18 april gaat dit gebeuren, zie topicnaamSebastiaan schreef:lijkt me leuk ja een tocht in het noorden. ik ben denk ik wel van de partij ja.maar wanneer wou je zo iets doen dan????
sebastiaan
en lees het topic ff door

18 april gaat dit gebeuren, zie topicnaamSebastiaan schreef:lijkt me leuk ja een tocht in het noorden. ik ben denk ik wel van de partij ja.maar wanneer wou je zo iets doen dan????
sebastiaan
Als ze niet komen word het evengoed een topdag volgens mij.Joost (DoubleYou) schreef: (oja al die niet-zeker-wetenden als die komen wordt het een super-dag)
Nabouwers, afkijkers.Rudo schreef:Leuk detail:
De Alpine Renault Club Nederland heeft ook op 18 april een toertocht in...... Friesland
Klopt, daar zijn afspraken over gemaakt.marcel16v schreef:Dit is eigenlijk Members only, maar wij mogen ook bij de CRS behendigheidsdagen komen, dus...martin rs schreef:wat mij betreft eigelijk wel........
Ik ook maar dat is van 10 - 12 april volgens mij! En dan kan ik wel navigeren!Foeke schreef:Ben rond die tij ook altijd op trainingsweekend vandaar.RobertR19 schreef:Heb je wat anders dan, zou wel jammer zijn als je niet komt.Foeke schreef:Kom waarschijnlijk ook wel, maar weet nog niet of ik dan wel kan.
Dit kreeg ik per e-mail.Misschien kan er iemand iets regelen?Dag Antoine,
Ik las op de site van de Renault-Tuning-Club dat jullie op 18 april een meeting hebben in het noorden van het land.
Op die dag organiseer ik de Fryslân-tour voor de Alpine-Renault-Club-Nederland. Daarom dacht ik dat het wel heel leuk zou zijn als de clubs elkaar "toevallig" ontmoeten.
Weet jij meer van jullie meeting? Dus waar en wie het organiseert? Ik kan op de site van de RTC helemaal geen mail sturen o.i.d. dus daarom probeer ik het maar even via jou.
Graag tot horens,
Groetjes van Ben Struijk
Stront nooit voorop, hé ChrisChris schreef:Ik en Gerda komen ook met de GTT.
Graag dit lijstje gebruiken bij nieuwe aanmeldingenIvo8hoven schreef:AANWEZIG
ZEKER
Voorlopige Vertrektijden!
Martin rs - Organisator blijft op locatie
Robert-19 16v - organisator
10.00 Wilco-5gtt
10.03 Tom-clio williams
10.06 Jasper-clio 16v
10.09 Lenny_r-clio
10.12 Edwin19-19 cabrio
10.15 Sven&iwi-5 alpine
10.18 Maus - cliov6
10.21 Peter - gtt
10.24 marcel - 16v
10:27 Joost (DoubleYou) - Express GTT
10:30 Martijn *Baccara* - R5 Baccara/Clio RXE
10:33 Haas - Clio
10:36 Gerda & Chris - 5 GTT
10:39 Ivo & ?? - 5 GTT
Olijnsma (organisatie) gaat als laatste
ONZEKER
patrick r. megane 2.0 8v
Maarten-5gtt
Merijn-clio williams
Rik hamberg-megane coupe 1.6 16v dynamique
Marcel b_clio 16v
jitse-alpine a610
geert-express
Sander101 - Clio RS
MJ (marcel) - 5 GTT / 21T
White Arrow - gtt
Chris@R5 - R5 GT-TR
Jeroen (Jerom) - 19 of 5
Rudo - 5GTT
bert - 19 16v
Wat heb je dan voor Renault joh......, kwee niet hoe groot jouw tank is.....???piet pado GTT schreef:ik zou eventueel ook wel willen mee rijden... maar dan moet ik even weten hoe lang de route is! mijn auto heeft schijnbaar een gat in de tanken een schamele inhoud van 25 liter...
dat scheelt even 68 liter met het orgineel............
groeten van piet
we komen vast wel een tankstation tegen onderweg...?piet pado GTT schreef:ik zou eventueel ook wel willen mee rijden... maar dan moet ik even weten hoe lang de route is! mijn auto heeft schijnbaar een gat in de tanken een schamele inhoud van 25 liter...
groeten van piet
[offtopic]piet pado GTT schreef:ik zou eventueel ook wel willen mee rijden... maar dan moet ik even weten hoe lang de route is! mijn auto heeft schijnbaar een gat in de tanken een schamele inhoud van 25 liter...
groeten van piet
[offtopic]catrinus schreef:[offtopic]piet pado GTT schreef:ik zou eventueel ook wel willen mee rijden... maar dan moet ik even weten hoe lang de route is! mijn auto heeft schijnbaar een gat in de tanken een schamele inhoud van 25 liter...
groeten van piet
Eeej piet, kom es langs op zaterdag joh![]()
[/offtopic]