wie kan mij misschien helpen?????????
ik heb een 1916v en als ik mijn rem intrapt dan ga mijn verlichting minder branden zowel mijn dashboard als koplampen.
en dan nog iets als ik rond de honderd ga rijden en harder dan lijkt het wel een straalmotor die ik in mijn wagen heb leggen weet iemand misschien hier een antwoordt op mvg john 1916vcabrio phase 1
[R1916V]dashboard verlichting minder
Dat remmen lijkt op een massa probleempje.John (1916VCabrio) schreef:wie kan mij misschien helpen?????????
ik heb een 1916v en als ik mijn rem intrapt dan ga mijn verlichting minder branden zowel mijn dashboard als koplampen.
en dan nog iets als ik rond de honderd ga rijden en harder dan lijkt het wel een straalmotor die ik in mijn wagen heb leggen weet iemand misschien hier een antwoordt op mvg john 1916vcabrio phase 1
Wat bedoel je met die straalmotor???
Laatst gewijzigd door Foeke op za 27 dec 2003 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
nou gewoon als ik gas geeft dan maak de motor gewoon een straalmotor geluid had normaal wel wat herrie maar dat was bij 140 km/h dan weer weg maar nu blijft het steeds de hele tijd.
-
lachen met jouw
nee geen kerosine getankt gewoon 95

Heeft hij ABS? Want als de ABS pomp aanslaat bij het remmen dan gaan de lampen bij mij ook iets zwakker branden. Die pomp "vreet" stroom. Alle massa's zijn bij mij OK, dus het zal wel zo horen?John (1916VCabrio) schreef:wie kan mij misschien helpen?????????
-
arjen bedankt dat zou het wel eens kunnen wezen want als ik op mijn rem trapt dan hoor ik mijn pomp ook. had ik eigenlijk niet verwacht