Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
alexgt

btw: weet iemand warom mijn autootje het niet fijn vind om te starten als het koud is?!?!? Accu en startmotor zijn prima, maar duurt toch zeker een paar(veel :evil: ) keer voordatie het doet. Slaat gewoon niet aan :evil:[/quote]

dat ken ik weet allen niet wat het is maar het zal wel bij de scharme van de 5 horen of zo?

Hoe laat gaan we de 29 oliebollen eten ben ik er bij om het jaar af te sluiten.( heb nu al honger)

en voor de mensen die dan niet zie alvast een goed uit einde.
Rob

MJ schreef:
wilco blue schreef:En de 29ste kom ik naar de geusselt wel in een lupo
Hey Wilco ken ook met mij mee rijden :D
Goed plan! De 29ste, das een maandag toch? Hebben we dan een echte MNM :wink:

Mensen, de beste wensen, en een gelukkig nieuwjaar! (D)
Patrick

Egid schreef:Wie o wie kan me helpen met het verlagen van een Renault 4???
putdeksel in het koffer en loodhoudend tanken,lood is zwaar en drukt de auto omlaag.
ehh,minder lucht in de banden!!?? :p
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

:lol: pat kan je mijne dan ook effe komen verlagen klinkt goedkoop aan neem jij dan de deksel mee.
Patrick

ja is goed kerel,voor het verlagen tel ik de gangbare oudijzerprijs per kilo,en putdeksel is geen probleem,liggen er zat in de straat :lol: :lol:
Marcel J.

MMmmmm en ik maar een vriendin aan het zoeken van 100+ kilo :D

@Voske; is al wat meer duidelijk over de schade?
Michel S.
Contacteer:

Auto heeft lak schade. Zit al een andere bumper op en ook andere knipperlichten.
Motor heeft de klepjes weerop maat staan. hier zat wel behoorlijk wat speling op en aan de klepdekselpakking te zien, was die er al zeker 4 jaar niet af geweest.
Maar ze staan weer goed. Vandaag ga ik een busje verf halen om hem bij te werken en daarna mag die naar de rechtmatige eigenaar. Maar eerst komen er andere schokdempers onder en een uitlijning.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Rob

Egid schreef:Wie o wie kan me helpen met het verlagen van een Renault 4???
Kan je niet beter vragen: Wie kan mij van dit idee afhelpen? :wink: :D :p

Waarom wil je in hemelsnaam een R4 verlagen :D ? Je gaat me toch niet vertellen dat je een R4 gekocht hebt he?
Tja het is een Reno, maar een R4? Een jongen bij mij uit de klas heeft er eentje, zal het hem eens vragen of er voor die dingen wel andere veren ofzo bestaan. En achter is het toch ook gewoon torsie toch? Dus wat dat betreft zou het dan hetzelfde moeten zijn als een (gewone) R5.

Over de GRM "Gooie Roetsj meeting": Hoe laat eigenlijk? Gewoon 20:00 uur? Bij de Geusselt? Laaste rij?
Riël
Über-Spammer

Idd!

Egid, menno heeft 't toch uitgelegd in de post? Heb helaas geen tijd anders kwam ik wel effe helpen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Egid
Contacteer:

ja riel ik haf het wat laat gezien!
Nee rob ik heb me geen r4 gekocht! een collega heeft er eentje, en we hebben afgeopen zterdag de voorkant verlaagd, maar bij de achterkant hebben we een probleempje! We krijgen de torsiestangen er niet uit!!!! :( Maar ik moet toegeven dat het echt melig is om in zo'n dingetje te rijden (800 CC)!!!! :lol: :lol: :lol: Iedereen kijkt je aan omdat hij van voren over de grond schuift, en achter nog heel hoog is!!! :smoke:
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Rick D.

De torsie staven kan je eruit halen met een slagtrekker.
Anders moet je even een search doen, volgens mij heeft Tom het een keer uitgelegd met foto's.
(Voor de willie, maar is niet anders)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Rick D. schreef:De torsie staven kan je eruit halen met een slagtrekker.
Anders moet je even een search doen, volgens mij heeft Tom het een keer uitgelegd met foto's.
(Voor de willie, maar is niet anders)
Wat tom heeft voorgedaan was nog met de GTT, en niet met de willie. Maar rick heeft gelijk het is allemaal het zelfde.
Rick D.

Kijk eens in dit topic, hierin staan foto's van het verlagen van een 5

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... e+verlagen
Egid
Contacteer:

Ik weet precies hoe het moet, want ik heb het zelf ook al gedaan bij mijn clio en mijn 5gtt, maar bij die renault 4 zitten die staven echt super vast, ik ben al bij mijn ex werkgever geweest (Renault dealer in maastricht), en heb daar speciaal gereedschap gehaald. maar daar lukt het ook niet mee. Die staven zitten gewoon super vastgeroest :@ Maar ja, blijven proberen en uiteindelijk lukt het me toch!
Patrick

Egid schreef:Ik weet precies hoe het moet, want ik heb het zelf ook al gedaan bij mijn clio en mijn 5gtt, maar bij die renault 4 zitten die staven echt super vast, ik ben al bij mijn ex werkgever geweest (Renault dealer in maastricht), en heb daar speciaal gereedschap gehaald. maar daar lukt het ook niet mee. Die staven zitten gewoon super vastgeroest :@ Maar ja, blijven proberen en uiteindelijk lukt het me toch!

egid,je zal er toch aan moeten geloven iedere dag wd 40 erop te sprietsen,anders lukt het van z'n leven niet,hoeveel jaar zitten die dingen al op dezelfde plek!?
dus spuit een week of 2 iedere dag die torsie goed in,en dan zal je zien dat dat gaat werken,
groet pat
Riël
Über-Spammer

Brute kracht met dikke ringen, dikke moeren, harde draadstang en een 30'er dop wil ook lukken ...
Egid
Contacteer:

heej boys, thankx voor de tips die ik kreeg, maar vanmiddag in de pauze hadden we heb op de brug gehangen en ze gingen met héél veel brute/lompe kracht redelijk goed los! Hij licht nu lekker laag en is een echte drempel vreter geworden! Mooi alpine turbo velgjes eronder maar heeft wel maar 800cc onder de kap! Da's minder. Maar voor de rest ziet het er leuk uit!
Rick D.

Foto's?
Egid
Contacteer:

Rick D. schreef:Foto's?
die komen nog wel, wanneer weet ik niet!
wilco blue

Riël schreef:Idd!

Egid, menno heeft 't toch uitgelegd in de post? Heb helaas geen tijd anders kwam ik wel effe helpen.

Uhm sorry maar zie ik dit alleen kan jij dee post van anderen lezen en zoja waarom doe je dat dan ook?
Is pm niet prive?
Michel S.
Contacteer:

wilco blue schreef:

Uhm sorry maar zie ik dit alleen kan jij dee post van anderen lezen en zoja waarom doe je dat dan ook?
Is pm niet prive?
Dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
antoine
Car: Renault Clio III RS

wilco blue schreef:

Is pm niet prive?
dan kan ik ook jou pm's lezen :wink:
achter kan je ze d'r zo uitslaan, en in een andere stand weer terugslaan.

Voor moet je 't een en ander loshalen aan de voortrein, zodat de voorspanning van je staven af is. Vervolgens kan je ze onder de voorstoelen losdraaien. De houder waar ze in zitten in een andere stand op de staaf zetten, en weer vastzetten.
Contacteer:

wilco blue schreef:

Is pm niet prive?
der zijn er 2 die PM's _zouden_ _kunnen_ lezen
Tino en Ik. Wij kunnen in de database kijken. 1: daar heb ik geen tijd voor en 2: daar zou ik een verdomd goede aanleiding voor moeten hebben.
antoine
Car: Renault Clio III RS

riel bedoelt gewoon het antwoord van menno in deze tropic http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 17#1361717 .
alexgt

Dit leek mij ook wel sterk dat hij dit zo maar kon zien.

is er al een tijd bekent voor het oliebollen eten?

en mensen niet teveel eten de komen de dagen ander gaat de 0 tot 100 tijd er aan >-)
Riël
Über-Spammer

Michel S. schreef:
wilco blue schreef:

Is pm niet prive?
Dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten.
Neem aan dat het duidelijk is? Volg het forum ook wel zo nu en dan. Ik kan dus geen pm's lezen, lijkt me logisch.
wilco blue

ik snap hem ok.En ik wist niet wat de functie van je in hield dus ja je weet maar nooit.denk effe vrage .
Riël
Über-Spammer

Ah, ok dan :)
Patrick L.

Mannen,

fijne kerstdagen allemaal en als ik jullie niet meer zie dit jaar, alvast een goeie roetsj en een sportief 2004!
:)
Ollie

Same here ! :D
Riël
Über-Spammer

En iedereen ook hier hé.
Fijne kerstavond!!!
wilco blue

mensen prettige kerstdagen en tot de 29ste .Riel het was jou idee dus how late can we come to the GEUSSELT. :D
Riël
Über-Spammer

gewoon, 20u?
Rob

Prettige kerst mensen! :D
En tot de 29ste!
Patrick

stelletje slijmballen,elkaar een fijne kerst wensen.
wat een kutdagen zijn dit man.bah wat een opgezette zeik,maar ja goed,voor diegene die er wel van houd fijne dagen gewenst en een goed uiteinde(zonder schade!! :wink: )

groeten pat.
Gesloten