Schade opgelopen door in garage rijden :(

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Steefzz
Contacteer:

Tjongejongejonge zeg,

Wil ik vanmiddag mn auto ff in de garage rijden van mn pa, staan er twee andere auto's mega dicht bijgeparkeerd. Dus ik moest al 20 keer steken voordat ik m fatsoenlijk de garage in kon rijden.
En ja hoor, boem!!!!! Tegen de muur aan :(

[img]http://members.home.nl/steefzz-renault19/schade.jpg[/img]

Schade is gelukkig niet ernstig maar t is toch niet leuk :( .

Zou ik voor dit het beste een heel nieuw front kunnen halen of valt dit stukje wel te polyestheren-plamuren enz?? Iig maar eens ff snel voor lampen glazen rondneuzen (als je er nog een hebt :) pm me) Ik heb nu tijdelijk maar ff alles met siliconenkit volgepropt. En dan als het dan wat beter weer wordt maar eens kijken om misschien te polyestheren of evt te vervangen. Misschien als ik dan nog tijd en gel heb gelijk maar mn bumper beetje mooi proberen mee te polyestheren en plamuren, daarna spuiten. Zou wel beter zijn. Anders maar alleen voor een andere bumper kijken.
Renault Clio 1.8 16v
Robert Turbo

Zonde van de 19.

Schade is nog wel te maken.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
edwin19
Contacteer:

ff een andere gril erin en ik denk als je de bumpers schoonmaakt dat de schade wel meevalt.
Steefzz
Contacteer:

Ja idd, gelukkig wel, tis alleen een beetje klote dat ik de komende tijd weinig geld te besteden heb en ook nog eens in een drukke tijd zit :(
Maarja, ik probeer t toch zo snel mogelijk te fixen, vind t nou niet echt bepaald mooi zo!
Renault Clio 1.8 16v
edwin19
Contacteer:

een nieuwe gril bij http://www.auto-onderdelen.com kost nog geen 20 euro meende ik, welliswaar ongespoten maar dat is het ergste niet
Steefzz
Contacteer:

Nou t probleem is dus met de bumper dat er zeg maar een soort van snee in zit. En dat is bij het donker deel van de bumper, dus ben bang dat het een nieuwe (andere) bumper wordt of ander schuren, plamuren, spuiten.
Renault Clio 1.8 16v
edwin19
Contacteer:

de bumper bestaat uit 2 delen die je los kan bestellen meende ik, dus dat zwarte stuk kan je los bestellen
Robert Clio S.

Bumper kan je nog wel repareren, van binnenuit met kunststoflijm en polyester matje die je erin plakt van Teroson. Maar is moeilijk werk als je het nog nooit gedaan hebt! Grille is goed te doen, misschien heeft een autosloop nog wel ergens een rode staan! Gewoon een paar bellen, dan hoor je het gauw genoeg.
Clio 1.4 S strak in de lak!
Steefzz
Contacteer:

Ja ik zal eens kijken, grille is heel misschien al geregeld.
En bumper zal ik ook eens kijken. Mn pa heeft een polestherboot en heeft deze nog al eens moeten repareren enz dus die heeft nog wel polyesther en die kan er wel mee overweg. Ff kijken of het te doen is voor de bumper. Is misschien dus toch gelijk een mooie gelegenheid om mn bumpers in kleur mee te spuiten 8)
Renault Clio 1.8 16v
edwin19
Contacteer:

Total_loss schreef:Bumper kan je nog wel repareren, van binnenuit met kunststoflijm en polyester matje die je erin plakt van Teroson. Maar is moeilijk werk als je het nog nooit gedaan hebt!
maar dan zie je de schade toch nog steeds?
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Zonde man,ik zal eens kijken of er een grill in de vergeet hoek ligt,mischien dat die zo mee genomen mag worden.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Steefzz
Contacteer:

Dat zou best wel rlxt zijn :)
Renault Clio 1.8 16v
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

:(, gaat goed dit jaar.

je bent de zoveelste die iets heeft :(

hopelijk gaat het niet het hele jaar door zo.

suc6 he.
Robert Clio S.

edwin19 schreef:
Total_loss schreef:Bumper kan je nog wel repareren, van binnenuit met kunststoflijm en polyester matje die je erin plakt van Teroson. Maar is moeilijk werk als je het nog nooit gedaan hebt!
maar dan zie je de schade toch nog steeds?
ja daar heb je gelijk in :s , was dat vergeten erbij te zetten!

Inderdaad een goede gelegenheid om de bumpers een mooi lakje te geven! Als dat niet gebeurt, beetje plamuur en bij de Renault dealer zijn spuitbussen te koop voor de bumpers die ook structuur geven, dan zie je er nix meer van!
Clio 1.4 S strak in de lak!
edwin19
Contacteer:

als je de naad afkit en dan even met een sponsje er op drukt, kom je ook al aardig dicht bij een kunststof structuur
Plaats reactie