voor ik dit aan gaat schaffen
wie heeft er ervaring met een power boost valve en kun je me vertelen of het idd wat is
[img]http://www.biesheuvel.nl/shop/PHP/I/PRO ... tvalve.jpg[/img]
De PBV is een soort benzinedrukregelaar, echter met 2 drukmembramen, waarvan de eerste regelaar is en de tweede altijd +/- 0.8 BAR hoger staat. Hij neemt de functie van de standaard regelaar over. Eenmaal gemonteerd en afgesteld werkt hij op de volgende manier: als men rustig rijdt of een constante snelheid aanhoudt dan werkt hij op de standaard afgestelde druk. Als men ineens gas geeft schiet de druk in de benzine-rail met 0.8 BAR omhoog.
Power Boost Valve
Mits niet goed afgesteld DE manier om je branstofpomp om zeep te helpen.
2 soorten te krijgen. 1 universele die je tussen je brandstofslang moet zetten. (dus knippen in je slangen.
de 2e is een complete set. met slangen, ophangbeugels.
deze vervangt je bestaande benzine druk regelaar van 3.0 bar, maar anbevolen 3.5 bar.
heb de laatste nog liggen. ingesteld en en
2 soorten te krijgen. 1 universele die je tussen je brandstofslang moet zetten. (dus knippen in je slangen.
de 2e is een complete set. met slangen, ophangbeugels.
deze vervangt je bestaande benzine druk regelaar van 3.0 bar, maar anbevolen 3.5 bar.
heb de laatste nog liggen. ingesteld en en
en de 2e is beter denk ik?? is de eerste net zo effectief?
volgens de verkopers. moet het in combie met een chip best wat schelen.
daarintegen zijn dr best veel mensen die het daar niet mee eens zijn.
de eerste optie zie ik zowiezo de fun niet van in.
je normale drukregelaar blijft zitten, en die draait op 3.0 bar. zie niet in hoe je dat kan wijzigen als je hem niet vervangt.
pak een welbekende slangklem en je heb t zelfde effect. meer druk op je benzineslang
daarintegen zijn dr best veel mensen die het daar niet mee eens zijn.
de eerste optie zie ik zowiezo de fun niet van in.
je normale drukregelaar blijft zitten, en die draait op 3.0 bar. zie niet in hoe je dat kan wijzigen als je hem niet vervangt.
pak een welbekende slangklem en je heb t zelfde effect. meer druk op je benzineslang
-
- Contacteer:
Als je blok redelijk goed onder handen is genomen, moet de benzine druk toch ook omhoog?
Anders loopt je auto veel te arm, wat weer leidt tot vermogensverlies. De cupclio's hadden ook een hogere benzindruk. Gewoon een kwestie van goed afstellen, wat juist zo lastig is met die dingen. Het is maar net waar je het geld in wilt investeren...

Anders loopt je auto veel te arm, wat weer leidt tot vermogensverlies. De cupclio's hadden ook een hogere benzindruk. Gewoon een kwestie van goed afstellen, wat juist zo lastig is met die dingen. Het is maar net waar je het geld in wilt investeren...
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen