Als ik het contact eraf haal blijft soms het metertje voor het benzinepijl hangen. Als ik gewoon rij klopt het metertje wel, ik kan dus gewoon zien wanneer de tank (bijna) leeg is. Wat zou dit kunnen zijn?
Gr. Frits.
[clio]Benzine metertje blijft hangen.
-
Renault kwaal, heb ik ook. Net als na een nachtje vorst mijn toerenteller blijft hangen. Pas wanneer mijn interieur wat warmer begint te worden doet mijn toerenteller het.
Clio 1.4 S strak in de lak!
-
Ok, dus gewoon maar zo laten dan??
Gr, Frits.
Gr, Frits.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Je weet wat je ongeveer kan rijden op een tank, dus hou je dagteller in de gaten.Clio Baccara 16v schreef:Ok, dus gewoon maar zo laten dan??
Gr, Frits.
En mocht je er echt van balen heb ik laatst een advertentie gezien waarin meters aangeboden stonden. ff kijken dus.
GR. Je weet wel....
Project: GTT Blue Sport
Frits schreef:Je weet wat je ongeveer kan rijden op een tank, dus hou je dagteller in de gaten.Clio Baccara 16v schreef:Ok, dus gewoon maar zo laten dan??
Gr, Frits.
En mocht je er echt van balen heb ik laatst een advertentie gezien waarin meters aangeboden stonden. ff kijken dus.![]()
GR. Je weet wel....
ik heb nog metertjes of een heel dash liggen
-
- Moderator
- Car: MB
heb ik heel soms ook wel eens ja. Heb al een keer alles los gehaald maar lijkt niet echt te werken. Tegen het "raam" tikken werkt vaak het besteRobert Clio S. schreef:Renault kwaal, heb ik ook. Net als na een nachtje vorst mijn toerenteller blijft hangen. Pas wanneer mijn interieur wat warmer begint te worden doet mijn toerenteller het.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Nieuw metertje vind ik niet nodig, want het is lang niet altijd en als de motor draaid geeft hij het wel goed aan.
Als het metertje blijft hangen blijft hij ook gewoon zo staan, zakt dus niet langzaam ofzo.
Bedankt voor de reacties,
Gr. Frits.
Als het metertje blijft hangen blijft hij ook gewoon zo staan, zakt dus niet langzaam ofzo.
Bedankt voor de reacties,
Gr. Frits.