Meeting RTC Breda, 7 maart 2004, reactietopic.
-
ik zal er ook ff zijn.
frank
clio williams
frank
clio williams
Zo kheb er nu echt zin in jongens..., hopelijk aardig weer zondag...
Vandaag samen met Haasie, en even later ook Chris mijn GT helemaal klaargemaakt voor a.s. zondag, alles netjes nog een keertje gewaxt, bandjes netjes zwart, MUZIEK erin...
........en zondagmorgen zo ophalen uit zn stalling......
Het was vandaag echt Bleu Sport sleuteldag, eerst de mijne, en effies later ook die van Chris wat aan gesleuteld...

Vandaag samen met Haasie, en even later ook Chris mijn GT helemaal klaargemaakt voor a.s. zondag, alles netjes nog een keertje gewaxt, bandjes netjes zwart, MUZIEK erin...

Het was vandaag echt Bleu Sport sleuteldag, eerst de mijne, en effies later ook die van Chris wat aan gesleuteld...

Ach je bent er toch zo zondag, eff door de wasstraat daar in Breda, zeempie erover en klaar is ie......Tom schreef:ik moet zaterdagnacht nog naar utrecht met de auto, wordt dus zondag vroeg wassen ofzo. Dat gaat een kort nachtje worden

fijn ga ik vanavond ff en dvd'tje terug brengen naar de videotheek wil ik gewoon draaien op de weg,gaat me mijn bak stuk
(van de 19 16v)
hoogst waarschijnlijk het dif stuk.
dus helaas voor mij geen breda dit jaar.
groet pat.

hoogst waarschijnlijk het dif stuk.
dus helaas voor mij geen breda dit jaar.
groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Rik Hamberg schreef:Ik kom ook misschien wel, maar de drempel was lager als het gewoon centraler had gelegen.Chris schreef:Gewoon komen Rik, het is vast en zeker de moeite waard.
Als er een centralere plek voorhanden was geweest dan hadden we daar zondag met zijn allen gestaan.
Er komt een groep uit je regio, misschien kan je met iemand carpoolen?
Maar goed, en als ik kom, kom ik natuurlijk met m'n eigen Coupé! Trouwens, Carpoolen wat is dat
.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/57_Aut_0681.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/57_Aut_0655.jpg[/img]
Ik moet trouwens ook nog RTC-raamstickers hebben en een nummerplaathouder voor de voorkant, dus wie weet tot zondag.
Wordt er een onderscheidt gemaakt tussen Coupés van de RTC en van de RMCC? Ik bedoel komen we dan in een aparte rij te staan?
Groeten,
Rik
Jongens, helaas moet ik me hierbij afmelden voor zondag

Ik ga niet naar Breda, ik heb namelijk Zaterdagavond een groot feest, en daarna wil ik ook nog de Formule 1 "live" gaan bekijken. Slaap tekort nekt mij dus van de komst naar Breda

Heeeeeeeeel veel plezier, en wellicht tot de volgende meeting

Groeten,
Rik
P.S. ik ben alvast benieuwd naar de foto's

-
- Über-Spammer
Zeg dat niet te hard.
Het heeft wel eens erger geregend
btw hier was het gelukkig droog
Het heeft wel eens erger geregend

btw hier was het gelukkig droog

hoor ik nou iemand zeggen dat hij niet komt omdat er s'nachts F1 gekeken moet worden........he ik ga ook de Gp kijken maar ben er zondag toch echt bij 

Nou zeg ..Mrtn schreef:en mij ook, ik kies voor ander tijdsverdrijfMarc schreef: Haal mij maar van de lijst.

-
Afzegging
De 11 T heeft een koelprobleem ,
heb constant een luchtbel voor mijn thermostaat zitten, hooop dat ik er morgen uitkom anders is het helaas , maar dan ben ik er niet.

De 11 T heeft een koelprobleem ,
heb constant een luchtbel voor mijn thermostaat zitten, hooop dat ik er morgen uitkom anders is het helaas , maar dan ben ik er niet.

Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja psies, be a guy, doe ik ook, Ik vertel stiekum niet dat ik insomni heb en daardoor een beetje beter erover kan,John B schreef:hoor ik nou iemand zeggen dat hij niet komt omdat er s'nachts F1 gekeken moet worden........he ik ga ook de Gp kijken maar ben er zondag toch echt bij

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
stof ...Chris schreef:Jasper, dan pak je toch een van de 25's of je haalt de Alpine onder het stof vandaan?!
das precies het juiste woord op dit moment.
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
-
auto gepoetst....gaat het regenen

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Haal jij hem op ferdy? Of hoe spreken we het af??Ferdy schreef:merijn komt wel, maar niet met de willi dan
Project: GTT Blue Sport
-
ik kan weer van de lijst afFrank M schreef:ik zal er ook ff zijn.
frank
clio williams

ik mag morgen werken.
-
Mijn 19 16v is helemaal tiptop.
Vanmiddag gewassen en gewaxt.
De binnenkant nog even gestofzogen en ff met cockpit spray de binnenkant van de auto nog ff wat glanzender gemaakt.
Ik heb er zin in,
Vanmiddag gewassen en gewaxt.
De binnenkant nog even gestofzogen en ff met cockpit spray de binnenkant van de auto nog ff wat glanzender gemaakt.

Ik heb er zin in,

Renault 5 GT Turbo "EVO"
't weer ziet er nie echt goe uit,volgens ik hoorde ,zal eht zijn als de jaarafsluiting stront regenen

-
- Contacteer:
nee wordt mooi
net zo mooi als mijn 5 nu is
net zo mooi als mijn 5 nu is
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
jg komt ook met Robbert Jan , samen in de Renault 4 F4 GT
, trouwens er komen nog meer R4 rijders!

daluk lekker slapen en alvast dromen over morgen...

en natuurlijk allemaal een prettige en veilige heenreis gewenst! Pas goed op als je in kolonne rijd, vooral op de auto voor je, maar ook voor de bermbrigade