Ik heb een auto-ambulance oid geregeld....
Ik ga rond de derde januari mijn hele project verkassen van Arnhem naar Meppel en ik vroeg me af of er iemand is die dan zijn/haar auto-ambulance of iets in die geest aan mij wil verhuren/uitlenen....
Laatst gewijzigd door Alleycat op za 3 jan 2004 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik ben er van de zomer achteraan geweest en toen kon ik een ambulance voor (uit mn hoofd)) 30 euro per dag huren. En anders was het 50 voor een weekend. Ga maar eens bellen met Westhof in Duiven.
GR.Frits
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Top! bedankt voor de tip...
ik was al bij KAV geweest, maar die vroegen 115 ex. en ook nog eens 0.19 per km.
Leuk ritje: Meppel-Arnhem, 92 km en weer terug.
ik was al bij KAV geweest, maar die vroegen 115 ex. en ook nog eens 0.19 per km.
-
- Contacteer:
trek anders effe de km-kabel eruitAlleycat schreef:Top! bedankt voor de tip...

"ja, ik weet ook niet, ik heb hem eigenlijk niet gebruikt"

-
- Contacteer:
alleen jammer dat bij elke sprinter cq lt
direckt vanuit de ecu de werkelijke km stand te lezen is via de diagnose aansluiting .....
dat kan dus bij zo een beetje elk onderhouds punt
verwachten ze fraude en het blijkt waar te zijn dan hang je goed
direckt vanuit de ecu de werkelijke km stand te lezen is via de diagnose aansluiting .....
dat kan dus bij zo een beetje elk onderhouds punt
verwachten ze fraude en het blijkt waar te zijn dan hang je goed
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
ik wil je wel helpen...
heb wel een autoambulance...
moet je wel rekenene op een "betaald" ritj van Made (breda) naar Meppel-->Arnhem en naar Made...
dus zeg maar wat het goedkoopste is, dan kijk ik wel of het NOG goedkoper kan...
want daar gaat het om toch? 
heb wel een autoambulance...
moet je wel rekenene op een "betaald" ritj van Made (breda) naar Meppel-->Arnhem en naar Made...
dus zeg maar wat het goedkoopste is, dan kijk ik wel of het NOG goedkoper kan...

relaxed!
ik ga morgenochtend even naar duiven, kijken wat het kost.
Wanneer zou je evt. tijd hebben? Ik wilde zaterdag, zondag of maandag over gaan verhuizen.
ik ga morgenochtend even naar duiven, kijken wat het kost.
Wanneer zou je evt. tijd hebben? Ik wilde zaterdag, zondag of maandag over gaan verhuizen.
* schop *
Ik heb niets gehoord, dus ik ga nog wel even rondbellen.
Ik heb niets gehoord, dus ik ga nog wel even rondbellen.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Boels en Arma verhuren ze ook zijn alleen iets duurder. Gewoon ff rond gaan bellen en je weet zo wie de goedkoopste is. Telefoonboek doet wonderen 
gr.Frits

gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Het is allemaal geregeld. Als ik iets verder had gekeken dan mijn neus lang is, had ik niet zo moeilijk hoeven doen
.
De eigenaar van de ruimte waar mijn auto terechtkomt, heeft een auto-ambulance en die verhuurt ie voor weinig.
Ik kom nu hier te staan met mijn projectje:
http://www.oldtimerclubmeppel.nl

De eigenaar van de ruimte waar mijn auto terechtkomt, heeft een auto-ambulance en die verhuurt ie voor weinig.
Ik kom nu hier te staan met mijn projectje:
http://www.oldtimerclubmeppel.nl
Zeker weten!
Ik ben er vandaag geweest en het is ten eerste zeer groot en ten tweede van alle gemakken voorzien én de mensen die het runnen, zijn echte autoliefhebbers....
Er zijn nog plaatsen vrij, dus mocht er iemand interesse hebben, hoe meer (renault)zielen, hoe meer vreugd'
Ik ben er vandaag geweest en het is ten eerste zeer groot en ten tweede van alle gemakken voorzien én de mensen die het runnen, zijn echte autoliefhebbers....
Er zijn nog plaatsen vrij, dus mocht er iemand interesse hebben, hoe meer (renault)zielen, hoe meer vreugd'
@ Alleycat:
Lees ik het goed dat je voor 600 euro het hele jaar verder gratis gebruik mag maken van hun gereedschap en bruggen e.d.?? Das nogn keer te betalen,als daar ook nogeens voor elke sleuteldag 40 euro bijkomen is het niet te behappen.
Greetz Marcel
Lees ik het goed dat je voor 600 euro het hele jaar verder gratis gebruik mag maken van hun gereedschap en bruggen e.d.?? Das nogn keer te betalen,als daar ook nogeens voor elke sleuteldag 40 euro bijkomen is het niet te behappen.
Greetz Marcel
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Arnhem - Meppel: 92 km
Enschede - Meppel: 98 km
Niet veel verschil maar ik vind het te ver...
Dat ga je toch niet serieus dagelijks rijden? Man dat kost je massaal veel geld!
Enschede - Meppel: 98 km
Niet veel verschil maar ik vind het te ver...
Dat ga je toch niet serieus dagelijks rijden? Man dat kost je massaal veel geld!
-
lekker dichtbij mij eigenlijk , maar heb ze stuk goedkoper staan
, en stukkie dichterbij nog
hulp kan altijd wel eens:P

Je leest het goed, als je lid wordt van de club, betaal je 600 in het jaar en mag je op zaterdag, zondag en woensdag alles gratisn gebruiken, mocht je een andere dag willen sleueteln dan de 'clubdagen' moet je wel 40 per dag betalen.Alpine schreef:@ Alleycat:
Greetz Marcel
dus dan is de stalling het hele jaar ook gratis.
-
alleen stalling he, sleutelen doe ik op mn werk
-
stalling vlakbij wolvega betaal voor 10 meter iets van 300 euro