Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
ik kan je helaas niet helpen,
wel leuk een GT-tje erbij, een rooie toevallig?
is de 1916v verkocht?
wel leuk een GT-tje erbij, een rooie toevallig?
is de 1916v verkocht?
-
dus je eigen GT kan nog steeds niet schakelen??
vreemd eigenlijk, ligt het niet aan de stand van de schakelstang ofzo? of is het de koppeling?
vreemd eigenlijk, ligt het niet aan de stand van de schakelstang ofzo? of is het de koppeling?
klote man dat ik nou net niet kan,ja wist ik veel, heb morgen afgesproken met jamie te gaan zwemmen bij centerparcs waar mijn vader nu is,moet zelf een heel stuk rijden anders was ie you'rs dat weet je.marco schreef:okay ff een vraagje,wie van de t.n.m. mensen heeft morgen niks te doen en wil met mij gaan kijken naar een gt in laren.Heb zelf geen vervoer vandaar dat ik het ff zo moet vragen.Natuurlijk worden de benzine kosten vergoed![]()
wie o wie greetz marco
mocht het nou niet lukken morgen dan probeer anders voor woensdag,of moet je dan weer werken?
ik hoor het wel groeten pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
ik heb een idee hoe we dat kunnen testen,let me now when we can go,we testen ff of het dat is dan zien we dan wel kee.marco schreef:me don't know,we denken dat het it stelmechanisme is van het pendaal.Ff nieuwe bestellen,of heeft iemand dat hier mischien liggen????.en dan eens kieken he ,ik weet het ook niet meer met die bak![]()
greetz marco
-
Marco, ik had je graag willen rijden, maar ik lees het nu pas. Je zult wel al daar zijn geweest ofzo, maar ik kan eventueel nog, moet je maar ff belle 

jong doe lame tak! ik ben tot kwart voor 8 's morgens in mestreech geweest! (trein van kwrt voor 7 gemistVospower schreef:Breudje, waar was je??? Iedereen gezien behalve jou?!? Zoepuuuuuuuuuhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()

heeft schade aan die bumpervoske schreef:@marcel: kijk eens bij gespot op sloop.. staat un 21 voorbumper weet nie of je er al 1 hebt maar ja anders heb je er misschien wat aan...
-
Jongjong, nightlive daar had je moeten zijn en trouwens in de kerk ben ik ook nog vaak geweest, bij de witte en coWerner schreef:jong doe lame tak! ik ben tot kwart voor 8 's morgens in mestreech geweest! (trein van kwrt voor 7 gemistVospower schreef:Breudje, waar was je??? Iedereen gezien behalve jou?!? Zoepuuuuuuuuuhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
) ik ben in de dominikanerkerk geweest, daarna nog een tijdje buiten gestaan in die straat bij de 2 heren en toen nog naar de alla (om 2uur) en daar zijn we gebleven tot 20 op 6, toen zijn we naar het station gelopen, nu jij weer!

Dat valt toch best mee hoor, vind je het zo erg dan?The Saint schreef:wie houdt de statistiek bij wie van de moderators de meeste slotjes zet??![]()
Geintje!!!!
Slotjes zijn vaak nodig, weet ik, ziet er alleen zo leuk uit op het moment, bijna meer slotjes dan topics.
zag er vanmiddag ff zo uit,is inmiddels veel bijgeschreven.
Nee is niet erg, is vaak zelfs nodig.
Mijn "moderator probleem", in mijn "begintijd" 1x heb ik per PM uitgepraat
Ach nu ik je toch spreek, kun je mijn Fuego, water topic misschien veranderen in b.v. " Fuego Turbo vragen" oid, dan kan ik specifieke dingen voor mijn gebakkie altijd daar kwijt
dank U dank U
Nee is niet erg, is vaak zelfs nodig.
Mijn "moderator probleem", in mijn "begintijd" 1x heb ik per PM uitgepraat

Ach nu ik je toch spreek, kun je mijn Fuego, water topic misschien veranderen in b.v. " Fuego Turbo vragen" oid, dan kan ik specifieke dingen voor mijn gebakkie altijd daar kwijt

dank U dank U
@ MJ: ben er donderdag weer niet nij, nog 2 weken op donderdagavond schaatsen en dan heb ik wel weer tijd
.
Dan een daggie vrij nemen om eindelijk die bak eens aan een computer te hangen om goed af te stellen en dan zul je me vaker gaan zien.
Moet ook eerlijk zeggen, dat het in de zomer vast leuker is dan nu met dit K** weer

Dan een daggie vrij nemen om eindelijk die bak eens aan een computer te hangen om goed af te stellen en dan zul je me vaker gaan zien.
Moet ook eerlijk zeggen, dat het in de zomer vast leuker is dan nu met dit K** weer

Titel is aangepast...maar als je een topic gestart hebt, kun je deze ook zelf veranderen door je 1e post te editten. Maar ik heb je gematst deze keerThe Saint schreef:...Ach nu ik je toch spreek, kun je mijn Fuego, water topic misschien veranderen in b.v. " Fuego Turbo vragen" oid, dan kan ik specifieke dingen voor mijn gebakkie altijd daar kwijt...

Wie is er allemaal vanavond? Ik zal er zijn!
jep, ik ga er niet meer aan beginnen. Hij is total loss verklaard, dus als ik hem wil oplappen moet ik een nieuw kenteken gaan aanvragen en dat is erg zuur.
Het wordt waarschijnlijk nu ff een sierra cosworth. Jaja ik weet het: een ford
... Maar waarschijnlijk zeer winstgevend.
Maar de 5 gaat er nu vandoor, als ik weer wat geld verdiend heb, koop ik gewoon gelijk een vette. Ik heb geen plaats, anders had ik de wagen wel ergens in een hoekje gezet voor later, maar helaas...De liefde is nog niet over, ooit komt er weer eentje.
Iemand intresse?
gr. maurice
Het wordt waarschijnlijk nu ff een sierra cosworth. Jaja ik weet het: een ford

Maar de 5 gaat er nu vandoor, als ik weer wat geld verdiend heb, koop ik gewoon gelijk een vette. Ik heb geen plaats, anders had ik de wagen wel ergens in een hoekje gezet voor later, maar helaas...De liefde is nog niet over, ooit komt er weer eentje.
Iemand intresse?
gr. maurice
zo ik ben er ook weer na 5 dagen carnaval, ik vindt wel dat Maaswijf lied de grootste carnavals k.. plaat die ze ooit gemaakt hebben
denk dat ik het wel honder keer heb gehoord (per dag). Het was wel weer erg gezellig dit jaar
Is er vanavond nog wat te doen of zijn de katers nog te groot om auto te rijden?

Is er vanavond nog wat te doen of zijn de katers nog te groot om auto te rijden?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
he maurice heb jij nog een adres voor goedkope turbo's dat was jij toch?
Kan een nieuwe hybride in engeland krijgen voor 600 euro voor je?
-
is niet voor mij is voor dennis .
Die heeft z'n tuning setje iets te erg opgedraaid en nu is hij dus turbo loos.
Die heeft z'n tuning setje iets te erg opgedraaid en nu is hij dus turbo loos.
ai ai zie hem straks toch wel dan.
-
ruudje tot straks lang niet meer gezien ben al weer wat gegroeid?
nee tot dadelijk mensen .
Bij deze wil ik weer eens taxi MARCEL JACOBS bedanken zonder dit bedrijf zou ik al veel tnm's hebben moeten missen.thnx

Bij deze wil ik weer eens taxi MARCEL JACOBS bedanken zonder dit bedrijf zou ik al veel tnm's hebben moeten missen.thnx