Mrtn schreef:maar een 19 ken je ook door de modder rossen
alleen wel lastig als we je dan moeten aanduwen
Dat tweede zat ik ook al aan te denken ja!
En ik weet nog niet zo of ik wel met mn 19 door de mud wil rossen...vraag me ook af waar ze heen willen gaan vanaf Nijkerk en hoe ze zo zeker van modder zijn
Men heeft er rekening mee gehouden dat er mensen mee zouden kunnen rijden met een verlaagde 5, dus maak je daar geen zorgen over. Maar ook niet-turbo modellen zijn welkom, als het maar R5 is, anders zou ik mijn TR ook niet meenemen...
So... Join the club!!
Groetjes
Eline, alias =::WhiTe DraGon::=
Laatst gewijzigd door Gast op di 13 jan 2004 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Men heeft er rekening mee gehouden dat er mensen mee zouden kunnen rijden met een verlaagde 5, dus maak je daar geen zorgen over. Maar ook niet-turbo modellen zijn welkom, als het maar R5 is, anders zou ik mijn TR ook niet meenemen...
Zo erg is het nou ook weer niet DY!
Er wordt rekening gehouden met lage vijfjes, dus het zal echt geen 4wd challengen worden. Er wordt eventueel ook een alternatieve route uitgestippeld vorr diegenen die echt niet door de modder willen.
Expressjes mochten geloof ik wel komen....
ATTENTIE!!!!
Door de aanhoudende regen deze week, zijn de laatst nog redelijk berijdbare zandwegen omgetoverd in volledige modderbaden... Het lijkt mij dan ook niet zo'n goed plan meer om de Club Cinq Mud Challenge door te laten gaan! In plaats daarvan hebben we het plan opgevat om er dan maar een gezellige nieuwjaarsreceptie van te maken. Om er toch nog een stukje mobiele gekte in te bouwen gaan we om 14.00 verzamelen op de parkeerplaats van het gemeentehuis in Nijkerk, om dan in Colonne naar de Mac bij Horst (afrit 11 aan de A28) te rijden...
Het is jammer, maar zo als het er nu uitziet is er waarschijnlijk geen doorkomen aan... De rit kunnen we beter uitstellen tot de zomer, als het weer stoffige zandweggetjes zijn in plaats van diepzeebagger...
voor een definitieve aanmelding graag even een meeltje naar R.J.Reitsma@hetnet.nl
Tis jammer maar helaas mensen... Zoals jullie hier boven kunnen lezen gaat het zondag niet helemaal als gepland...
Diegenen die het toch leuk vinden om nog anderen met een 5 te ontmoeten zijn uiteraard van harte welkom op de meeting...
ja idd, het werd achterafgezien een kleine meeting, foutje van mij
Had ff niet door dat ik ook titel verandert was nadat ik hoorde dat 't in een "meeting" omgezet was
foto's en verslag volgen binnenkort
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
later maak ik hiervan een verslag van, want mischien heeft de uitkomst van deze meeting wel een HEEL leuk einde! we kwamen daar iets leuks tegen.. hihi
we wachten nog een telefoontje af, en dan horen jullie meer hierover
Gilles schreef:zo titel ff aangepast, handig voor later
_HINT_
later maak ik hiervan een verslag van, want mischien heeft de uitkomst van deze meeting wel een HEEL leuk einde! we kwamen daar iets leuks tegen.. hihi
we wachten nog een telefoontje af, en dan horen jullie meer hierover
Alleycat schreef:Ben naar Hordt gereden, omdat ik wat later was....
Helaas pindakaas, niemand aanwezig, bleek ahteraf iedereen ergens anders heen verkast te zijn.
hmmm damn, las het net op cinq idd
was idd niet zo handig dat het later op de middag verkast is de meeting. Hadden we het maar geweten, maargoed volgende keer beter.