Op texel?Ja man op texel!

Beetje jammer van t kenteken,waren duitsers

2..Ook nog gespot Clio RSI stond groot RENAULT opzn vorraam,deze bolide stond In de stad(alkmaar)

nee, waar ik ben wezen kijken was een originele hollander. dus een Y kenteken, en een klein 2tje boven het eerste streepje (voor zo'n getalletje is een mooi woord dat ik ff kwijt ben). hij had wel die velgen idd, man wat was die mooi.evo schreef:Owja.. er stonden GROTE letters 'te koop' op!Tijn schreef: da's die bluesport waar ray nog bij is wezen kijken volgens mij ?
olijnsma schreef:Wie Weet Wie Dit Is:
Donkerblauw clio 16V staat regelmatig op het parkeer terrein in Zwaagwesteinde.
04-FK-.. volgens mij.
Zag vandaag dat ie op het achterraam bovenin een rtc sticker had.
Weg kwijt? Dan is hij vast nog niet thuis!lenny_R schreef:vanmiddag om 13:32 in ridderkerk, vlakbij de lange dijk.
daar stond bij een stadsplattegrond een rode 19 16v ph1
zb-35-vz geloof ik.
incl grijze rtc stickers op zijruiten.
de eigenaar stond op de stadsplattegrond te kijken....
wie o wie???
Is ie nog steeds te koop?evo schreef:Owja.. er stonden GROTE letters 'te koop' op!Tijn schreef: da's die bluesport waar ray nog bij is wezen kijken volgens mij ?
Dit is een GTE die te koop staat op Marktplaats.evo schreef:Owja.. er stonden GROTE letters 'te koop' op!Tijn schreef: da's die bluesport waar ray nog bij is wezen kijken volgens mij ?
Die zwarte 1916V WAS van mij.... Waren wezen snowboarden.... en op de terug weg die middag dus mn auto inelkaar gereden........RoyW schreef:Gisteren rond half 4 bij snowplanet in Spaarnwoude een zwarte 19 16v phase 2. RTC kentekenhouder. Kenteken vergeten![]()
vlak daarvoor nog in lisse een witte clio 16v met RTC stickers op de achterramen. zwaaide, hij zwaaide terug. heb de auto vaker zien rijden. staat ook vaak in de poel polder. iemand van hier??
en rond een uurtje of 5 op het chorus terrein in Ijmijden een blauwe clio 16v phase 1. was ingevoerd. standaard schoepenvelgen eronder. dikke uitlaat en volgens mij iets verlaagd
Klopt, daar staan ze elke week.~thijs~ schreef:Net in de rij voor de parkeergarage de Kamp in Haarlem
en een witte Clio 1.4, achter geblindeerde ramen voorzien van stikker met racing leiden erop, pittig geluidje, heb die dude effe een stikkertje gegeven en hij vertelde me dat ie regelmatig in Leiden is met een zwarte Clio
zoiets?Rick D. schreef:Vanmiddag gespot van Harmelen naar Woerden op trailer
De TJ-34-YS, R5GTT Ph2
(Althans, wat er nog van over was)
Op weg naar de sloop in Woerden, helaas.
De auto is naar zijn laatste rustplaats gebracht.
JaRobert dB. schreef:ahummm, kijk nu toch eens wat hier allemaal tussen lag![]()
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/oei.JPG[/img]
schaam je....
....Ik zie daar toch geen goede bestuurdersstoel liggen he??? Die heb ik toch nodig!Robert dB. schreef:ahummm, kijk nu toch eens wat hier allemaal tussen lag![]()
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/oei.JPG[/img]
schaam je....