Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
gezocht :
1 of 2 man die zo gek zijn marco en mij te vervoeren richting breda.
Ik omdat mijn 5 gewoon nog dood is een marco omdat zijn versnellings bak niet werkt.
Bijvoorbaad dank.
Ik omdat mijn 5 gewoon nog dood is een marco omdat zijn versnellings bak niet werkt.
Bijvoorbaad dank.
heeft u gedronken? jazeker! 2 cola, 1 koffie.....Patrick L. schreef:Voor wie van blazen houdt, er is een alcoholcontrole aan de gang bij de geusselt...
met de aktie:
meneer , wij zijn bezig met een alcoholcontrole, zou u willen blazen.
-Ja natuurlijk meneer agent,
Blazen....
waarna meneer agent vraagt, heeft u gedronken?
-Neee duuh , dat kun je toch zien op je apparaatje![]()
![]()
![]()
maar nu ff![]()
cheers
trouwens die apparaatje werken ook ruk, kwam ik op de horeca beurs achter
bij de valk wordt gestopt ja. Ik wordt om kwart voor tien opgepikt door bram vos en dan rijden we naar de valk. das tenminste wat ie zei.
ik weet dus niet of ie eerst bij de geusselt komt, lijkt me niet dan.
ik weet dus niet of ie eerst bij de geusselt komt, lijkt me niet dan.
Laatst gewijzigd door Werner op za 6 mar 2004 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan iemand meenemen. En ik denk dat het zitje alleen enigzins prettig zit voor jou. Moet je maar kijken. Spijs en drank neem ik mee. En 200 NMwilco blue schreef:gezocht :
Bijvoorbaad dank.

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
niemand die mij dus wil meenemen???
oke dan blijf ik thuis,wens jullie een fijne dag morgen mensen.Enne michel dat stoeltje zou mij ook wel passen,maar je hebt gewoon een voorkeur.Lul er dan niet omheen met zo een domme opmerking alsof ik niet in die stoel zou passen man
greetz marco
oke dan blijf ik thuis,wens jullie een fijne dag morgen mensen.Enne michel dat stoeltje zou mij ook wel passen,maar je hebt gewoon een voorkeur.Lul er dan niet omheen met zo een domme opmerking alsof ik niet in die stoel zou passen man

greetz marco
-
vos heeft nog een plek en denk dat er wel nog meer man zijn dus dams gewoon naar de geusselt komen 

-
Ik heb een stoeltje vrij, dus wie wil kan met meerijden, heb ik ook al eerder aangegeven,
ben er om 10.00u op the geusselt.
zullen best nog meer stoeltjes vrij zijn denk ik, dus gewoon meegaaan.
ben er om 10.00u op the geusselt.
zullen best nog meer stoeltjes vrij zijn denk ik, dus gewoon meegaaan.
Mijn god hey Marco. Relax eens gek. Ik zeg niet dat je niet past. Waar jij dat leest, geen idee. Je hebt zelf de rally gehad te leen. En je hebt zelf gezegd dat je blij was als je op je werk was. En breda is nou niet bepaald maastricht-epen.marco schreef:niemand die mij dus wil meenemen???
oke dan blijf ik thuis,wens jullie een fijne dag morgen mensen.Enne michel dat stoeltje zou mij ook wel passen,maar je hebt gewoon een voorkeur.Lul er dan niet omheen met zo een domme opmerking alsof ik niet in die stoel zou passen man![]()
![]()
greetz marco
Misschien moet je eens wat minder fel reageren op de mensen die je wel helpen als ze kunnen. Beetje respect kan zo nu en dan ook wel eens, want deze opmerking vind ik dus totaal op vot slaan en dat weet jezelf ook. En bij mij slaat die opmerking dus heel hard in, dan weet je dat

Maar ik neem aan dat je behoorlijk over de zeik bent van je bak. Dat is minder prettig. Weet ik. Had het ook graag anders gezien. En je weet dat als ik de tijd en plaats had, was die morgen nog klaar geweest. Maar ik neem die opmerking voor lief, en zeg je dit. Kijk het eens aan wat er geregeld kan worden, anders kijk ik of ik voor morgen voor een witte Clio 16V. Als je tankt is het geen prob, but please..... Chil out. Dan kunnen jullie die lenen. Laat me even wat horen voor 20:30 op het forum, of op mijn gsm.
Zand erover he piet, want je weet dondersgoed dat ik het zo niet bedoel.
Laatst gewijzigd door Michel S. op za 6 mar 2004 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
vanmiddag de 1916v naar buiten gereden, alles zit er weer op.
in begin problemen met inhouden van de motor, maar loopt nu redelijk normaal.wel wiellager kapot en vedrer is het afwachten wat ie doet, lekt helaas wel olie, keering tussen bak en motor denk ik.
ik zal kijken of ik een foto online gooi,
ut moan
in begin problemen met inhouden van de motor, maar loopt nu redelijk normaal.wel wiellager kapot en vedrer is het afwachten wat ie doet, lekt helaas wel olie, keering tussen bak en motor denk ik.
ik zal kijken of ik een foto online gooi,
ut moan
Ik ben morgen om 11uur al daar dus kan helaas niet met de stoet mee ...
morgen moet ik met de soeb in tilburg zijn, dan ben ik een aardig eindje op weg naar Breda.
Omdat ik eerst niet van plan was te gaan heb ik het topic niet zo gevolgd, maar ik wil graag weten of ik mijn auto ook "offside" kan parkeren om toch even te komen kijken.
O ja, was het op het makro parkeerterrein??
@MJ maandag solicitatiegesprek....
Dan door voor een weekje Zwitserland.
Maarten
Omdat ik eerst niet van plan was te gaan heb ik het topic niet zo gevolgd, maar ik wil graag weten of ik mijn auto ook "offside" kan parkeren om toch even te komen kijken.
O ja, was het op het makro parkeerterrein??
@MJ maandag solicitatiegesprek....
Dan door voor een weekje Zwitserland.
Maarten
-
The Saint schreef:
Maarten
Dit gaat altijd is juist super als je een kijkje komt nemen
Hey jongens ik kom morgen ook. Maar helaas vertrek ik niet vanuit Maastricht ben morgen al namelijk een heel stukje horger in limburg en het heeft geen zin om eerst terug te rijden naar maastricht. Maarja nu heb ik geen navigator en ik weet eigelijk niet waar het is. Ergens in breda bij de makro geloof ik oef breda is te groot om maar wat rondjes te gaan rijden tot dat ik de makro heb gevonden. Wie heeft nog ff de exacte adres gegevens voor me staat meschien wel al op het forum maar kan het ff niet vinden. We zien ons morgen rij voorzichtig he mzzl.
He Ruud, je kan toch in Urmond opstappen? 10:15 dacht ik. kan je lekker met ons meeblazenRuud schreef:Hey jongens ik kom morgen ook. Maar helaas vertrek ik niet vanuit Maastricht ben morgen al namelijk een heel stukje horger in limburg en het heeft geen zin om eerst terug te rijden naar maastricht. Maarja nu heb ik geen navigator en ik weet eigelijk niet waar het is. Ergens in breda bij de makro geloof ik oef breda is te groot om maar wat rondjes te gaan rijden tot dat ik de makro heb gevonden. Wie heeft nog ff de exacte adres gegevens voor me staat meschien wel al op het forum maar kan het ff niet vinden. We zien ons morgen rij voorzichtig he mzzl.

Binnen een uurtje moeten we toch wel daar zijn he

-
Ruud, er staat ergens een route beschrijving in meeting forumindex.
ruud waar ligt panningen,ligt dat een beetje in de buurt van de a2?
je ken toch wachten dat de jongens voorbij gefietst komen op de a2,of ziet ik dat verkeerd.
als het is noteer ff een tel nummer van iemand,hou er contact mee waar ze zijn en komt dan goed,
byeeeeeee
je ken toch wachten dat de jongens voorbij gefietst komen op de a2,of ziet ik dat verkeerd.
als het is noteer ff een tel nummer van iemand,hou er contact mee waar ze zijn en komt dan goed,
byeeeeeee
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
dag mensjes,
ik weet nog nie zeker of ik morgen met mijn eigen auto ga.. hij lekt nog iets van koelvloeistof en in het donker zie je daar niks van
. dus sta morgen vroeg in de ochtend op en ga kijken of ik het lekje vind dus iederen un klein beetje voor me duimen.. misschien tot morgen anders tot donderdag.. ohw ja als ik dus morgen meega is het voor 80% zeker dat die nie gepoetst is, of ik moet het lekje snel vinden want wilde eerst vroeg opstaan en de auto poetsen maar vind dat lekje net ff iets belangrijker
groetjes
ik weet nog nie zeker of ik morgen met mijn eigen auto ga.. hij lekt nog iets van koelvloeistof en in het donker zie je daar niks van

groetjes
-
- Contacteer:
Auto is gepoets, gecleanerd en in de wax, achteras verhoogt (nou kan ik er tenminste ook inzitten zonder dat ie aankomt), tis nou tijdelijk een tereinwagen wat betreft rijhoogte
Maar tis voor goede doel he, wil niet graag een klapband krijgen morgen. Het ziet hendig maf uit, maar nou kan ik tenminste met 3 man erin.
Toch maar snel de flex erin, en wielkastverbreders erop, dan kan ie weer omlaag
.
Ben morgen rond ff na 10 in Urmond voor de minimeeting, dan zien we jullie wel verschijnen.
Ga nou maar eens wat slaap inhalen

Toch maar snel de flex erin, en wielkastverbreders erop, dan kan ie weer omlaag

Ben morgen rond ff na 10 in Urmond voor de minimeeting, dan zien we jullie wel verschijnen.
Ga nou maar eens wat slaap inhalen

-
- Contacteer:
Heb je dan ook dubbele? En wat is dan het preciese verschil/voordeel?Frits schreef:Riel dit is een enkele torsie as, dus wat je zegt is niet zo eenvoudig dat ze stugger worden door de torsie te verdraaien..Riël schreef:De lagere torsie is stugger. Verder kunnen je dempers versleten zijn.
Gr.Frits
voske schreef:dag mensjes,
ik weet nog nie zeker of ik morgen met mijn eigen auto ga.. hij lekt nog iets van koelvloeistof en in het donker zie je daar niks van. dus sta morgen vroeg in de ochtend op en ga kijken of ik het lekje vind dus iederen un klein beetje voor me duimen.. misschien tot morgen anders tot donderdag.. ohw ja als ik dus morgen meega is het voor 80% zeker dat die nie gepoetst is, of ik moet het lekje snel vinden want wilde eerst vroeg opstaan en de auto poetsen maar vind dat lekje net ff iets belangrijker
![]()
![]()
groetjes
dan rij je toch met iemand mee of zie ik dat verkeerd?
dat zie je goed
Hoe groot is het lekken. Want een paar druppeltjes zijn echt geen ramp. Zeker niet bij nieuwe tuui. Dan moet het zich vaak nog heel even zetten en is het na een paar keer warm koud vaak vanzelf opgelost.
Dus als je even post hoeveel het is. Want ja,laten we eerlijk zijn. Je maakt je nogal vaker wat druk om dingen die niets uitmaken
(no offence)
Dus als je even post hoeveel het is. Want ja,laten we eerlijk zijn. Je maakt je nogal vaker wat druk om dingen die niets uitmaken

Foto's zijn binnenkort online.

Voor de rest was het wel vet vandaag. Pluimpje voor de organisatie.

AiRob en Werner schreef: terug schakelen naar de 1..... op de autosnelweg![]()

Ai AiBlijf er toch mee door rijden heb geen idee hoe ik het moet oplossen