Het Baccara uitrustingsniveau werdt verzorgd door de Duitse firma Irmscher.
Hij heeft permanente vierwielaandrijving, elektronisch geregelde schokdemping en luchtondersteunde vering/niveauregeling op de achteras. Verder kent de achteras een geprogrammeerde sporingsverandering onder belasting voor een grotere stabiliteit.
(Die hint over deze auto aan Menno was niet om te stellen dat een Safrane Biturbo beter is/was, maar om aan Menno aan te geven dat ik 'm prefereer.)
Verder is het niet een "soft turbo" Derby. Waar slaat die rendements opmerking nou weer op.
De Duitse firma Hartge deed vanuit marketing oogpunt de motorombouw naar een twin c.q. biturbo setup. De compressie is zo hoog gebleven omdat deze vanuit kostenoogpunt niet is verlaagd. Verder was de bedoeling met deze motor een zo groot mogelijke koppelspreiding en dat is ook gelukt. Dit meesterwerk levert 350Nm continu vanaf 2000min-1 tot 5000min-1

Met een ecu wijziging is het vermogen ruim boven de 300pk te tillen. Het koppel overstijgt ook met gemak de 400Nm. Maar de auto weegt inderdaad ruim 1700kg leeg.
Er zijn 12 exemplaren in Nederland geleverd.
Grtz,
Zzpeedie.