Renault embleem over?? (teken zowel als woord)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
R(ay)Si

Frits schreef:
R(ay)Si schreef: Ga jij naar die sloop bij spaarnewouden daaro? Ben er laatst geweest maar er is bijzonder weinig te vinden....alles is gestript! (N)

Ik heb nog zo'n stoffen kap dat aan de binnenkant van je achterklep zit nodig. Dus mocht je die tegenkomen :) houd me aanbevolen (Y)
Moet het er een met een motief zijn?? Want ik heb hier nog wel een compleet plasticen liggen, en evt. mee te nemen zondag. Laat maar wat horen.

GR.Frits
Je hebt PM :)
Alleen nog maar VW!
Robert Clio S.

Alle typen logo's van Renault, het dropje, het woord, de type aanduidingen. Welke heb je nodig?

Megane? Laguna? Scenic? 19? Kangoo? Clio? Ik kijk morgen op mijn werk wat er allemaal ligt, als ik zondag ga naar Breda, dan neem ik wel wat mee.
Clio 1.4 S strak in de lak!
Douwe

Oh ja voor wie de tekens mee nemen en mij niet (meer) van gezicht kennen ik rij in de RODE twingo met een ovale sportuitlaat links en rechts. Ben volgens mij (nog) de enigste twingo die met zoiets rondrijd :smoke:
Jeroen Lubking
Contacteer:

Douwe schreef: twingo met een ovale sportuitlaat links en rechts. Ben volgens mij (nog) de enigste twingo die met zoiets rondrijd :smoke:
staat hier een zwarte twingo turbo waar al 3 maanden een dubbele uitlaat onderzit met links en rechts een ovaale pijp. :D

Helaas niet de enige,maar je hebt iig wel smaak want het staat Vet onder een twingo. :wink:

groeten Jeroen,
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
Jan-Geert (Momentsleutel)

en als er nog over zijn mag je ze ook dumpen bij JG (blauwe renault 4 f4 ;))
Douwe

Jeroen Lubking schreef:
Douwe schreef: twingo met een ovale sportuitlaat links en rechts. Ben volgens mij (nog) de enigste twingo die met zoiets rondrijd :smoke:
staat hier een zwarte twingo turbo waar al 3 maanden een dubbele uitlaat onderzit met links en rechts een ovaale pijp. :D

Helaas niet de enige,maar je hebt iig wel smaak want het staat Vet onder een twingo. :wink:

groeten Jeroen,
Maar volgens mij is die nog niet te zien op de openbare weg :D of wordt er al in gereden?
GTT__Geert

Ik heb nog wel de letters "renault" liggen. Komt van een r5 turbo maar ik heb de 5 eraf gezaagd.

Iemand? :)
don't be a fool, wrap your tool
Douwe

Volgens mij heb ik wat mensen gemist :s :lol: mis nog 1 renault embleem en twee maal chroom het woord Renault :D

Ik ga welleens op de sloop zoeken zodra ik beter ben of iemand moet zo'n dingetje in envelope op de post willen doen dan moet je me maar pm voor m'n adres. (Y) Denk dat dat wel heel blijft met de post toch :s
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

had er iemand voor mij het logo nog? en zoja , zou diegen me een please een pm'tje wilen sturen? thanx!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
GTT__Geert

Ik hen het woordt "renault" over... komt van een 5turbo. Degene die hem wil kom maar op met die PM !! :D
don't be a fool, wrap your tool
Plaats reactie