front-mount intercooler
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: zo 22 sep 2002 18:44
- Locatie: Zevenhuizen Turbo`s: Garrett T3 vs GT32
- Contacteer:
Gebrauchter Ladeluftkühler aus Scania 142 V8,Teilenummer:352304/S545,Abmessungen Ca.Breite 930 mm,Höhe 860 mm,Luftanschlüsse Schlauch 90 mm,guter Zustand,ohne Garantie,Rechnung kein Problem,viel Spass beim Bieten
[img]http://i15.ebayimg.com/01/i/01/79/8e/df_1_b.JPG[/img]
:D
[img]http://i15.ebayimg.com/01/i/01/79/8e/df_1_b.JPG[/img]

Grotere intercooler:
- meer koelcapaciteit
- koudere inlaatlucht = meer vermogen
- verlaagde kans op pingelen
- altijd een goede stap
- front mount is wel gevoeliger natuurlijk als de originele plek
- meer koelcapaciteit
- koudere inlaatlucht = meer vermogen
- verlaagde kans op pingelen
- altijd een goede stap
- front mount is wel gevoeliger natuurlijk als de originele plek
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
http://www.jltuning.tk (oude site)
http://www.jltuning.nl (nieuwe site, nog steeds in aanbouw ivm tijd gebrek bla bla bla bla)
http://www.jltuning.nl (nieuwe site, nog steeds in aanbouw ivm tijd gebrek bla bla bla bla)

wordt je dus ook niet veel wijzer van.
die van ktec, die bovenste kost ca 680 euri inclusief alle aansluiting materiaal.
let er wel op dat je bij een standaard GT met standaard setup niet echt veel aan hebt, pas ook je saptoevoer aan dmv een groep a carb of iig grotere sproeiers!
die van ktec, die bovenste kost ca 680 euri inclusief alle aansluiting materiaal.
let er wel op dat je bij een standaard GT met standaard setup niet echt veel aan hebt, pas ook je saptoevoer aan dmv een groep a carb of iig grotere sproeiers!
Immer wieder die verdammte Holländer
Groep a was ie al van plan idd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
JLtuning enige importeur in nederland. En nog clubkorting ookslash schreef:ok, en waar bestel ik die intercooler-kit van k-tec??
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Hij is bijna niet online, gewoon ff bellen weet je gelijk waar je mee af bent.slash schreef:ok, maar als ik m mail, krijg ik nooit wat terug....
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
op zijn site staat zijn nummer 
voor het geval je dat nog niet gevonden had:)

voor het geval je dat nog niet gevonden had:)
We zijn bezig net zo'n Saab IC erin te zetten bij een Nissan 200SX van een vriend van me, mooi ding.
Jammar dat zo'n saab-koelblok niet echt gaan passen in de GT. Ik heb al geprobeerd te passen
Beste is zoeen achter de grille of een achter je bumper.
Tis iig een hoop geklooi om het mooi passen te maken.
Jammar dat zo'n saab-koelblok niet echt gaan passen in de GT. Ik heb al geprobeerd te passen

Beste is zoeen achter de grille of een achter je bumper.
Tis iig een hoop geklooi om het mooi passen te maken.
-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
charge-coolerSteven schreef:saab-koelblok

Kost alle wel meer knaakjes dan 'n air-air IC.
Jah en die Saab intercooler was 75, dus dan is de keus snel gemaakt.
Zeker als je weet dat die dingen tot 1.4 bar kunnen en het Apexi exemplaar een bijna exace copy hiervan is (ok iets beter koelblok, maja kost bijna 10x zoveel...).
Het wachten is nog op de samcootjes en de RVS pijpjes. Dan opschroeven naar 14 psi (+/-1 bar) elbow+downpipe vervanger van 3" en het open luchtfiltertje. Later een stage 2 chip erbij en gaaaan
Jammer dat het geen reno is
Zeker als je weet dat die dingen tot 1.4 bar kunnen en het Apexi exemplaar een bijna exace copy hiervan is (ok iets beter koelblok, maja kost bijna 10x zoveel...).
Het wachten is nog op de samcootjes en de RVS pijpjes. Dan opschroeven naar 14 psi (+/-1 bar) elbow+downpipe vervanger van 3" en het open luchtfiltertje. Later een stage 2 chip erbij en gaaaan

Jammer dat het geen reno is

Ik heb gisteren even een Renault Laguna DCI intercooler in mijn hand, die is goed groot, maar wel plat en weegt nog bijna minder dan de standaard. De lui waar ik was gingen die waarschijnlijk op hun rally GTT zetten.
het is alleen jammer dat die dingen niet tegen hoge(re) drukken kunnen...
Immer wieder die verdammte Holländer
Nou succes ermee,heb nu al zonder te liegen een stuk of 10 intercoolers vervangen van de LAGUNA DCI,en allemaal omdat ze ploften,dus zo goed zijn ze niet hoorCalle schreef:Ik heb gisteren even een Renault Laguna DCI intercooler in mijn hand, die is goed groot, maar wel plat en weegt nog bijna minder dan de standaard. De lui waar ik was gingen die waarschijnlijk op hun rally GTT zetten.

-
- Berichten: 479
- Lid geworden op: wo 2 apr 2003 11:03
nog een leuke gevonden op marktplaats. weet niet of hij past.
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/subaru/4946.htm
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/subaru/4946.htm
Laat je em aanpassen en er alu koelblokken oplassen, kun je gelijk voor jou gunstigere aansluitingen erop zetten.-Ray- schreef:het is alleen jammer dat die dingen niet tegen hoge(re) drukken kunnen...
En ut kost minder dan je denkt

op wat voor druk draaien die dci's?REMCO-X schreef:Nou succes ermee,heb nu al zonder te liegen een stuk of 10 intercoolers vervangen van de LAGUNA DCI,en allemaal omdat ze ploften,dus zo goed zijn ze niet hoorCalle schreef:Ik heb gisteren even een Renault Laguna DCI intercooler in mijn hand, die is goed groot, maar wel plat en weegt nog bijna minder dan de standaard. De lui waar ik was gingen die waarschijnlijk op hun rally GTT zetten.
rev it like a rental
daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Immer wieder die verdammte Holländer
kijk eens jongens: vandaag Jeroen Lubking zijn nieuwe IC op de foto gezet, voor op de 21 TQ 
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/bigun.jpg[/img]

[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/bigun.jpg[/img]
Immer wieder die verdammte Holländer