chris-mc schreef:ook flink in de prijzen gevallen.welke uitvoering is/was dit?
heb jij toevallig je achterlichten gespoten bambi?
Ik heb mijn knipperlichten achter gespoten, ja.
Ik vond dat oranje vloeken bij mijn auto en toen ik het bij een paar andere zag wist ik het zeker: Rood spuiten!!!
De kappen om de lichten heen heb ik laten spuiten. ivm het metallic kleurtje.
chris-mc schreef:ook flink in de prijzen gevallen.welke uitvoering is/was dit?
heb jij toevallig je achterlichten gespoten bambi?
Ik heb mijn knipperlichten achter gespoten, ja.
Ik vond dat oranje vloeken bij mijn auto en toen ik het bij een paar andere zag wist ik het zeker: Rood spuiten!!!
De kappen om de lichten heen heb ik laten spuiten. ivm het metallic kleurtje.
over het oranje heb ik niet eens nagedacht,wel mooi lijkt me,maja alles is nog nieuw voor me
weet je hoe het is gebeurd met die kappen (rond de lichten)?afplakken of demonteren?
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Gewoon demonteren en de rest van de lichtunit afplakken en rood spuiten met speciale backlight-spray. Geen andere lampjes gemonteerd hoor!
Wat ik ooit ergens gelezen heb zijn dit F2 achterlichten, die zijn al rood. En daarover heen de "maskers" gespoten.
@chris het is een verbouwde 2.0 16v volgens mij.
Ph2 lichten zijn anders van opbouw dan de Ph1. De stekkers zijn ook iets anders geloof ik. Het past allemaal wel, maar iets in de stekkers moet aangepast worden.
Ik zoek wel even wat fotoos op waar de verschillen op te zien zijn....
Alleen heeft deze auto met ph2 ook de randen gespoten alsof er kappen op zitten. Normaal gesproken is dit rood en zit er aan de binnenkant onderin een grote driehoekvormige reflector.
@ frits dat is de zelfde persoon,men zet wel eens meerdere keren iets op marktplaats.
voorlopig hou ik het bij deze,maar dan wel de kappen meegespoten,de booskijkers zijn binnen,volgende week hoop ik ze te spuiten,samen met de achterlichten.
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
chris-mc schreef:@ frits dat is de zelfde persoon,men zet wel eens meerdere keren iets op marktplaats.
`
Dacht dat deze ergens anders vandaan kwam zag een andere plaatsnaam staan. Rotterdam i.p.v.hardenberg.Maar als het dezelfde helaas, maar mocht ik iets tegekomen hoor je het.
chris-mc schreef:@ frits dat is de zelfde persoon,men zet wel eens meerdere keren iets op marktplaats.
`
Dacht dat deze ergens anders vandaan kwam zag een andere plaatsnaam staan. Rotterdam i.p.v.hardenberg.Maar als het dezelfde helaas, maar mocht ik iets tegekomen hoor je het.
dan is het toeval geweest,beide zo goed als nieuwe spoilers en de zelfde prijs.
alle hulp is welkom
Ik ben al een tijdje opzoeken naar een openluchtfilter systeem,er kwamen 2 merken naar voren,green en k&N,ik weet alleen niet welke er het beste is om te monteren.
chris-mc schreef:Ik ben al een tijdje opzoeken naar een openluchtfilter systeem,er kwamen 2 merken naar voren,green en k&N,ik weet alleen niet welke er het beste is om te monteren.
ik heb ergens een artikel gelezen waarin o.a. ook de green twister werd getest (op rollenbank) Filter leverde nauwelijks vermogenswinst. toen sloopten ze het "twister"gedeelte eraf, en dat leverde wel wat op
Het lijkt mooi zo'n twister, maar het helpt dus geen zak?
die verhalen heb ik gehoort,ga ik toch denk aan die 57i kit,maar wordt die net als de twister geleverd met een bak,waar die in komt,of moet je die zelf fixen?
de 57i kit is dacht ik alleen een open filter zonder bak. de generation II kit is met zo'n schild eromheen, maar dat is meer voor de looks en veeel duurder. Onntwikkeld voor de film 2fast2furious, moest er vooral gaaf uitzien...
hmm minder,een bak zorgt er wel voor dat er geen warme lucht bij kan,nou vraag ik me af waarom het 57i heet en geen openluchtfilter,klikt leuk ofzo,want verder maakt het geen verschil volgens mij