Ik heb er verder nog niet naar gegeken, maar misschien is het een standaard probleempje. En kunnen jullie zo aangegeven wat er fout kan zijn.

Deze is het btw...
[img]http://www.staytunedijsselland.nl/membe ... o_clio.jpg[/img]
alleen de 16V's ?Tom schreef:nee
Tom schreef:dat ook weer niet volgens mij. Zal wel een optie geeest zijn denk ik. Baccara bijv. heeft het ook wel. Die heeft zelfs een boordcomp. d8 ik
Ja de dashboard verlichting kan ik gewoon dimmen werkt goed zover ik weet.Tom schreef:stomme vraag, maar heb je je dashboard verlichting wel voldoende aan staan?
Die van mij staat altijd op 45/50 graden!Thadarkraven schreef:Precies hetzelfde gehad, mijn
tempmeter stond te knipperen op
-30.
lampjes kapot?? zitten 2 lampies achter het lcd scherm. als deze het niet doen, dan doet de meter t wel, maar je ziet geen drol.RonaldClio16v schreef:Ja de dashboard verlichting kan ik gewoon dimmen werkt goed zover ik weet.Tom schreef:stomme vraag, maar heb je je dashboard verlichting wel voldoende aan staan?
ik hoop niet dat die waardes de weersvoorspellingen zijnevo schreef:
Die van mij staat altijd op 45/50 graden!
Sinds een week knipperd hij nu ook aan/uit, zegt dat nog wat extra's?
het is een gedeelde zekering. zouden meer dingen het niet moeten doen.Ollie schreef:Check eerst de zekeringen effe onder je dashboardkastje voor dit probleem