Nou ik in ieder geval niet!iwi schreef:Kom je toevallig wel een sin de buurt van Egmond LJ? Ik kom af een toe een zwarte 19 16V tegen, maar ik weet niet wie dat is

Nou ik in ieder geval niet!iwi schreef:Kom je toevallig wel een sin de buurt van Egmond LJ? Ik kom af een toe een zwarte 19 16V tegen, maar ik weet niet wie dat is
Hey, dat was ik.Ton schreef: vandaag eeen blauwe renault 19 16v met geblinderde ramen
Ja , die hadden we gezien, Martin wou daar geen foto van maken.Ton schreef:dan stond je bij me voor de deur aan de andere kant van de straat stond een clio
Ivo8hoven schreef:Volgensmij waren er twee hoor Chris....Chris schreef:Zojuist gespot in De Meern een dikke GT Turbo Bleu Sport met RTC nummerplaathouder.![]()
Wel lache zeg zo'n VW treffen in De Meern.....
die RR-TR-73 is van mijnRudo schreef:Vrijdagavond gespot in Hoorn, bij de haven:
Clio 16V, RR-TR-73, zwart, verlaagd, Phenoms(?)velgen 15 inch, deuk in linkerzijkant en last but not least: een kinderzitje achterin.
Zaterdagmiddag in Alkmaar, tegenover het politiebureau in het centrum (tevens bij jachthaventje):
Clio 16V, NH-GD-76, zwart, verlaagd, standaard schoepenvelgen, zag er verder prima uit.
hij kwam terug van assen dan denk ik want die heb ik vandaag ook gespot daaro.Folkert schreef:Wil de blauwe gevlamde R19 Hx-GR-xx op de A28 wat beter zn best doen om zo'n blauwe gezins-406, inclusief compleet gezin bij te houden?
Jaja Folkert , dat noem je zeker net zon standaard 406 als je 4tjeFolkert schreef:Wil de blauwe gevlamde R19 Hx-GR-xx op de A28 wat beter zn best doen om zo'n blauwe gezins-406, inclusief compleet gezin bij te houden?
Is die 5 met "renault" op de bumper van jou? Ik zie je regelmatig in Schiedam staan bij stichting "OOM" voor metaalopleidingen. en bij "Huisman" voor het terreinStefijn schreef:Wat een toeval, dat kan toch bijna niet:
Mijn auto
[img]http://www.stefijn.com/gallery/albums/w ... G_0888.jpg[/img]
Andere auto
[img]http://home.planet.nl/~wess0151/HPIM0715.jpg[/img]
2x dezelfde GTT met opeenvolgend nummerbord
Die ander is van een kennis van Edwin16V, maar die is niet forum actief.-Matthy- schreef:Ja, nou zie ik het
Maar die ander is niet bekend hier?
die willie was ik. moest een keertje werken in hhwaard. en staat inderdaad te koopR(ay)Si schreef:Gister avond gespot bij MoH, in de parkeergarage onder het beurs gebouw;
Witte GTT, zag er goed uit![]()
Kent: TS-**-YS
Had RTC kenteken houders en stickers op de zijruitjes.
Vanmorgen door me vader gespot;
Clio williams
Kent: NH-LP-**
Stond naast hem voor het stoplicht bij de Mac in alkmaar, en ging richting Heerhugowaard.
Bijz. Stond te koop (geen prijs kunnen zien)