Ik weet niet hoe je uitlaat loopt, kijk of deze ook moet wijken om je subframe eronderuit te halen. Zo ja, uitlaat na spruitstuk loshalen. NIet dat je het je subframe aan de uitlaatbocht blijft hangen. Hij kan er ook achterlangs gaan dan heb je er geen last van maar dat weet ik niet.
Zorg voor een sterke takel. Draai de motorsteunen los. Takel het blok een heel klein stukje op zodat hij niet meer op het subframe rust. Nu lekker hangen laten. PS een brug is makkelijk, nu ga je namelijk onder de auto in

Draai nog eventuele andere dingen los die op het subframe bevestigd zijn (bij de 5 geen geloof ik, bij de clio verwacht ik ook van niet). De radiateur moet je ook even weghalen aangezien die toch vervangen wordt.
Je maakt de stuurstang los van je stuurhuis (die kruiskoppeling.
Je maakt de schakelstang los en legt 'm voorzichtig aan de kant (alleen vóór lospakken ivm opnieuw afstellen).
Ik denk dat aan de zijkant in je wielkuipen 2 steunstangetjes zitten die de kuipen en het subframe nog eens verbinden: losmaken (ik vergeet ze nog wel eens, irritant...).
Draai de fuseekogels los. Draai de spoorstangen los. Nu is de naaf helemaal vrij van het subframe als het goed is.
Je kan nu de 4 bouten die je subframe onder de auto bevestigen losdraaien. Dan heb je het subframe in je handen.
Nieuw subframe bevestigen is dan niet moeilijk. Dit hele gebeuren ook niet, als je een brug en een takel tot je beschikking hebt. Heb het al ettelijke keren op de oprit zonder deze 2 dingen gedaan

Groeten!