Logo Renault verwijderen Clio 16v
HEy, ik heb (weer) een vraag... Ik wil als het gaat mijn oude Renault logo (met ribbels) verwijderen van de motorkap en het nieuwe logo (glad) in kleur gespoten logo monteren... Nu is mijn vraag; krijg ik het logo er gemakkelijk vanaf zonder iets te beschadigen??
-
- Contacteer:
Ik heb een schroevendraaier met daarom een doek erachter gezet en met een beetje liefde
was ie er zo af 

Bij mij zijn het ook 3 puntjes
De mijne is overgespoten, maar ik heb er nog een op reserve 

Moet je maar eens op de link in mn signature drukken, daar kun je foto's vindenfurious_tuning schreef:Foto?SToRM666 schreef:De mijne is overgespoten, maar ik heb er nog een op reserve

-
- Moderator
- Car: Megane
1 reserve heb er 10furious_tuning schreef:Foto?SToRM666 schreef:De mijne is overgespoten, maar ik heb er nog een op reserve

-
- Moderator
- Car: Megane
nee
wel phase I 

-
Mijn hele gereedschapkar is volgeplakt met oude Renault logo's die vervangen moesten worden bij een schade! Van elk Renault type alles op voorraad!P@TB@D schreef:1 reserve heb er 10furious_tuning schreef:Foto?SToRM666 schreef:De mijne is overgespoten, maar ik heb er nog een op reserve
Als wij een logo opnieuw gebruiken, en de puntjes zijn afgebroken dan doen we altijd op de plek waar het puntje zat een beetje ruitenkit, werkt als een trein!
Clio 1.4 S strak in de lak!
-
Hee jongens ik heb een paar foto's genomen
wie ken ze voor me op internet zetten ?
wie ken ze voor me op internet zetten ?
-
- Contacteer:
Geen idee heb hem van de sloop
-
Veul. Ik heb met korting (hoveel dat weet ik niet meer) "RENAULTsport" gekocht, en dat kostte samen met een logo voorop zon 130 guldensDonleben schreef:Wat kost zo'n nieuw glad logootje bij de dealer?
Heb ze overigens laatst met Bison montagekit vastgezet. Heel handig spul, beetje deegachtig en daarom goed te verdelen, en het plakt als de ziekte!
Ik heb m bij MABO-tuning voor 5 euro gekocht (2de hands)Donleben schreef:Wat kost zo'n nieuw glad logootje bij de dealer?

-
130 Euro? Zal morgen eens kijken op mijn werk via Dialogys wat een logo kost! Renault onderdelenprijs programma, elke maand met update dus altijd actuele prijzen.Stefijn schreef:Veul. Ik heb met korting (hoveel dat weet ik niet meer) "RENAULTsport" gekocht, en dat kostte samen met een logo voorop zon 130 guldensDonleben schreef:Wat kost zo'n nieuw glad logootje bij de dealer?
Heb ze overigens laatst met Bison montagekit vastgezet. Heel handig spul, beetje deegachtig en daarom goed te verdelen, en het plakt als de ziekte!
Nog meer prijsopgaves nodig? Pm maar, wel met ovale plaatje erbij (motortype en fabrikagenummer is het belangrijkste, eventueel E1, E2 of E3), zoekt wat makkelijker!
Clio 1.4 S strak in de lak!