Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ollie

Rob, lijkt me stug dat er iets met jouw bak is, was net nieuw meen ik toch? Moet haast wel iets anders zijn toch!

Waar hebben de mannen + dame gegeten gisteren. Vond het wel leuk dat we jullie nog ff tegenkwamen op de A2. Heb de hele weg rustig gereden, totdat ik jullie zag :D
Ik heb een topdag gehad gisteren, jullie ook? Wie heeft er digitale foto's gemaakt gisteren?
Michel S.
Contacteer:

Ollie schreef:
.....Heb de hele weg rustig gereden ......
Je zou de eerste duitser zijn die ook in Nederland rustig rijdt :lol:

Geintje ÜberOllie. Gisteren top dag gehad. Wegens gebrek aan radio of andere amusement apparatuur in de rally auto lag het nivo behoorlijk laag. Maar dat had je vast ook wel gezien >-)

Wel super dag gehad. Gelukkig zat het weer heel erg mee op de meeting.
Organisatie was wederom super. maar daar post ik nog wel wat van in het reactietopic
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Cameltijn
Contacteer:

De Meeting was idd echt super. Mijn eerste en zeker niet de laatste! Nu maar hopen tot er geen flitsers waren op de terugweg, he Rayke ;)

Nu ff lid worden van de RTC, komt in orde.
:worship:

Ik heb de smaak nu echt goed te pakken, deze week de veren bestellen, afspraakje maken en daarna de torsie achter verlagen. Tegelijk ben ik nu ook actief op zoek naar andere velgen.
Dus als iemand wat weet ;) 16 inch, 195 breed voor de 19.
Ik moet toch van de strontbak een wat fatsoenlijkere 19 maken, want inwisselen is te jammer, hij rijdt super! (als ik uns un keer wel de oliedop derop laat ;))
Werner

Ollie schreef:Rob, lijkt me stug dat er iets met jouw bak is, was net nieuw meen ik toch? Moet haast wel iets anders zijn toch!

Waar hebben de mannen + dame gegeten gisteren. Vond het wel leuk dat we jullie nog ff tegenkwamen op de A2. Heb de hele weg rustig gereden, totdat ik jullie zag :D
Ik heb een topdag gehad gisteren, jullie ook? Wie heeft er digitale foto's gemaakt gisteren?
nieuwe bak of niet, maar terugschakelen naar de 1 op de autoweg lijkt me niet gezond.

Ik heb digitale foto's gemaakt, die worden doorgestuurd vandaag naar rob, die ze op z'n site zet. kan ze uiteraard ook naar iemand anders doorsturen. ik hoor het wel als er interesse is.
Ollie

Werner, stuur maar naar oliver.jacobs apestaartje tiscali.nl (Y)

D8 dat het een grapje was met dat terugschakelen! Over welke snelheid hebben we het hier?
Bram (vospower)

Hey ollie, mijn zus heeft je auto gespot!!! een zwarte clio met RTC stikers en donkere raampies (Y)

En ik heb net moontje gespot met dr megane. Kwas te voet :)
Rob.H

Ollie schreef:Werner, stuur maar naar oliver.jacobs apestaartje tiscali.nl (Y)

D8 dat het een grapje was met dat terugschakelen! Over welke snelheid hebben we het hier?
FF'tjes onder de 100 km/h de bedoeling was terug naar zijn 3. Ahja hij rijdt nog.
Gisteren avond wel nog een GTI met eruit gereden terwijl ik rustig moest schakelen.

@michel: als je mijn chip eens wou uitlezen moeten we maar eens een datumpje gaan prikken. Ben zelf ook wel benieuwd wat eruit komt rollen.
Patrick L.

@Ollie, gister was een leuk dagje, goeie meeting met veel auto`s en dure hotdogs :)
@RobH, in de 1 zetten op snelweg is niet zo slim , maar schakelen doet ie nog?of vreemde geluiden? je zou anders eens wat bakolie eruit moeten laten lopen mischien, als er metaal deeltjes tussen zitten kun je er beter niet teveel meer rijden lijkt me, wordt de schade alleen maar groter van.
Werner

Ollie schreef:Werner, stuur maar naar oliver.jacobs apestaartje tiscali.nl (Y)

zal ik nu meteen doen, moet ff kijken, denk dat ik de foto's het beste over een aantal mails kan verdelen, want gezipt als .rar bestand is het 9mb. denk niet dat dat erdoor komt. dus je zult wel een aantal mailtjes krijgen. thnx alvast!
Ollie

Rob, ik vind het wel knap dat je dat ding in de 1 geragd krijgt met 100 zeg, maar het is iig mooi *piep* :(
Tip van Pat zou ik wel ff zsm uitvoeren (Y)

En Michel is zo te horen een nieuwe bijbaan begonnen? Chippielezer deluxe :p

Pat, komen jouw digifotootjes ook nog beschikbaar, want ik ben zo lomp geweest om mijn foto's te wissen :@
Bram (vospower)

Zo ken ik je weer ollie!!! :wink: Maar wel goed werk gedaan gister :worship:
Rob.H

@RobH, in de 1 zetten op snelweg is niet zo slim , maar schakelen doet ie nog?of vreemde geluiden? je zou anders eens wat bakolie eruit moeten laten lopen mischien, als er metaal deeltjes tussen zitten kun je er beter niet teveel meer rijden lijkt me, wordt de schade alleen maar groter van.
Ja hij schakeld wel nog en maakt minder gezonde geluiden.
Olie eruit laten lopen weet ik hoe dat moet en waar dat zit maar waar ie dan weer in moet? Lijkt me niet dat het metaal deeltjes zijn het is meer een geluid van rammelende stenen in een blikje. Een hard slaant geluid. Maar bij meer dan 1500 toeren is het over.[/quote]
Michel S.
Contacteer:

Ollie schreef:
En Michel is zo te horen een nieuwe bijbaan begonnen? Chippielezer deluxe :p
Kan er ook niks aan doen. BEN VERSLAAFD :P
Ben me(in zover ik de tijd krijg) in het hele mapping gebeuren aan het verdiepen. En aangezien ik nog geen boeken of wat dan ook heb besteld, ben ik nu een beetje research aan het doen. En chippies vergelijken helpen daar behoorlijk aan mee.

Maar eens kijken of ik de tuui dan portable kan maken. Kunnen we het gewoon op een donderdag uitlezen met de laptop.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Ollie

MS: mobiel leesstation :D

Bram, waar ben ik gespot dan?
Bram (vospower)

In sittard, waarschijlijk op de parkeerplaats ofzo
Ollie

Kijk die TNM leden eens behulpzaam staan....euh...staan :D

[img]http://www.maxtune-d.com/Dsc00735-2.jpg[/img]
Rob

Ollie schreef:Kijk die TNM leden eens behulpzaam staan....euh...staan :D

http://www.maxtune-d.com/Dsc00735-2.jpg
:lol: :lol: Welke ... laat dan ook z'n sleutels in de wagen liggen :lol: :lol:
Toch wel fijn die CV :p

Was toch wel gezellie. Leuke terugreis. Waar ik opeens voorbij werd geblazen door een zwarte 16v :p
En een paar leuke wagentjes gezien.
Bram (vospower)

en een zwarte GTE whahahahaa
Werner

meer dan eens meen ik me te herinneren :D

de laatste mail met foto's is nu de deur uit, dus je moet de 8 mailtjes binnen hebben ollie :D
Ollie

Ik zal zo ff checken...hoop dat het wat moois is hè :D
Patrick L.

Was toch wel gezellie. Leuke terugreis. Waar ik opeens voorbij werd geblazen door een zwarte 16v :p
en een witte GTT :D
Rob.H

Ik denk dat het geluid niet uit de bak komt maar van de nokkeas :(
Ollie

Enne, hoe kom je daar opeens bij?

Foto's staan in een Open Dir op mijn webspace:

klik

Klik ff op de onderste link, sleep het woordje gallerizer daar naar je favorieten en gebruik deze snelkoppeling voor iedere open dir voortaan. Zo krijg je een mooi setje thumbnails en als je er op klikt krijg je de originele afbeelding, werkt top! (Y)
Laatst gewijzigd door Ollie op ma 8 mar 2004 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ollie schreef: Klik ff op de onderste link, kopieer het linkje daar naar je favorieten en gebruik deze snelkoppeling voor iedere open dir voortaan. Zo krijg je een mooi setje thumbnails en als je er op klikt krijg je de originele afbeelding, werkt top! (Y)
Ollie er zit een foutje in ergens, ik zie de broncode in beeld maar geen foto's
Ollie

Het woordje gallerizer dat je krijgt te zien nadat je erop geklikt hebt in de dir met de foto's moet je naar je favorieten SLEPEN Frits. En dan in de open dir staan en die favoriet openen...try it
Werner

het ligt dus niet aan mij, mij lukt het ook niet

edit: verrek! het werkt!
Laatst gewijzigd door Werner op ma 8 mar 2004 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Werner schreef:het ligt dus niet aan mij, mij lukt het ook niet
Ik zit geloof ik fout of ik heb nu door hoe het wel werkt.

als je die link gecopieerd hebt en je hebt ergens een opensource dir. klik je die link aan en krijg je thumbnales. het werkt dus wel alleen anders dan we gewend zijn.

Gr.Frits
Werner

het werkt, maar een beetje raar.
Ollie

Het lijkt raar, maar na een paar keer gebruiken ga je merken dat het eigenlijk wel heel handig is, let maar op! :D (Y)
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Ollie schreef:Het lijkt raar, maar na een paar keer gebruiken ga je merken dat het eigenlijk wel heel handig is, let maar op! :D (Y)
wie heeft die link met die opel"babes" nog, eens kijken hoe dat er nu uit ziet :p
Ollie

Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

kijk die bedoelde ik..

en ja, wat moet ik verder zeggen.

[img]http://geenstijl.nl/mirrors/www.opelgsi ... indy01.jpg[/img]
Deze heeft zeker geen zandzakken meer nodig. instappen is voldoende :p

Maar het testen van je link werkt goed zo (Y)

Gr.Frits
Laatst gewijzigd door Gerald op ma 8 mar 2004 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Michel S.
Contacteer:

Frits schreef:
kijk die bedoelde ik..

en ja, wat moet ik verder zeggen.

[img]http://geenstijl.nl/mirrors/www.opelgsi ... indy01.jpg[/img]Deze heeft zeker geen zandzakken meer nodig. instappen is voldoende :p

Maar het testen van je link werkt goed zo (Y)

Gr.Frits
Is dit zo een tover foto? Als je lang genoeg kijkt, zie je een opel?
Want dan werkt die niet. Zie meteen een opel met een babe" ervoor. Wel die babe van die film-serie. Dat biggetje. Maar ja, babe is babe zeggen we dan maar.
Cameltijn
Contacteer:

Ik heb ook nog een aantal fotos gemaakt, ze zijn te vinden op
http://members.lycos.nl/zvfotos/RTCBreda/index.html

Groeten Martijn
alexgt

Gesloten