Steven (Fiets) schreef:Is d'r al iemand die van z'n ixus V2 afwil?
ik weet wel iemand die een weinig gebruikte kodak DX3900 heeft liggen

a70 ga ik waarschijnlijk ook aanschaffen, qua prijs/kwaliteit is ie erg goedMarcel dLC schreef:Inderdaad, voor 'normaal' gebruik (dus niet in de grafische sector, zoals Thijs...) is 3.2mp meer dan zat.Jasper clio 16v schreef:waarom letten veel mensen op de megapixels ? dat geeft alleen de resolutie maar aan
3.2 lijkt mij voldoende, tenzij je veel laat uiprinten ofzo of vergroten
je kan beter naar de lens kijken
Ik heb ook inmiddels een Canon A70 (niet erg origineel nee...). Gewoon 3,2MP en lekker veel mogelijkheden.
inderdaad, de lens zegt veel meerRene (Mr. TX) schreef:De hoeveelheid megapixels hoeft niks te zeggen over de kwaliteit van de foto's.
Stefijn liet me laatst een paar bijna dezelfde foto's zien, de 1 was gemaakt met een Canon A40 2 megapixels en de ander met een Fuji 5 megapixels.
Nou, die van de A40 was veel mooier, de kleuren waren veel natuurgetrouwer.
Ik had em destijds met 1 dag in huis, wel met duitse handleiding, maar wel voor 375Rudo schreef:Ik probeer nu al 5 weken aan een Canon Powershot A70 te komen maar tot nu toe kunnen ze Žm niet leveren![]()
Er is één firma die Žm verkocht voor 378 euro, en daarvan kreeg ik gisteren een mailtje dat hij weer leverbaar is maar dat de prijs is verhoogd naar 449 euro!!!!![]()
![]()
Nou, dan kijk ik nog wel even verder....
ff op sites zoals http://www.kieskeurig.nl kijken voor laagste prijs. Scheelt vaak een hoop mbt winkels zoals bcc (met hun laagste prijsgarantie...maar niet mbt internetwinkels)Marcel B. schreef:Ik had em destijds met 1 dag in huis, wel met duitse handleiding, maar wel voor 375Rudo schreef:Ik probeer nu al 5 weken aan een Canon Powershot A70 te komen maar tot nu toe kunnen ze Žm niet leveren![]()
Er is één firma die Žm verkocht voor 378 euro, en daarvan kreeg ik gisteren een mailtje dat hij weer leverbaar is maar dat de prijs is verhoogd naar 449 euro!!!!![]()
![]()
Nou, dan kijk ik nog wel even verder....
je kan ook voor de Ixus i gaan, dies wat goedkoper dan de ixus 400 maar heeft wel 4 megapixeltjes en hij ziet er zeker tof uitSteven schreef:Es ff een schopje omhoog...
Ik wil ook een digicam, liefst een Ixus omdat die zo lekker gebruiksvriendelijk en multifunctioneel zijn.
Dus ik ben op zoeknaar een Ixus II of een 400, weet iemand nog sites waar ik ze goedkoop kan vinden en de eaxcte verschillen?
Ben 'r een beetje uit (of nooit echt in geweest)
RJ schreef:Zelf ga ik voor de Canon EOS 300D.![]()
Dit omdat ik dan mijn huidige lenzen ook op deze camera kan gebruiken.![]()
RJ
Zo ik heb hem nu een tijdje in gebruik en hij bevald prima(Y)dennisrsi schreef:Netjes Thijs!Thijs RSI schreef:Tis een Canon IXUS 400 geworden, 4 miljoen megapixelstjes met een 32, 128 en een 512 cf kaarten hoe bevalt ie?
Ik wil die ook gaan kopen. Aangezien mijn huidige digi cam de Canon S10 (2,1 megapixels) probs geeft. (ja vind je het gek als dat ding al 8300 foto's heeft gemaakt) en de battery is ook niet al te best meer(Nimh) Geheugen heb ik gelukkig al128 en 256 mb cfkaart.
Sony heeft goede kwaliteit foto's! En werkt heel makkelijk heb met meerdere toestellen gewerkt maar ik zou een Olympus nemen die is het beste op het gebied van digitale fotografie. Er is nog een betere maar das een Minolta alleen die gaat richting de 1500 pleuro! Ik heb zelf eentje van Olympus 1.3 mpixel en eentje van de aldi (medion) 4.1 mpixel en die bevallen allebij prima alleen de lens van de medion is wat minder qua belichting. Het verschil in 2 of 4 batterijen is niet van belang! Neem alleen geen compact flash geheugen dit is er traag met wegschrijven. Ik heb helaas geen ervaring met canon!maikel schreef: En wat is de kwaliteit van de toestellen van sony?