winnen en verliezen.
Ja,en als je verloren hebt,kun je ook weer naar
een tuningbedrijf stappen en het 1 en ander
aan laten passen....hehe :wink:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

^^^^^^^^^^^^^^^^^

Dat is mijn reactie nadat ik zelf voor het eerst een snelweg op ben gereden met een GTT, geweldig waanzinnig!
Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op do 25 mar 2004 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Priyantha
Contacteer:

olijnsma schreef:^^^^^^^^^^^^^^^^^
Dat is mijn reactie nadat ik zelf voor het eerst een snelweg op ben gereden met een GTT, geweldig waanzinnig!
En nu nog een bericht [img]http://www.renault-tuning.com/templates ... n_edit.gif[/img] ? :evil:
Je verpest de layout :p
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Sorry, Ge-edit
Job-turbo
Contacteer:

olijnsma schreef:WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA{snip}A

Snap je nu wel dan dat ik een auto maak voor puur de snelheid???? :wink: :wink:

.edit door dennis
Turbo Tinus
Car: 5 GTT phase 1; R14

GTT= whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Job-turbo schreef:
olijnsma schreef:WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA{snip}A

ja :p

.edit door dennis
Priyantha
Contacteer:

Job-turbo schreef:
olijnsma schreef:WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jij ook een [img]http://www.renault-tuning.com/templates ... n_edit.gif[/img] ? Please ? Anders valt er niets te lezen !
Robert dB.

kan er hier nou nergens on-topic getypt worden? :(
Robke
Car: Lexus IS250

Dan zal ik maar effe ontopic posten.

Eergisteren reed ik achter een Frot Escrot met scheef geplakte viper strepen :lol: en hij was net iets sneller als ik was. En dat met een 1.3 Escrot! (S)

Ik reed toen in m'n gare 1.0 Micra welteverstaan. :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Bij het betere bochtenwerk had je 'm zeker ingehaald! :lol:
joeri_16V
Car: megane 2

Op de terugweg van de meeting in Terneuzen.
gtt turbo (diddy) vs clio 16v (ik)
Net verloren, lukte me niet niet om m bij te houden,
hij liep langzaam van me weg.
Daarna nog een paar keer flink opengetrokken, of diddy kon me ineens niet meer bijhouden of hij gaf geen vol gas. :)
AZ4L

Afgelopen woensdag ben ik met iemand naar Apeldoorn gegaan. Gozer had daar bij een handelaar een Clio 16v gekocht met inruil van zijn Alfa 155 3.0 V6. Echter, de Clio in kwestie vertoonde na aankoop zoveel verbreken dat de Clio door de handelaar weer werd teruggenomen ter reparatie, waardoor die gozer dus zijn oude Alfa weer voor korte tijd terugkreeg. Hij had al eerder verteld over de Alfa, hoe snel die wel niet was en zo, dus voelde ik al aankomen dat de terugweg naar huis het uur van de waarheid zou worden. Zo gezegd zo gedaan, we reden dus richting huis en zodra we de snelweg op gingen was het volgas erop.

Ik reed achter de Alfa aan, omdat ik zelf wel dacht dat ie me toch wel eruit zou rijden. Wel, dat was me dus flink meegevallen :) We hebben vanaf het moment dat we de snelweg opreden, allebei zitten planken als een gek. We zijn gegaan tot zo'n 190 km/u en ik moet zeggen dat ik flink aan de bak heb moeten trekken door alle versnellingen heen, maar de Alfa liep dus absoluut niet uit (Y) Ik moest er wel verdomd goed voor zorgen dat ik de juiste versnelling koos, want af en toe moesten we afremmen voor andere verkeer en moest ik terugschakelen en meteen als een gek weer het gas erop, enige vergissing of vertraging kon ik me niet permitteren merkte ik al... achteraf bleek dat die gozer hem nog maar in zijn drie had, maar verder wel volluit accelereerde. Uiteraard zat ik met mijn 16v'tje al in de 5, maar de conclusie konden we trekken dat de Clio de V6 (niet met gemak:) ) bij kan houden. Kijk, als hij verder zou doorgeschakeld hebben, dan zou ik het wel kunnen vergeten. Hey, 1.8 16v versus 3.0 V6 is wat betreft hoge snelheden niet meer met elkaar te vergelijken. Acceleratie na 200 km/u bij een 16v is er dan toch echt wel uit, terwijl hij dan kna doorstampen tot 240.

Hoe dan ook, ik heb mijn Cliootje onderweg eens een aai over zijn dashboard gegeven, toch goed gedaan van mijn gebakje, ben er nog steeds trots op :) (Y)
peter5GTTurbo
Contacteer:

Nou ik heb vanavond ook maar eens een rondje langs de dubbele stoplichten hier in de buurt gereden.
En het was dramatisch:
Golfje 2 met leuk geluid uit z`n pijp en meer ook niet.
Stond een tijdje flink te gassen naast me, toen werd het eindelijk groen..... dag golf :D .
Er rijden hier echt te weinig leuke tegenstanders :( .
-Ray-
Contacteer:

ik kom wel eens langs ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Corniels
Contacteer:

en waar is dat filmpje op je site, dat je verloor tegen een (mon)GOLF vr6?? :) :wink:
peter5GTTurbo
Contacteer:

Corniels schreef:en waar is dat filmpje op je site, dat je verloor tegen een (mon)GOLF vr6?? :) :wink:
1 goede tegenstander is dus echt te weinig.
Visscher
Contacteer:

Vandaag een eind wezen rijden.
Kom ik eerst een BMW X5 4.6L tegen. Ik wist dat ik bij de lagere snelheden sneller zou zijn, maar ook op top was ik sneller, mn 19 draaide gewoon 7500rpm in zn 5. Wat neer komt op 250 echte km/h.

En op de terugweg kwam ik nog een Porsche 911 Carrera tegen. Waar ik van verwachtte te verliezen. Toch maar even proberen dacht ik. Een aantal x een tussen sprint, maar de porsche kon het echt niet bij houden. En als bonus kreeg ik ook nog een duimpje van hem!
Gesloten