Nieuwe club zuid Friesland

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Hansjebeta
Contacteer:

We zijn sinds kort een club begonnen. Kijk op http://www.onh-tuning.tk en word lid. Het is gratis. :D
Hansjebeta
Contacteer:

Slotje!!! hij komt ergens waar die beter past
Hansjebeta
Contacteer:

Tsja en daar kan ik em niet plaatsen!! lekker :s
Robert dB.

maaruh concurentie zijn we nooit zo gek op (N)

Aan de RTC heb je voldoende hoor als Renault fan!
Hansjebeta
Contacteer:

Wat voor concurrentie verw8 je dan? We zijn bij de club niet merk gebonden en de leden die jullie nu hebben zullen heus wel blijven. Dit is gewoon voor erbij als je in de buurt woont. :)
Robert dB.

Na concurentie is het niet, had een :wink: bij gemoeten. Maja, waarom wordt je niet lid van de RTC, krijg je een echt 'clubgevoel' :wink: :D
Hansjebeta
Contacteer:

Nee ik vind de RTC te veel op R5 gericht. Ben alleen wat in het forum actief om mijn wetenschap te delen. Ben wel lid van de clioclub.
Remco T.
Contacteer:

teveel op 5jes gericht... denk dat er bijna meer clio's op t moment lid zijn dan 5jes..
Rontwingo

Remco T. schreef:teveel op 5jes gericht... denk dat er bijna meer clio's op t moment lid zijn dan 5jes..
en te weinig twingo's :wink:

(heb mijn lidmaatschap al overgemaakt dus dat komt helemaal goed :wink: )
Remco T.
Contacteer:

Twingo's zijn ook in opkomst :) 5jes zullen in de komende jaren wel schaars worden denk ik het oude
spul "moet" eerst op he ;)
Bart V

Hansjebeta schreef:Nee ik vind de RTC te veel op R5 gericht.
Ik zie 14 posts bij je naam staan waardoor ik veronderstel dat je hier pas net komt kijken. Als je hier wat langer zit zal je zien dan vrijwel elke snelle, maar ook gewone renault-modellen hier in alle fronten ter sprake komen. Verder kan je hier veel bruikbare info vinden, en is hier ruim voldoende betrouwbare techische kennis aanwezig voor elk stukje techniek in elke renault, dus niet alleen de 5....
Hansjebeta
Contacteer:

Jah maar 14 posts maar wel veel gelezen. Ik kan nog altijd lid worden toch? Lijkt me geen probleem. Anders kon ik hier ook niet deelnemen. Maar ik heb de club opgestart om een klein clubje te beginnen, waardoor de meetingen dichtbij zijn. Dat leek me wel handig.
Remco T.
Contacteer:

Dat is wel waar.. de meeste friezen moet ver rijden voor een meeting...
Droes

Hansjebeta schreef:Jah maar 14 posts maar wel veel gelezen. Ik kan nog altijd lid worden toch? Lijkt me geen probleem. Anders kon ik hier ook niet deelnemen. Maar ik heb de club opgestart om een klein clubje te beginnen, waardoor de meetingen dichtbij zijn. Dat leek me wel handig.
achja, ik moet ook een heel eind rijden hoor, ma maak er gewoon een daguitstapje van :wink:
kende mijn eerste meeting nog niemand hier, gwn naartoe gegaan en moet zeggen dat het (Y) was (is)
leuke bende hier hé 8)
Hansjebeta
Contacteer:

Jah ben ik het zeker mee eens. Maar wij kunnen wat vaker omdat je er dan geen dag uitstap van hoeft te maken. :D
Robert dB.

Waarom niet gewoon een 'fridaynightmeeting' in je omgeving starten?
Inweze is dit wat verschillende, wel of niet RTC-ers, doen in hun regio. Je leert forum gezichten herkennen en zo ontstaat er een groepje binnen de RTC. De formule heeft zich al heeeeel vaak bewezen!
Bart V

Hansjebeta,

Leuk dat je je eigen clubje wil opzetten, maar dat kan je echt beter ergens anders gaan promoten. Bij de albert-heijn zal je ook geen kruidenier vinden die klanten staat te werven voor zn kruidenierszaakje...:) niet verkeerd bedoeld verder ofzo, maar je zal het wel begrijpen.

Succes met je club verder (Y)

*topic locked*
Gesloten