[R5gttph1] Benzinepomp via onderkant uitbouwen?
Ik vroeg me af, of de benzinepomp (als ie kapot gaat) ook via de onderkant van een R5GTT ph1 uitgebouwd kan worden, omdat ik m'n audio over de orginele achterbankplek heb geplaatst. Anders word t MDF mollen geblazen. Pompje schraapt nogal lichtelijk tijdens het pompen.
De hoofd brandstofpomp hangt gewoon onder de auto. Daar kun je zonder problemen bij. Sterker nog, daar kun je niet eens non-destructief bij door de bodem heen...
De brandstofpomp voor de reservetank zit verstopt boven de tank. Wil je daar bij moet de tank er onder uit.
Let op dat het verstandig is om bij wisselen van brandstofpomp meteen het brandstofrelais, brandstoffilter en de brandstofdrukregelaar te wisselen. Al is het maar preventief.
Grtz,
Zzpeedie.

De brandstofpomp voor de reservetank zit verstopt boven de tank. Wil je daar bij moet de tank er onder uit.
Let op dat het verstandig is om bij wisselen van brandstofpomp meteen het brandstofrelais, brandstoffilter en de brandstofdrukregelaar te wisselen. Al is het maar preventief.
Grtz,
Zzpeedie.
Dat pompje welke onder de achterbank zit (onder dat dekseltje), is dat dan toevallig het reservereservoirpompje (galgje
?)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee, das volgens mij je bezinemeter-meter. hoe vol de tank nog is .
Bij een GTT zit ie daar bij de dwarsbalk van je achterbrug.
Kan me van de zomer nog een mooie benzinepompwissel in Frankrijk herineren, door J. de Haas
Zwaar bezweet in de volle zon half naakt onder de auto
Kan me van de zomer nog een mooie benzinepompwissel in Frankrijk herineren, door J. de Haas

Zwaar bezweet in de volle zon half naakt onder de auto