F7P of F7R nieuw
Ik weet wel dat een F4R ruim 4000 kost (ex BTW). Voor de F7R zal dit wel in dezelfde richting liggen.-Matthy- schreef:Wie kan mij vertellen wat een nieuwe f7r of f7p motor kost bij de renault? Of worden deze niet meer nieuw geleverd? Ik had gelezen dat een nieuwe jc5 bak iets van 1000 euri's koste??
-
- Contacteer:
een tijdje wel gevraagt wat een willie blok kost.
me bek klapte er van los
ongeveer 5200 euro moest het kosten.
me bek klapte er van los

-
misschien niet on-topic, maar waarom niet een gereviseerd blok pakken??
Je mag de mijne dan zonder inruil wel voor 1250 overkopenrobclio16V schreef:Een JC5 bak kost ongeveer 1000 euro met inruil van de oude JC5 bak, zonder inruil kost hij iets van 2500 euro.

of je haalt er een voor 250 euro bij de sloop...
(2003)
Jah dan heb je er dus een zonder goede verhoudingenJeroen V schreef:of je haalt er een voor 250 euro bij de sloop...(2003)

psies.
revisiekitje is een euro of 400 ... klaaar.
there is no spoon.
Dan heb je nog steeds niet de juiste bakTijn schreef:psies.

bovenop die sloop aanschaf natuurlijk slimpie.
anders is het geen vergelijk met een revisiebak natuurlijk he, in aanschaf. dan zeg je gewoon, ik heb geen geld en rijd wel gewoon met oude onderdelen rond.
anders is het geen vergelijk met een revisiebak natuurlijk he, in aanschaf. dan zeg je gewoon, ik heb geen geld en rijd wel gewoon met oude onderdelen rond.
there is no spoon.
Dat lijkt me duidelijk, dus over slimheid valt niet te twistenTijn schreef:bovenop die sloop aanschaf natuurlijk slimpie.

Maar volgens mij zit ik met een typenummer verkeerd...... dus vandaar dat ik dat zei

het gedeelte achter de JC5 bedoel je ?Matthijs schreef:Dat lijkt me duidelijk, dus over slimheid valt niet te twistenTijn schreef:bovenop die sloop aanschaf natuurlijk slimpie.
anders is het geen vergelijk met een revisiebak natuurlijk he, in aanschaf. dan zeg je gewoon, ik heb geen geld en rijd wel gewoon met oude onderdelen rond.![]()
Maar volgens mij zit ik met een typenummer verkeerd...... dus vandaar dat ik dat zei
welke code heb jij dan ? een willie is JC5/014
there is no spoon.
Poeh dan zou ik even moeten kijken maar iig een megane 2.0 16V bak.... en die vind je toch echt niet voor 350 euroTijn schreef:het gedeelte achter de JC5 bedoel je ?Matthijs schreef:Dat lijkt me duidelijk, dus over slimheid valt niet te twistenTijn schreef:bovenop die sloop aanschaf natuurlijk slimpie.
anders is het geen vergelijk met een revisiebak natuurlijk he, in aanschaf. dan zeg je gewoon, ik heb geen geld en rijd wel gewoon met oude onderdelen rond.![]()
welke code heb jij dan ? een willie is JC5/014