Ik ben nu bezig aan een versnellingsbak.
Nu mis ik dus de geleider van het druklager
kan ik dit omzetten zoja hoe krijg ik dit dan weer vast
Ik mis iets in mijn versnellingsbak SPOED
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Over de As wat waar je koppeling op zit. Die as gaat door je drukgroep. Hierop zit een plastic omhulsel waar het druklager overheen glijdt en dus ook op gepositioneerd is.
Weet niet de naam ervoor. Maar misschien dat het dan duidelijker is
Weet niet de naam ervoor. Maar misschien dat het dan duidelijker is
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Het is een metalen omhulsel om de prise-as. Daarachter zit de prise-as-keerring. Dit omhulsel zit een stukje de bak in. Hij moet er uit kunnen, ik heb hier een bak maar krijg het niet klaar.
'Gelijder' is idd het juiste woord
'Gelijder' is idd het juiste woord

In dit geval misschien wel, maar geleider klinkt een stuk beterRiël schreef: 'Gelijder' is idd het juiste woord

Ach ja
Maar terug naar dat dingetje. Iemand een nr van cannonballman? Die weet dat vast.

-
bedankt rick.d zal hem eens bellen
-
Vind het een super aanbod maar heb net gebeld met cannonballman en de jongen waar de 5 van is heeft besloten een bij hem te kopen.
Bij deze bedankt voor de reacties en dit topic mag van mij gesloten worden en het liefst door de modder-eter ollie omdat hij hier goed in is
Zet hem op ollie
Bij deze bedankt voor de reacties en dit topic mag van mij gesloten worden en het liefst door de modder-eter ollie omdat hij hier goed in is

Zet hem op ollie