Wie kan er torsie verlagen tegen betaling
Ik heb een clio16v...Bedoeling is dat die verlaagd wordt maar ik kan de torsie zelf niet...Heb geprobeerd maar hij zit goed vast en ga zelf dus ook niet meer proberen...Normaal doe ik dit in een garage maar die is tijdelijk niet beschikbaar vandaar de vraag of iemand me kan helpen hiermee tegen betaling...
Groeten Marko
Groeten Marko
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Dan kan dat weekje er toch wel bij? Ik wil hem ook het liefst verlaagd hebben maar ga nu de komende maand(en) met een nog hoger achterstel rijden.Marko schreef:heb geen geduld meer verlaging setje ligt al 2 maanden in de garage
Veel wd40 wil toch ook wel helpen? Het kan met behulp van dat handige topic "torsie verlagen met ravensburger" ofzo

Iedereen is zo heillig over WD40, maar daz geen echte kruipolie he...Beter is echte kruipolie voor dit soort dingen. WD40 is meer voor smering e.dJoost (DoubleYou) schreef:Dan kan dat weekje er toch wel bij? Ik wil hem ook het liefst verlaagd hebben maar ga nu de komende maand(en) met een nog hoger achterstel rijden.Marko schreef:heb geen geduld meer verlaging setje ligt al 2 maanden in de garage
Veel wd40 wil toch ook wel helpen? Het kan met behulp van dat handige topic "torsie verlagen met ravensburger" ofzo
Kom maar langs 

-
Beste Bart,Bart V schreef:Iedereen is zo heillig over WD40, maar daz geen echte kruipolie he...Beter is echte kruipolie voor dit soort dingen. WD40 is meer voor smering e.dJoost (DoubleYou) schreef:Dan kan dat weekje er toch wel bij? Ik wil hem ook het liefst verlaagd hebben maar ga nu de komende maand(en) met een nog hoger achterstel rijden.Marko schreef:heb geen geduld meer verlaging setje ligt al 2 maanden in de garage
Op dit forum wil ik geen negatieve berichten over WD-40 zien. Het is het beste allround vloeibare gereedschap op de markt.

-
en dan is hier vast ook wel een die mijn viertje wil verlagen 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Heeft egid dit laatst niet een keer gedaan?? Is wel maastricht maar die weet wel hoe het zit.Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:en dan is hier vast ook wel een die mijn viertje wil verlagen
Project: GTT Blue Sport
Ja absoluut respect voor WD40[rsi]peerke schreef:Beste Bart,Bart V schreef:Iedereen is zo heillig over WD40, maar daz geen echte kruipolie he...Beter is echte kruipolie voor dit soort dingen. WD40 is meer voor smering e.dJoost (DoubleYou) schreef:Dan kan dat weekje er toch wel bij? Ik wil hem ook het liefst verlaagd hebben maar ga nu de komende maand(en) met een nog hoger achterstel rijden.Marko schreef:heb geen geduld meer verlaging setje ligt al 2 maanden in de garage
Op dit forum wil ik geen negatieve berichten over WD-40 zien. Het is het beste allround vloeibare gereedschap op de markt.

Maar toch is kruipen niet 1 van de beste eigenschappen......heeft gebleken in praktijk.
-
Je moet de nadruk ook op ALLROUND leggen.
Anders gezegd: als je moest kiezen voor slechts 1 product voor allerlei toepassingen, dan is WD-40 waarschijnlijk de beste keus.......(tenzij we het zien in het kader van de FNM te Oss. Dan is het handig om te weten dat WD-40 bij langdurige onderdompeling huidirritatie kan veroorzaken)
Anders gezegd: als je moest kiezen voor slechts 1 product voor allerlei toepassingen, dan is WD-40 waarschijnlijk de beste keus.......(tenzij we het zien in het kader van de FNM te Oss. Dan is het handig om te weten dat WD-40 bij langdurige onderdompeling huidirritatie kan veroorzaken)

Kep ook 3 weekies me torsie in gespoten voordat ie verleegd met WD40 en dat werkte prima
-
zie je nou wel~thijs~ schreef:Kep ook 3 weekies me torsie in gespoten voordat ie verleegd met WD40 en dat werkte prima

truuk is die dop volspuiten met WD40 en die er vol weer opzetten en dat om de 3 a 4 dagen
-
- Contacteer:
En dan rijden? Tja het kan natuurlijk, maar ik heb nu geen tijd meer achter te verlagen. Mwa, tijdje even superduitse styling kan ook geen kwaad. En meer gewicht op de voorwielen nu 

dat extra gewicht zal toch wel te verwaarlozen zijn !?Joost (DoubleYou) schreef:En dan rijden? Tja het kan natuurlijk, maar ik heb nu geen tijd meer achter te verlagen. Mwa, tijdje even superduitse styling kan ook geen kwaad. En meer gewicht op de voorwielen nu

ik wil de mijne ook verlagen, heb alleen geen id! hoe ik die torsiestangen eruit moet krijgen en hoe het allemaal verders moet! ben nog niet zo bedreven op dat gebied enz!! wil het graag leren! maar straks sloop ik het ofzo! en dan?! dus! wie heeft er zin! ik kan namelijk gele koni's krijgen! dus! zeg et maar!
-
- Contacteer:
Hopsiekidee:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=8780
Ik neem aan dat de clio torsie hetzelfde principe van er uithalen en erinzetten is?
Ik neem aan dat de clio torsie hetzelfde principe van er uithalen en erinzetten is?
nah! ik ben appart heb een GTE dus.. ik weet niet of het daaro hetzelfde is!Joost (DoubleYou) schreef:Hopsiekidee:
-
- Contacteer:
Dan is het zeker hetzelfde als in dat topic. Of heeft een GTE weer iets superspeciaals waar ik niet van af weet?
nee ok! zat al ff te kijken op de site.. pff!! wat een gedoe zeg! en hoeveel mm is echt normaal om hem te verlagen?
40mm max. Is een makkie achter.
Heb zelf ook 40mm achter met geile koni's jammer dat ik door mijn velgen hem niet lager kan laten zakkenRiël schreef:40mm max. Is een makkie achter.