OPC

Ik heb even op je site gekeken, mooi stukje knutselwerk moet ik zeggen. Als je aan die turbo toekomt wordt het helemaal een enge "sleeper"car, aan de buitenkant ziet hij er nog steeds even suf uit, houden zo!Xedrah schreef:Ja, helaas wel. Maar als je bedenkt dat het toen pas 9 uur geleden was dat ie geboren werd als 2.0 vind ik een gescheurde koelslang niet zo'n punt.Een paar minuten later stond ik weer bij de kerstboom
Iedereen juichen en klappen
Ik ook niet, maar je rijdt dan ook eigenlijk in een lotus Elise met een hoekig pak aan en daar is al helemaal niets mis mee.Merijn schreef:Maar goed, ik zou me absoluut niet schamen in een Speedster Turbo.
Zal je echt niet tegenvallen hoe zo'n auto rijd, veel auto voor weinig geldCalle schreef:heb jij al een leuke Kia gevonden, knap...AZ4L schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik in ieder merk wel iets leuks tegenkom, Opel, VW, maakt niet uit (behalve Daewoo, want da's echt 6x niks).
Beter goed gejat dan slecht verzonnen. En de historie wijst dat ze bij slecht verzinnen heel goed onder de knie hebben in Russelsheim...Tom schreef:vind het maar een mietjes bak(Opel Speedster) . Geef mij maar een Elise, die knuppels van opel kunnen niet eens zelf wat leuks verzinnen
'K had m'n turbo uitgezetXedrah schreef:Gaat het weer eens over Opel?![]()
Heb trouwens op Assen 2 weken geleden tegen een Williams mogen rijden.
Net verloren, maar ja, tis ook maar een 8V.![]()
[img]http://www.home.zonnet.nl/xedrah/home5.jpg[/img]
Xedrah schreef:Ja, helaas wel. Maar als je bedenkt dat het toen pas 9 uur geleden was dat ie geboren werd als 2.0 vind ik een gescheurde koelslang niet zo'n punt.Een paar minuten later stond ik weer bij de kerstboom
Iedereen juichen en klappen
Ja,en als je verloren hebt,kun je ook weer naarJerk schreef:Dat is wel eens anders geweest.Florus schreef:
Was wel een leuk dagje,gewonnen van een manta,een kadet gsi
en gewonnen van een corsa,leek wel opel killer dag.
![]()
Je kan winnen en verliezen.
En nu nog een bericht [img]http://www.renault-tuning.com/templates ... n_edit.gif[/img] ?olijnsma schreef:^^^^^^^^^^^^^^^^^
Dat is mijn reactie nadat ik zelf voor het eerst een snelweg op ben gereden met een GTT, geweldig waanzinnig!
olijnsma schreef:WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA{snip}A
jaJob-turbo schreef:olijnsma schreef:WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA{snip}A
Snap je nu wel dan dat ik een auto maak voor puur de snelheid????![]()
Job-turbo schreef:olijnsma schreef:WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Snap je nu wel dan dat ik een auto maak voor puur de snelheid????![]()
1 goede tegenstander is dus echt te weinig.Corniels schreef:en waar is dat filmpje op je site, dat je verloor tegen een (mon)GOLF vr6??![]()