Mannen bis dadelijk

@michel; maakt nie uit jong, anders kom ik hem wel halen en van deze dagen...drukdrukdruk

@pat21; wanneer heb je tijd om eens te komen kijken naar de 21?! Der zijn wat plekjes

Mij.Ollie schreef:Wat is er aan de hand dan? Niet zo geheimzinnig man...
MJ, ik ben er nog niet uit wat ik wil met mijn avatar, net als dat jij nog niet weet of je op jongens of meisjes valt![]()
![]()
Patrick L., bedankt jung, dat je net eens komt als ik er niet ben![]()
Wilco, geef eens wat details wat je allemaal met het bakkie van Rob aan het doen bent
Marco, leef je nog?
Wie of wat ben ik vergeten?
Wat is er aan de hand, Rik?Rob.H schreef:Mijn clio zoals wilco al zei duurt iets langer dan verwacht maar dat boeit niet. Erger is dat wij (Rik en ik) niet konde komen met Rik zijn clio, wat er aan de hand was moeten jullie zelf maar vragen.
Sorry ollie meestal val ik op de grond, maar kmoet zeggen toen jij mij, met je pruik en lippenstift, pijpte, had ik het toch wel moeilijk. Maarja daar kwam je vanzelf achter toe je jouw mond vol hadOllie schreef:MJ, ik ben er nog niet uit wat ik wil met mijn avatar, net als dat jij nog niet weet of je op jongens of meisjes valt![]()
Wat heeft Rik gedaan dan, want hij is volgens mij niet zo actief hier op het forumRob.H schreef:Ik mocht nix zeggen ik zeg alleen dat het dom van hem was, de rest moeten jullie maar aan hem vragen!
@ollie: hoezo details? pakt het negatief of positief uit?
Toch niet ook met 100km/uur in de 1 geragd he?Ollie schreef:Wat heeft Rik gedaan dan, want hij is volgens mij niet zo actief hier op het forumRob.H schreef:Ik mocht nix zeggen ik zeg alleen dat het dom van hem was, de rest moeten jullie maar aan hem vragen!
@ollie: hoezo details? pakt het negatief of positief uit?
En met details bedoel ik gewoon....detailsIs toch leuk om te horen wat er allemaal gebeurd met je autootje!
Olie vergeten?Rob.H schreef:Nee erger! Hij zal het binnenkort wel zeggen.
Ik weet zo ongeveer wat er allemaal aan de hand is wilco pm me we vaker.
die heb ik gemaakt, dus als je ze nog niet van de site hebt geplukt, pm me maar stuur ik ze wel doorMichel S. schreef:Hey pipo's. Ik ben op zoek naar 2 fotos. Deze zijn 7 maart gemaakt bij de valk.
Maar ik kan ze niet meer vinden.
Wie heeft deze gemaakt, en heeft die voor mij?
@MJ. Ik was al niet meer thuis toen ik je sms kreeg. Kan het ook een andere dag? Want vanavond wordt heel moeilijk.
Wat gaat dat dan kosten?Werner schreef:en over de clio van rik, ik ben natuurlijk altijd om te kopen voor een leuk verhaal natuurlijk
Alsjeblieft eenWerner schreef:special price for you![]()
hint: bier werkt altijd goed![]()