Lock maar!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Douwe

Luitjes ik ben met enige spoed op zoek naar een RVS lasser! Het zit zo ik zou hier in Apeldoorn een uitlaat eronder krijgen echter het is nu al 3 weekenden uitgesteld omdat de lasser ziek was en nu zou het komende zaterdag gebeuren krijg ik te horen dat hij wel beter is maar carnaval gaat vieren en dus niet kan lassen :evil:

Is welliswaar beloofd dat het volgende week zaterdag alsnog gebeurdt maar eigenlijk moet ik de uitlaat er voor komende maandag eronder hebben.

Nu heb ik gesproken met de kerel die het voor mij regelt en op zich kan ik de materialen overkopen.(50mm rvs buis eindstukken etc.) Het enige wat ik dus nog nodig heb is iemand die het morgen/zaterdag of zondag voor mij kan lassen. De bedoeling is RVS vanaf de kat en vervolgens een opsplitsing naar links en rechts. Uiteindelijk krijg je dus links en rechts een ovaal dubbelwandig verchroomd eindstuk.

We praten dus over RVS dus diegene zal wel las apperatuur moeten hebben en een plek om het te doen.

Ben jij zo iemand en ben je beschikbaar op een van deze dagen 20/21 of 22 februari pm me dan je tel. en je prijs. (of ken je iemand pm me dan hoe ik met diegene in contact kan komen)
Laatst gewijzigd door Douwe op do 19 feb 2004 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
jeroen.k

Waarom wacht je niet gewoon? Misschien moet evengoed je hele uitlaat wel anders als je dat andere blok erin gaat hangen ;)
Douwe

Hmmm het is een uitlaat vanaf de kat daar veranderd toch niks bij het inzetten van een nieuwe motor of wel :s zoals ik het zie gaat bij een ander blok de kat er misschien tussen uit en zal er dus alleen vanaf de waar nu de kat zit een stuk bijgelast moeten worden of niet? :s (50mm is toch ook genoeg voor een GTT blok of niet?)
Laatst gewijzigd door Douwe op do 19 feb 2004 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator
Car: MB

komt die op dezelfde plek uit dan? Of wil je hem daar wellicht uit laten komen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jeroen.k

Zou kunnen...maar een GTT blok heeft bijv. geen kat...door lengte verchillen kan de kat ook op een iets andere plek uitkomen...sowieso lijkt me eerst motor dan uitlaat een betere volgorde... :)
Douwe

Misschien toch slimmer dat ik wacht tot maandag dan weet ik of de motor er zsm komt of dat ik het zelf moet gaan financieren. Moet ik het zelf financieren laat ik de uitlaat er gewoon volgende week onder zetten want dan moet ik eerst hard sparen voor een ander blok etc.

Weetje wat lock dit maar ik wacht wel (Y)
jeroen.k

prima...en remember...haast en spoed is zelden goed met dit soort dingen! ;)
Gesloten