Of je neemt de drempel iets minder hardSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:dan moet je een 5 alpine kopen dan vlieg je wel vaker hoor![]()

Op de richtbank? Op mijn werk liggen de mallen voor alle typen Renault 5 (en veel andere mallen voor Renault's) en daar staat ook de Celette mallenbank. Alleen de afstand is niet te overbruggen, midden van Nederland en Belgiërubie schreef:denk dat het toch wel een probleem gaat worden om deze gt nog te redden,hij moet alleszinds op de rechtbank,waar de veerpoot inzit (veerpoothouder zullen we maar zeggen) is uitgescheurd,het wiel is daar naar binnen gekomen
ik vrees ervoor
ik ga weer zeuren,maar ik las in het begin van het topic,ongeluk met vrachtwagen,nu zie ik de foto's,waar maak jij je druk om,erg geneog van dat ongeluk,en je zal wel geschrokken zijn.H8bal schreef:waarschijnlijk gaat de gtt niet opgemaakt worden, omdat ik zelf niet over de mogelijkheden beschik om de veerpoot enzo te maken.
Ik ga hem probably één dezer dagen hier te koop zetten , mor geïnteresseerden mogen al altijd iets laten weten.
Het gaat over een gtt gase 2 van '90 met 163k op de teller. Motorisch perfect in orde, electriciteit ook alles 100 %, maar met schade aan rechterophanging dus.
Meer info onder ander in dit topic http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=12276 (dateert van voor de schade)
gille schreef:ik ga weer zeuren,maar ik las in het begin van het topic,ongeluk met vrachtwagen,nu zie ik de foto's,waar maak jij je druk om,erg geneog van dat ongeluk,en je zal wel geschrokken zijn.H8bal schreef:waarschijnlijk gaat de gtt niet opgemaakt worden, omdat ik zelf niet over de mogelijkheden beschik om de veerpoot enzo te maken.
Ik ga hem probably één dezer dagen hier te koop zetten , mor geïnteresseerden mogen al altijd iets laten weten.
Het gaat over een gtt gase 2 van '90 met 163k op de teller. Motorisch perfect in orde, electriciteit ook alles 100 %, maar met schade aan rechterophanging dus.
Meer info onder ander in dit topic http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=12276 (dateert van voor de schade)
maar daarom dat beetje blikschade nie te repareren en die in de verkoop te zetten kan er bij mij nie in.
kijk ik heb nie makkelijk kritiek enz eker nie op een mede landgenoot,maar jij geeft ons Belgen een bad name,dit fiks ik in een paar dagen met mijn ogen dicht.
dus maken die bak en rijden en zeker nie verkopen.
btw.onder de belgen zitten een paar plaatslager's(kevin ,peter,ikke als ik goesting heb)dus
tja,kan er weinig op antwoorden,alleen dat alles te makenis ,en zeker een doorgebroken schokdemper door een stuk plaatH8bal schreef:gille schreef:ik ga weer zeuren,maar ik las in het begin van het topic,ongeluk met vrachtwagen,nu zie ik de foto's,waar maak jij je druk om,erg geneog van dat ongeluk,en je zal wel geschrokken zijn.H8bal schreef:waarschijnlijk gaat de gtt niet opgemaakt worden, omdat ik zelf niet over de mogelijkheden beschik om de veerpoot enzo te maken.
maar daarom dat beetje blikschade nie te repareren en die in de verkoop te zetten kan er bij mij nie in.
kijk ik heb nie makkelijk kritiek enz eker nie op een mede landgenoot,maar jij geeft ons Belgen een bad name,dit fiks ik in een paar dagen met mijn ogen dicht.
btw.onder de belgen zitten een paar plaatslager's(kevin ,peter,ikke als ik goesting heb)dus
Euhm, op de foto's is niet veel te zien, maar de schokdemper is doorgebroken en zit volledig door de zijwand van de veerpoot. Kom er nog bij dat die eigenlijk op de mallen zou moeten om zeker te zijn.
No offence he gille, mor das allemaal niet zo evident.
Niet iedereen beschikt over de nodige kennis ,middelen ,materiaal,plaats om hier zelf aan te beginnen,ik ben daarstraks is gaan kijken ,heb enkel langs buiten kunnen zien ,maar die veerpoot ziet er toch niet te best uitgille schreef:tja,kan er weinig op antwoorden,alleen dat alles te makenis ,en zeker een doorgebroken schokdemper door een stuk plaatH8bal schreef:gille schreef:ik ga weer zeuren,maar ik las in het begin van het topic,ongeluk met vrachtwagen,nu zie ik de foto's,waar maak jij je druk om,erg geneog van dat ongeluk,en je zal wel geschrokken zijn.H8bal schreef:waarschijnlijk gaat de gtt niet opgemaakt worden, omdat ik zelf niet over de mogelijkheden beschik om de veerpoot enzo te maken.
Euhm, op de foto's is niet veel te zien, maar de schokdemper is doorgebroken en zit volledig door de zijwand van de veerpoot. Kom er nog bij dat die eigenlijk op de mallen zou moeten om zeker te zijn.
No offence he gille, mor das allemaal niet zo evident.
Gille sorry maar kvind dat je iets overdrijft,gille schreef:tja,kan er weinig op antwoorden,alleen dat alles te makenis ,en zeker een doorgebroken schokdemper door een stuk plaat