-achterklep word strak gemaakt
-deuren worden de sloten weg gewerkt
-booskijkers

hoezo flipflop niet danmarcel16v schreef:Als je flip flop op de auto wil zou ik de auto niet zelf gaan schuren als je hier geen ervaring in hebt. Als je iets origineels wil doen zou ik gewoon gaan kijken naar kleuren van andere merken.
uu ja is dat goed of niet~Haas~ schreef:motorkap booskijkers doorlassen? Strips uit de deuren? Bumpers strak?
Tuurlijk moet de auto geschuurd worden, echter is het probleem van flip flop dat je elke oneffenheid ziet. Dus heb je geen ervaring in het schuren, kun je het beter overlaten aan de spuiter/ voorbewerker.Christian schreef: je moet toch eerst de hele auto schuren voordat er gespoten gaat worden of zie ik het nou verkeert
nou het schuren kost bijna het meeste geldArjen schreef:Volgens de "toekomstige" spuiter van mijn auto moet je de auto niet zelf schuren. Anders is het voor hen veel moeilijker om de hele auto strak te maken. Als de auto al kaal is geschuurd vallen de oneffenheden niet echt meer op. En ik begreep van hem dat het schuren zo gebeurd is.
kan je lang wachten want de pond zakt of stijgt niet meer tov de euroChristian schreef:nou even een update
en als de engelsePond nog een beetje zakt nog de kombat Kit
Vraag en aanbod? Of lagere kosten omdat er al een x-aantal kits zijn verkocht? (ontwikkelingskosten)...Christian schreef:maar ik betaal de een half jaar gelden iets van 1100 euro voor de kombat kit en nu minder hoe kan dat dan
kijk eens boven aan de topic zwart-paarsjeroen.k schreef:Vraag en aanbod? Of lagere kosten omdat er al een x-aantal kits zijn verkocht? (ontwikkelingskosten)...Christian schreef:maar ik betaal de een half jaar gelden iets van 1100 euro voor de kombat kit en nu minder hoe kan dat dan
Als je zo'n kit gaat monteren, moet je wel zorgen dat de kleur ook bijzonder is!
Dit is echt ruig!!Donleben schreef:KTR KOMBAT BODY KIT
£648.00+vat (£761.40) ... Kit
[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... _kit_1.jpg[/img]
[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... _kit_2.jpg[/img]
Wat is dit nou weer voor rare kletspraat. Engeland doet niet mee aan de euro en daardoor is de pond gewoon losgekoppeld!Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Alle wisselkoersen van de landen die lid zijn van de Europese Unie zijn vastgezet. Aangezien Engeland ook lid is van de EU zal de koers van pond niet stijgen of dalen tov de euro.
plaatjesMartijnG schreef:Ik vind zelf dat de donkere kleur de bodykit niet goed tot uiting brengt...ik vind goudkleurig zelf persoonlijk wel een vette kleur...en er zal ook vast wel een flipflop zijn met de kleur goud erin...
En als je goud kleurig neemt, heb je natuurlijk verschillende soorten goud. Je hebt de Peugeot goud/brons achtige kleur, maar een echt goude kleur heb ik een keer gezien op een Fiat Punto...het is maar wat je zelf wil natuurlijkkeuze genoeg...
Ik heb laatst veel gouden kleuren opgezocht die er te krijgen zijn op auto's:Christian schreef:plaatjesMartijnG schreef:Ik vind zelf dat de donkere kleur de bodykit niet goed tot uiting brengt...ik vind goudkleurig zelf persoonlijk wel een vette kleur...en er zal ook vast wel een flipflop zijn met de kleur goud erin...
En als je goud kleurig neemt, heb je natuurlijk verschillende soorten goud. Je hebt de Peugeot goud/brons achtige kleur, maar een echt goude kleur heb ik een keer gezien op een Fiat Punto...het is maar wat je zelf wil natuurlijkkeuze genoeg...