[Thierry's Williams]

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
turboman
Contacteer:

Euro 7,50 ? :worship:
Thierry

Ik heb er sinds vrijdag witte zijknippers opgezet en ik heb ook gelijk maar de knipperlichten vanvoor vervangen, omdat die een beetje dof waren geworden. En ik moet zeggen dat het resultaat er zeker mag wezen!! :) Vooral door die nieuwe knipperlichten vanvoren is ie een heel stuk opgeknapt.

Wat ik op korte termijn nog hoop te veranderen:
- K&N 57I kit
- Verlagen

En heel misschien mijn achterste zijruiten een beetje donkerder maken met folie.
Thierry

En sinds vandaag zit er weer een K&N-filter in :) Het was wel ff prutsen om die originele eruit te krijgen, maar het is toch allemaal gelukt. En het geluid is natuurlijk superrrr. De koude luchttoevoer gaat nu alleen maar via een buis in de grille, maar ik ga er nog een bijsteken vanaf dat gat naast mn mistlamp.
Laatst gewijzigd door Thierry op di 9 mar 2004 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

nice storm :)
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

ben benieuwt,op de 26e zal ik het resultaat graag horen.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Thierry

Dat gaat leuk worden ja, ik en Joeri met de K&N en jij met je King Dragon filter :p

Ik ben vandaag ook nog even naar een sloop-Clio wezen kijken voor een mooie hemel, die van mij heeft namelijk een paar zwarte vlekjes en ik mag die in de sloop-Clio voor niks hebben. Ik heb gehoord dat de kleur daarvan toch in alle Clio's hetzelfde is, en als je die bij Renault besteld betaal je er veel geld voor.
Rémi clio ph3

Cool dat je ook een K&N hebt gekocht (Y)
Ben je er tevreden mee? het geleuid is echt vet, hè :D >-) :D .
Mijn broer is met mij mee gereden, en hij heeft zich direct ook eentje besteld, ik kan alleen hier niet zeggen voor welke auto :X :wink:
One clio to rule them all
Robert dB.

is een Williams hemel toch niet net ff anders? Ik dacht ooit zo iets gehoord te hebben, maar eerlijk gezegd heb ik er nooit op gelet of dat echt zo is...
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

SToRM666 schreef:Dat gaat leuk worden ja, ik en Joeri met de K&N en jij met je King Dragon filter :p

Ik ben vandaag ook nog even naar een sloop-Clio wezen kijken voor een mooie hemel, die van mij heeft namelijk een paar zwarte vlekjes en ik mag die in de sloop-Clio voor niks hebben. Ik heb gehoord dat de kleur daarvan toch in alle Clio's hetzelfde is, en als je die bij Renault besteld betaal je er veel geld voor.
Succes met je hemel er uit halen. ik heb een poging gedaan maar kreeg het niet netjes voor elkaar. maar wie weet lukt het jouw wel.

Gr.Frits
Thierry

Ik ga het proberen. Nog een bijkomend probleempje is wel dat in mijn Clio achteraf een schuifdak ingebouwd is, dus dan moet ik daar nog een gat voor snijden ofzo

@dyna clio: Het geluid is wel vet ja. Mn hele auto trilt van die brul als ik mn gas intrap :)
Thierry

Florus schreef:Let wel even op als je de eerste keer op nat wegdek rijd,hij heeft nogal snel de neiging om z'n achterwerk iets de buitenbocht in te gooien :s .(de mijne dan teminste,ff schrikken,had 'm net een week!)
Dit heb ik dus afgelopen vrijdag gemerkt ja. Ik reed met normale snelheid op een rotonde, maar in het midden zijn van die schuine steentjes en daar reed ik dus waarschijnlijk net iets teveel op en het wegdek was nat. Het gevolg was dus dat opeens de achterkant begon te schuiven. Ik maakte dus een 180 graden spin, maar ik heb gelukkig niks geraakt :)
Tom
Moderator
Car: MB

slechte banden dan?! ik had dat eerst ook wel eens dat ie ging glijden van achteren bij nat wegdek. Toen heb ik achter andere banden genomen en daarna nooit meer last van gehad
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Thierry

Het zijn wel van die Quickfit banden :s Misschien dat het daar aan ligt ja.
Het zijn wel Michelin's, de Premacy
Tom
Moderator

ik heb nu achter ook michelen en heb er geen last van.
Rory

Tom schreef:slechte banden dan?! ik had dat eerst ook wel eens dat ie ging glijden van achteren bij nat wegdek. Toen heb ik achter andere banden genomen en daarna nooit meer last van gehad
Vind je het gek met Flamingo banden ;)
Tom
Moderator

nee, daarom ben ik blij dat ik er vanaf ben (welke sukkel legt er nou ook van die crap onder een willi)
Thierry

Afgelopen maandag ging ik ff mn auto afspuiten in de wasbox. Op de terugweg ging opeens een lampje op mn dashboard branden, die met dat accu-tje. Ik naar de garage, blijkt er iets mis met mn dynamo te zijn :( En die zit bij mijn Willi dus op een enorm irritante plek. Het eruit halen heeft wel even een paar uur geduurt, maar toen bleek dat er in een handboek dat ik heb liggen van mn Clio het stap voor stap wordt uitgelegd :) Ik heb de dynamo toen weggebracht en een paar uur later opgehaald en die is nu volledig als nieuw. Het inbouwen ging trouwens heel snel en ik heb veel geld bespaard door de dynamo er zelf uit te halen en erin te zetten 8) De rivisie heeft me 98 euro gekost, maar degene die m heeft gereviseerd had mij een prijs doorgebeld en later ontdekte hij dat de stator (of zoiets) ook kapot was. Maar die heeft ie er toen maar niet meer bijgerekend :D

En nu rijdt ie dus weer als een zonnetje
speedline

Robert dB. schreef:is een Williams hemel toch niet net ff anders?
Ja, die is anders.
Thierry

Hmmmm....das wel balen. Maarja, het is wel goed dat ik dat nu weet.
Rémi clio ph3

Ik ken het dynamo probleem, Heb ik ook eens gehad bij mijn "voormalige" willy. Tijdens het rijden knipperde af en toe het accu lampje, maar de accu was pas nieuw. Toch maar even de dynamo door gemeten, maar die was oké. Geen tijd meer gehad om de oorzaak te vinden. En toen met de Willy naar Essen(in november dus). Dat ging goed maar op de terug weg ging het licht uit op een klaverblad ergens in duitsland :( . Heb ik de willy kunnen laten uitrollen tot op een parkeerplaats. ADAC gebeld. Zitten we terug in de auto, komt er opeens een vent in een korte broek met een leren jasje aan lopen, die in de auto aan het kijken...... :s . Bleek dat het een HOMO parkeerplaats was |: . Toen kwam die van de ADAC, die zei direct, hier kan ik er ook niks aan doen, laat maar afslepen. Die vent wou gewoon niet over de motorbuigen (zou ik daar ook niet hebben gedaan) :lol: :lol: :lol:
Ollie

Wat zei je tegen die homo:

Hallo, was finden Sie von meinem Willie :lol:
Rémi clio ph3

:lol: :lol: hijs fijn
Donleben
Contacteer:

speedline schreef:
Ja, die is anders.
Wat is dan het verschil?
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
ChrisClio16V

Ollie schreef:Wat zei je tegen die homo:

Hallo, was finden Sie von meinem Willie :lol:
:lol: :lol:
Donleben
Contacteer:

Donleben schreef:
speedline schreef:
Ja, die is anders.
Wat is dan het verschil?
Weet iemand dit?
Steven
Car: M536

Zal oa de kleur wel zijn denk :p
speedline

Williams heeft een lichtgrijze hemel die over de c stijlen doorloopt van "luxe" stof.
Thierry

Van de week begon mn auto af en toe even te stotteren, maar vanmiddag was dat opeens veel meer en viel die nog eens uit ook. Ik heb m nog kunnen starten en door kunnen rijden, maar volgens mij is de brandstofpomp kapot :( Weet iemand wat dat voor een Willi ongeveer kost?
Donleben
Contacteer:

Moet je die van een BMW monteren. Schijnt nog beter te zijn. Vraag maar aan PtrGte.
Thierry

Van een BMW??? Welk type dan
Menno

Gewoon voor een standaard Williams pomp gaan. Dat BMW verhaal lijkt me een misverstand.
rev it like a rental
Thierry

Zou het eventueel ook aan het benzinefilter (of hoe heet da :S ) kunnen liggen, dat daar dan teveel vuil in zit ofzo?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Het zou kunnen, maar lijkt me niet zo waarschijnlijk. Kun je natuurlijk eerst proberen. is het goedkoopst om te vervangen.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Remco_Rs
Contacteer:

Pompie kost wel eff wat meer dan een brandstof filter :) Ik heb toevallig het zelfde probleem bij een Beuntje van me ( Scenic) en waarschijnlijk is daar ook de brandstofpomp van stuk, deze had bv ook ,dat zodra je meer gas wou geven ,hij meteen afsloeg/slecht stationair lopen enzovoorts en rare storingen in de computer,dus je zou hem kunne uitlezen,
Thierry

Nou, het gekke is dat ie gewoon normaal stationair draait. Hij geeft maar af en toe een schok, maar hij lijkt het meer te hebben als het wat warmer is buiten :S
Plaats reactie