Ik heb een twingo en wil graag vastgelaste booskijkers er op laten lassen, maar wordt dit meestal bij de locale lasser (ijzersmit) gedaan of is het verstandiger om naar een bedrijf te gaan die hier ervaring mee heeft.
En wie weet eventueel waar ik het zou kunnen laten lassen?
Grtz Ronnie
Vast lassen booskijkers
Ja dat denk ik ook. Las net even dat andere topic en denk idd dat het verstandig is om het bij een ervaren lasser te laten lassen.Droes schreef:hey,
wrm het niet bij een carrosier??
is toch het meest logische niet?
of noemen jullie dit de 'locale lasser'??
Iemand enig idee wat dat moet kosten?? en het spuiten van de motorkap ongeveer?
denk dat je bij elke carrosier een verschillende prijs zal tegenkomen hoor.Rontwingo schreef:Ja dat denk ik ook. Las net even dat andere topic en denk idd dat het verstandig is om het bij een ervaren lasser te laten lassen.Droes schreef:hey,
wrm het niet bij een carrosier??
is toch het meest logische niet?
of noemen jullie dit de 'locale lasser'??
Iemand enig idee wat dat moet kosten?? en het spuiten van de motorkap ongeveer?
En waar ligt Gronaudtune_stefan schreef:Bij Gerard Leppen in Gronau kost het rond de 175 exclusief spuiten. Bij deze man is Nick(german style) en nog meer mensen van de rtc geweest, levert toppie werk

waarschijnlijk ligt dat niet ergens in ZuidHolland..!
-
maja, als het in prijs scheeld...en je kunt ervan uitgaan dat hij topwerk leverd, eerdere ervaringen bewijzen dat!
Ray heeft hier destijds ook zijn voormalig Clio laten behandelen met perfect resultaat.
Ray heeft hier destijds ook zijn voormalig Clio laten behandelen met perfect resultaat.
-
Trouwens je booskijkers worden niet vastgelast, maar je motorkap wordt juist een stukje verlegd. Net ff iets anders...
ma bij verlenging van de moterkap voor die booskijkers wordt er toch een stukje plaat erop GELAST???Robert dB. schreef:Trouwens je booskijkers worden niet vastgelast, maar je motorkap wordt juist een stukje verlegd. Net ff iets anders...
bij mij altans toch

Laatst gewijzigd door Stefan S. op ma 23 feb 2004 19:35, 2 keer totaal gewijzigd.
-
ja verlegd dmv een plaatje eraan te lassen. Vervolgens glad en naadloos maken mbv plamuur ed.
ow, dan heb ik het ff verkeerd begrepen, dacht da je daarnet zei dat het plaatje zelf er NIET werd opgelast.. vond ik raarRobert dB. schreef:ja verlegd dmv een plaatje eraan te lassen. Vervolgens glad en naadloos maken mbv plamuur ed.

Thanks. Dat is inderdaad wel wat dichter in de buurtEdwin16v schreef:Lynx Car Design in Bergschenhoek doet ook aan motorkapverlenging.![]()
http://www.lynx-cd.com/

In mei heb ik 16 dagen vakantie speciaal voor mijn auto genomen zodat ik het eea kan laten veranderen dus ben nu aan het rondkijken waar ik het eea kan laten doen en kan kopen.
bij mijn vorige clio was het 160 euro incl het logo weg laten lassen (dus niet het gat volfleppen met plamuur). zag er gewoon top uit!dtune_stefan schreef:Bij Gerard Leppen in Gronau kost het rond de 175 exclusief spuiten. Bij deze man is Nick(german style) en nog meer mensen van de rtc geweest, levert toppie werk

Immer wieder die verdammte Holländer