ik heb op mijn 5 alpine
een onsteking met contakt punjes en ik wil daar eigenlijk vanaf
dat geklooi de hele tijd
nu heb ik zitten te kijken naar de ontsteking van mijn at tjes maar ik zit met het probleem dat het door de turbo zo anders wordt qua tijdstippen
mensen nog ideeen?
Punten onsteking vervangen door elektronische ontsteking
-
- Contacteer:
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
Er zijn wel verschillende electronische ontstekingen te krijgen geloof ik. Vooral voor motorfietsen. Kweet zo geen merken.
Jan Smit Power Parts had ze ook geloof ik.
Jan Smit Power Parts had ze ook geloof ik.
-
Doe me 1 plezier jongens: Blijf daar weg.
Die wil je niet aan je auto hebben, geloof me!
-
- Car: Renault Clio III RS
Gaat ook meer om de onderdelen die ze daar verkopen.
Ben er vroeger wel eens geweest toen ze nog in hilvarenbeek zaten.Had toen nog minder verstand van auto's en ze hadden me SUPER BOUGIES aangesmeert.
Ben er vroeger wel eens geweest toen ze nog in hilvarenbeek zaten.Had toen nog minder verstand van auto's en ze hadden me SUPER BOUGIES aangesmeert.
-
Onderdeelprijzen liggen daar ook veel te hoog.ant1 schreef:Gaat ook meer om de onderdelen die ze daar verkopen.
En ze hebben een hoop rotzooi in het assortiment, bijv jouw SUPER bougies.
Neem een "ignitor", van Petronix
Had een paar jaar geleden hetzelfde dilemma met mijn Volvo P1800 gehad, en ergens in een Oldtimer Praxis een special over electronische ontsteking gelezen, Luminition was nogal storingsgevoelig (optisch).
Ignitor is magnetisch!!
Voor mijn Volvo toen ook wel belangrijk was het originaliteitsaspect. De Ignitor past in zijn geheel in de verdeler zonmder extra kastjes en zo, van buiten zie je dus alleen twee ipv een draadje lopen (en de condensator is overbodig, maar kun je gewoon laten zitten natuurlijk)
Had een paar jaar geleden hetzelfde dilemma met mijn Volvo P1800 gehad, en ergens in een Oldtimer Praxis een special over electronische ontsteking gelezen, Luminition was nogal storingsgevoelig (optisch).
Ignitor is magnetisch!!
Voor mijn Volvo toen ook wel belangrijk was het originaliteitsaspect. De Ignitor past in zijn geheel in de verdeler zonmder extra kastjes en zo, van buiten zie je dus alleen twee ipv een draadje lopen (en de condensator is overbodig, maar kun je gewoon laten zitten natuurlijk)
Ikzelf werk met Carmo , dit is zeer uitgebreid en biedt de mogelijkheid tot quik-shift en een 2e curve.
Leveren die ook units voor auto's dan? Ik dacht dat die alleen voor motoren gebruikt werden.Jeroen V schreef:Ikzelf werk met Carmo , dit is zeer uitgebreid en biedt de mogelijkheid tot quik-shift en een 2e curve.
gr sander
Het is gespecificeerd op motoren maar is ook toepasbaar op auto's.
Maar hij wordt dan gemapt op toeren en niet op druk. Zo ver ik kan zien dan zit daar geen aansluiting voor op, of wel?Jeroen V schreef:Het is gespecificeerd op motoren maar is ook toepasbaar op auto's.
gr s