Wie is Wie?

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
John B
Contacteer:

Tino schreef: Ben aan mijn derde blok bezig nadat er wat fouten gemaakt waren bij een garage in oud-beijerland
Het is al weer een tijdje geleden :lol: :lol:
maar zin net van voor af aan alles te lezen....best leuk.
Ik vroeg me af bij welke garage dat was, heb zelf 24 jaar in OBL gewoont
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Gecko298 schreef:
Tino schreef: Ben aan mijn derde blok bezig nadat er wat fouten gemaakt waren bij een garage in oud-beijerland
Het is al weer een tijdje geleden :lol: :lol:
maar zin net van voor af aan alles te lezen....best leuk.
Ik vroeg me af bij welke garage dat was, heb zelf 24 jaar in OBL gewoont
Garage van Ruud Mulder..
.:: TurboPowerr ::.
Anonymous

hey iedereen, Ik zal mij maar even voorstellen aangezien dat hier de gewoonte is heb ik vernomen.

ik ben dus Vibe bijna 25 jaar en ben gtt liefhebber (al sinds dat ik mijn rijbewijs heb :P), maar heb er zelf helaas geen meer :(
maybe in de toekomst, de tijd zal het brengen..

ik heb wel het een en ander van kennis dus als je vragen hebt. SHOOT butt dont kill me :D:D:D

euh oja voor geintresseerde ik heb nog een dumpvalve liggen met chroom t-stuk en samco slangen eraan. never used!! pm maar voor de prijs
[sorry voor de offtopic te koop, maar ik kon niks posten in de verkoop afdeling van het forum :s]

de groeten en tot sinas....
Steefzz
Contacteer:

Nou ik zal me ook maar ff voorstellen mensen:D

Ik ben Stefan en ik kom uit Bergen op Zoom.
Zoals sommige misschien al opmerken ben ik al lang "lid" op dit forum alleen ik heb nog nooit wat gepost.
Ik ben 20 jaar en heb nu bijna 2 jaar mn rijbewijs.
Mn eerste auto was een Renault 19 1.4 rn uit '92 totdat ik die in de prak reed op een rotonde :@ (N)
Nu ben ik weer in t bezit van een Renault 19. Een 1.7 Beverly uit '93.
[img]http://members.home.nl/stefanwit/1.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/stefanwit/2.jpg[/img]

Ik heb niet echt veel verstand van autos maar mijn interesse wordt er wel steeds groter in!!
Het enigste wat ik aan mn auto heb gedaan is er zelf een spoilertje opgezet :p haha, niet echt veel ervaring dus. Ook komt er binnenkort nog een sportstuurtje in (Barchetta).
Verder wil ik in de toekomst nog lm velgen en misschien ook nog andere motorkap of effe de kap flink bijwerken (de rand is nogal roestig en er zit nogal redelijk wat steenslag op) maarja ik ben ook maar een arme student :P

Ik hoop dat ik zo genoeg over mezelf heb laten weten en zo niet dan hoor ik t graag :)
Renault Clio 1.8 16v
Anonymous

Heya,
Ik ben dus Miguel en heb sinds een week een R5 SL uit 1989 mijn eerste auto :) mijn broer had de week ervoor een R5 TR 1,4 en vondt het echt een genot om in te rijden dus ben meteen op zoek gegaan.
heb wel wat prbleempjes maar die ga ik bij techniek posten :)

uh, nog meer? :)

mvg,
Miguel
Rubinho22

Ja, ik zal me ook ff voorstellen...

Mijn naam is Eelke en ben 23 jaar. Nadat ik mijn Heao diploma heb gehaald ben ik nu werkzaam als assistent accountmanager bij een bank. Verder ben ik woonachtig in Leeuwarden. Tevens groot autosport liefhebber.

Mijn liefde voor renault, maar met name voor de Clio's heb ik waarschijnlijk overgenomen van mijn vader. Nu ik zelf eens wat geld achteruit kan leggen ben ik dus ook serieus na aan het denken over mijn toekomstige eerste auto.

De concurrentie van mijn vrieden is fel. Een eerste bezit een alfa romeo 33 en een ander een BMW 325i uit '89. Dat is samen toch zo'n 270 pktjes. Je snapt wel dat daar iets speciaals van mijn kant naast moet.

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een williams en een 16v. Belangrijkste is dat hij GOED is. Wil gewoon niet teveel gedonder.

Zodra ik de trotse eigenaar ben van een williams of 16v horen jullie het snel.
Rontwingo

Hoi,

Ik ben ronnie, ben 21 jaar oud en kom uit Noordwijk en werk ergns op kantoor in DenHaag. En ben vandaag voor het eerste op dit forum.

Nog geen foto's dus hier de stats van mijn twingo:

Kleur: Donker Blauw (alles in kleur meegespoten)
bouwjaar: 1997
Verlaagd ongeveer 6 cm
Uitlaat: Openuitlaat systeem L+R (Merk onbekend)
Bodykit van Chou Chou
Dakspoiler met derde remlicht
Alles elektrisch
13 inch velgen met banden maat: Voor 185/50/13
Achter 195/50/13

ICE:
Radio/cd: Pioneer 4x50 Watt mosfet
Boxen: Magnat subwoofer
2x tweeters pioneer (aantal watt weet ik niet
2x pioneer 120 Watt
2x Clarion 220 Watt
Caliber versterker 4 x 50 Watt
Caliber bedrading

Dit allen moet alleen nog ingebouwd worden aangezien deze hele installatie uit mijn vorige auto kwam (een CRX :s )

Nou dit was het wel zo'n beetje, ik zal zo snel mogelijk wat foto's hier neer zetten.

Gr. Ronnie
lauw

Ik zal mezelf ook even voorstellen, M'n naam is Laurens het broertje van Ro 16v en volg een IT opleiding.
Ik heb het genoegen om een paar jaar in de Clio van m'n broer (hij's toch lekker weg) te mogen rijden, als ik er maar geen schade aan rij want dan staat ie meteen naast me om een knal te verkopen, ik begrijp hem niet, kan ie alles kopen wat ie wilt, heeft ie een Clio, wel een machtig snelle alleen die motor krijg ik niet. :(
We zijn nu bezig om er een 2.0 16v (Megane) motor in te bouwen met Megane bak, volgens m'n broer is het betrouwbaar en snel en hij zei dat ik het niet snel kapot krijg, eerst zien dan geloven. :p
Ik ben op het forum gekomen om iets te leren en hopelijk kunnen jullie me bijstaan als er iets mis gaat.

Het gaat om deze auto, wat er aan de auto verandert is weten jullie natuurlijk al.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDLAkkT ... 6396309008[/img]

Gr, Laurens.
De Witte 88
Contacteer:

Heb me hier al eerder voorgesteld maar nu is het dan eindelijk zover dat ik de trotse bezitter ben van een Renault 5. Een Renault 5 GTS 1.4 dubbele weber uit gevoerd in GTX. Zie de foto. Ben woonachtig in het zuiden des Landes in de buurt van Maastricht / Eijsden.

Groetuhh,

Dennis

http://www.msnusers.com/mypicture?user= ... H57udzQZI$
dingo

Hallo, mijn naam is Tom en ik woon in Den-Haag,
ik ben nog niet zo lang RTC member, maar wel al een lange tijd Renault freak ,ik heb sinds kort een Renault Clio Initiale van ongeveer 6 weken oud, en heb al een aantal aanpasingen aangebracht, waaronder:

Sebring Competition einddemper
Verlagingset 35mm
Side scurts
Verder wil ik nog het luchtfilter vervangen dmv een k-tec openluchtfilter, en de audio wat meer vermogen geven.
Ik heb ook een website: http://www.cliosite.tk

Groetjes Tom.

[img]http://home.wanadoo.nl/tgardien/New%20F ... CN0899.JPG[/img]
-jacco-
Über-Spammer

Weer een nieuweling op de site:
Ik ben Jacco, 23 jarige student aan de HVU.
Woonachtig in het pittoreske Heukelum, een echte wereldstad :wink:
Renault freak en druk bezig met sparen voor een GTT :worship:.
Ik ben nu in het bezit van een '93er paarse Twingo (gekregen van mijn zus........) met een km-stand van bijna 240000.
Rontwingo

Anonymous

[img]allow ik ben gerben en woon in enschede heb net een Renault Clio 1.8 :p maar geen 16v :( gekocht was me iets te duur
en werk bij Munsterhuis Renault dealer :worship: [/img]
Alrik

Hey mensen van de RTC !

Ik zat al een tijdje te lezen op t forum hierzo. Maar nu ga ik er ook maar wat posten, beetje mee lullen enzo :D

Ik heb zelf een Renault Clio RSi Longchamp uitvoering uit het jaar 1997 (phase 3).
Hij heeft op moment 93000 km gereden en is altijd dealer onderhouden...

Ik heb de auto een paar maanden in mijn bezit. En hij bevalt me goed :) wolf in schaapskleren... :p

Zondag ben ik bij het 2fast2furious evenement op Zandvoort misschien kom ik nog een aantal mensen tegen van de RTC...

De groeten...
Anonymous

Dag mensen, ik ben Sander, 21 jaar.

bezitter van peugeot 309 Turbo.

specs:

2.0 liter turbo.
148 pk standaard.
280 Nm.

redelijk vlotjes :wink:

Ben alleen nog op zoek naar een cockpit van een renault 5 GTT.

Ik kan alleen geen topics openen. iemand een idee hoe dat kan??

De groeten.....
THRenault

Nou ik ook dan maar :)
Ben Tom Hoogendoorn = THRenault
Kom uit Purmerend, ben 22 jaar, en studeer op de acedemie voor Digitale Communicatie.

Ik heb mijn cliootje nu 1 1/5 week en ben er blij mee.

Hij is uit 91 en geimporteerd uit duitsland in 96 voor de rest in de handen van een liefhebber geweest.

Geen roest ook niet op de achterschermen en dat voor 2000 € en nieuwe remblokken die ik er los bij kreeg

Over paar weken APK (hopen dat ie niets raars vind :s))

[img]http://members.chello.nl/m.hoogendoorn/auto_klein.jpg[/img]

Grote versie
Chris
Erelid - Moderator - RvT

In dit topic geen chat aub.
Corniels
Contacteer:

Na een aardige tijd alleen maar gelezen te hebben ben ik erachtergekomen dat je ook kon alleen op het forum kon registreren en dat heb ik dan nu gedaan. :)

Ik ben Corniels ben 15 jaar en wil dolgraag een renault (clio williams om precies te zijn).

Mijn broer (peter5gtturbo)heeft het virus naar mij toe gebracht door mij een stukje te laten meerijden in zijn turbo.

Maar ik ben meer een "lezer" dan een "poster", ik wil een beetje verstand op doen in de autotechniek.
Anonymous

hoi,

naam is geert.
ben 23 jaar en woon samen met de vriendin en dochtertje van 18 maand.

woonachtig te geel in belgië (nabij turnhout).

heb een clioII ph1 1.9Dti (is onlangs door garage overgenomen en megane grandtour is besteld!)

pa heeft een clioII ph2 1.5 Dci met carcept kit en chip van kempower.

ma heeft een r5 1100cc van bijna 10 jaar.

renault is me met de paplepel meegegeven.
pa had voor de clio een r19 16V die ook getuned was (helaas heeft er een pinokkio aan het rood licht m'n pa niet zien staan en PATAT! kaput. RIP dus)

met pijn in het hart dus.

allez ik post hier in de loop van volgende week wel eens wat pics van m'n bijna ex clioke.

greetzzzzz :worship:
Sinner
Contacteer:

Hej,
ik ben Thierry en ben nu nog 17 jaar :(
ik woon in Wouw, een dorpje tussen Roosendaal en Bergen op Zoom.

Ben sinds afgelopen weekend de trotse eigenaar van een witte GTT phaseI uit '87.

[img]http://members.lycos.nl/shibbysinner/RTC1.jpg[/img]

Deze zal komend jaar een ander kleurtje krijgen en er zijn nog andere plannen, waar jullie zeker van op de hoogte worden gehouden.
branders

Hoi,Ik ben Frank,19 jaar
Heb een GT-Turbo sinds een half jaar
en woon in Groningen
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

Ik ben Sietze kom uit Leeuwarden ben door een andere leeuwarder aangestoken met het Renault virus! :worship:

Met een beetje geluk een een zakje met geld hoop ik asap een Clio 16v aan te schaffen.

Voor meer info kan je kijken op http://www.mrbullet.nl.nu :smoke:
Steefzz
Contacteer:

Heej Thierry, zit je toevallig in Bergen op Zoom op school???
Ik wel iig.

Welkom iig :)
Renault Clio 1.8 16v
branders

na een verzoek vertel ik ff wie ik ben, of wij eigenlijk

wytze en ik zijn broers van elkaar. vandaar de naam branders. we heten brandsma van achteren

ik frank (20) heb een gtt fase 1

kom uit groningen

kom vaak een zwarte turbo tegen vlak voor ter apel, ook een lid van de club?
bd

hey,

ik ben barry kom uit breda 8) ben 18jaar en heb gisteren me rijbewijs gehaalt >-).
ik ben nu opzoek naar een goede clio 16v dus als je er 1 weet te staan pm of mail me (Y).
verder surf ik al een jaartje of anderhalf hier op het forum rond maar ik postte verder eigenlijk nooit..

greets barry :beer:
John (1916VCabrio)

goedenavond luitjes hoop dat ik het nou goed doet. dan heb ik dat te danken aan jasper16v.
even voorstellen:
ik ben john en ben 27 jaar komt uit schiedam. heb sinds vorig jaar oktober een zwarte 1916v cabrio phase 1. ben er aardig blij mee heb er veel plezier van gehad van de zomer en hoop nog meer plezier ervan te hebben. verder weet ik niet wat ik 1 2 3 moet zeggen maar komt vanzelf wel nou tot horens of ziens groetjes john
R(ay)Si

Goeieavond allemaal :)

Ik ben Raymond Brink en woon in Heerhugowaard. Ben geboren in Heemskerk en bla bla bla :). Rijd nu al 2 jaar weer auto, eerst altijd in die van me vader en nu eindelijk me eigen karrretje. Een zwarte clio RSi. Deze was eerst van Dtune-stefan, en nu zal ik hem met liefde verzorgen :) . Heb me eergister aangemeld dus zal binnenkort ook eindelijk RTC-member achter me naam hebben staan :D. Tot ziens op een van de meetings !

(Deze RSi dus :) )
[img]http://images.cu2.nl/cu2.nl/198/228/9/pics/0.jpg[/img]

Groetjes 8)
Alleen nog maar VW!
The Saint

Na een paar weken mee te hebben gelezen heb ik besloten me ook aan te sluiten bij dit forum.
Ik ben Maarten, woon in Brunssum (Olliedorf :wink:)) en ik heb een zooitje (oude) auto's.
Onder andere een Renault 19 1.8S RT, LM-velgen en een tikkie verlaagd met ABS en airco als extras.
De auto heeft hagelschade en andere gebruikssporen :evil: en is inmiddels het dagelijkse vervoersmiddel van mijn vriendin.
Afgelopen zomer ben ik bezig geweest om van twee Renault Fuego Turbo's 8) een goede te maken, en volgens mij is dat best gelukt, op een carburatie probleempje na dan.
Mijn username "the Saint" :p is gekomen omdat mijn eerste oude auto een Volvo 1800S was, zoals Simon Templar die in de 60'er jaren serie The Saint reed.
Andere Renaults, die ik heb gehad:
1988 Renault 5 Campus :smile: ,
1989 Renault 19 GTX :lol: ,
1990 Renault 21 GTL 8) .

Groetjes,

The Saint
Andre_k

Ik ben Andre Kiela en kom uit Schiedam en ben sinds een half jaartje weer een trotse bezitter van een R5 Gtturbo uit '86. Heb hiervoor nog 2 Turboootjes gehad, maar er werdt er jammergenoeg 1 totallos gereden en heb er daarna weer 1 gekocht, helaas weer schade gereden (niet mijn fout gelukkig) alle schade weer helemaal opgeknapt en daarna verkocht, waar ik achteraf toch best heel veel spijt van heb gehad.Tja dat was het dan wel weer ff , weet zo snel nix meer te vertellen.See you all next Meeting, Groeten, Andre
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Ik ben dus Gabri van der Veen uit Dokkum en heb sinds 3 maanden een renault 21 gts, maar eigenlijk ben ik op zoek naar iets kleiners (lees gtt of clio)
The Saint

Zo eindelijk de fouten in mijn website gevonden.

Dan nu een paar Renault foto's van die van mij.

Eerst mijn laatste aanwinst; de Fuego Turbo.
Graag info over dit model of van andere bezitters per PM.

[img]http://home.tiscali.nl/volvo1800renault ... bo%201.JPG[/img]

De 19 1.8S RT sinds 1996 in mijn bezit. Na 185DKM nog steeds geen grote reparaties!!

[img]http://home.tiscali.nl/volvo1800renault ... 19%203.JPG[/img]

Mijn R 21 GTL, een prachtige auto om te zien, maar zo krom als een hoepel, een gevaar op de weg

[img]http://home.tiscali.nl/volvo1800renault ... t%2021.jpg[/img]

Mijn eerste 19 GTX, naar later bleek een schadeauto, maar wel bloedsnel, in 1996 ingeruild voor de nieuwe 19

[img]http://home.tiscali.nl/volvo1800renault ... 19%201.JPG[/img]

Ik heb ook nog een groene R 5 Campus gehad, maar daar heb ik nog geen foto van kunnen vinden, scannen.

Voor meer fotos van andere autos:

http://home.tiscali.nl/volvo1800renaultcars/

Ik zal de site binnenkort weer eens updaten

Groetjes,

Maarten
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Maximus schreef:Hallo,
Mijn naam is Arthur Wrana woon in Oostvoorne ben 30 jaar en ben freelancer van beroep in de technische sector als tekenaar/constructeur, williams liefhebber had vorig jaar een Williams gekocht uit oktober `94 errug blij mee totdat ik 15 maart jl een auto ongeluk kreeg; een mevrouw uit tegengestelde richting kreeg een blackout en ramde haar wagen zo in de mijne BENG niets meer van over ikzelf een gebroken been en paar hechtingen en voor de rest gelukkig niets honderd engeltje boven me hoofd gehad.
Nu weer op zoek naar een andere Willy.
Greetz[/code][/list]
Ik kwam dit bericht nog tegen toevallig:

15 Maart: Hardenberg: drie gewonden bij aanrijding tussen drie auto's

Op zaterdagavond uur vond er omstreeks 22:15 uur op de N34 bij Hardenberg, ter hoogte van Heemse een zware aanrijding plaats tussen drie auto's.
Een 57-jarige bestuurster van een personenauto uit Hoogeveen reed met haar personenauto richting Hardenberg.
Op onverklaarbare wijze raakte zij met de auto op de linker weghelft en botste hierbij frontaal op een tegenligger; een 31 jarige man uit Oostvoorne.
Vervolgens kreeg ook de vanuit de richting Hardenberg komende personenauto, waarin een vrouw van 68 jaar uit Enschede en een 33 jarige bestuurster uit Emmen, nog een klap mee .
Dit voertuig kwam ondersteboven op de rijbaan tot stilstand.
Beide vrouwen moesten door de brandweer uit het wrak worden bevrijd.
De 68-jarige vrouw bleek ongedeerd; de 33-jarige vrouw is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht.

De veroorzaakster van het ongeval en de 31 jarige man uit Oostvoorne, die na de botsing met zijn auto eveneens op de kop in de berm naast de weg tot stilstand kwam, zijn met onbekend letsel naar het ziekenhuis overgebracht.

In geen van de gevallen was sprake van levensgevaar. De drie auto's werden zwaarbeschadigd en moesten worden afgesleept.
Rijksweg 34 is ruim anderhalfuur afgesloten geweest voor alle verkeer. Het verkeer werd omgeleid. De TVA stelt een onderzoek in naar de juiste toedracht van het ongeval.

[img]http://www.ammo.nl/!!!20030315-1.jpg[/img]

[img]http://www.ammo.nl/!!!20030315-3.jpg[/img]

[img]http://www.ammo.nl/!!!20030315-0.jpg[/img]

Hoe gaat het nu weer met je? En, heb je alweer een andere willie trouwens?

Groeten,

Rik
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Rik, geen chat in dit topic.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
gijs (charade)
Contacteer:

hoi hoi
laat ik me dan ook maar is een keertje voorstellen
ben al tijdje lid maar nog nooit gedaan eigenlijk
ben mathijs (gijs /is korter\ )
ben 19 jaar
en bn in het bezit van een hele mooie citta :p
en natuurlijk een auto
een daihatsu charade
waarschijnlijk door sommige van jullie weleens gezien want ben weleens op meeting geweest
(met wouter en bram )
racing
Arnoud

Hallo,

Ik ben Arnoud heb sinds kort een blauwe clio 16v ph1 uit '92, waar ik heel tevreden mee ben. (F)
ik ben 24 jaar en woon in De Lier (tussen Rotterdam en Den Haag)
sinds ik de auto heb, heb ik er een veerpootbrug, Green open luchtfilter in gezet, en mn ramen geblindeerd :D
verder is de auto nog helemaal zoals ie uit de fabriek kwam...
ik zal binnenkort een foto maken van de auto, om deze op de site te zetten. :foto:

Groeten, Arnoud

nieuwe foto's toegevoegd 28-02-04:
http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/69_Cap0015.BMP
http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/69_Cap0010.BMP
http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/69_Cap0010.BMP
Laatst gewijzigd door Arnoud op za 28 feb 2004 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten