anti-dreun voor de speakers in de deurenchris-r19 schreef:Kommen de ramen niet knel te zitten?en welke voordelen hebben die matten?

anti-dreun voor de speakers in de deurenchris-r19 schreef:Kommen de ramen niet knel te zitten?en welke voordelen hebben die matten?
nee, de ramen komen dan niet knel te zitten, zijn maar dunne matjes van 3 mm.chris-r19 schreef:Kommen de ramen niet knel te zitten?en welke voordelen hebben die matten?
vast niet zoveelchris-r19 schreef:Moet er bij de laguna onderlip wat worden aangepast?
edwin19 schreef:vast niet zoveelchris-r19 schreef:Moet er bij de laguna onderlip wat worden aangepast?![]()
![]()
![]()
ik elke geval niet zoveelchris-r19 schreef:edwin19 schreef:vast niet zoveelchris-r19 schreef:Moet er bij de laguna onderlip wat worden aangepast?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen hak,plak en knip werk net als bij de cupra onderlip?
en hoe ver is het met de laguna lip?chris-r19 schreef:Oke dan,dan weet ik wat me te wachten staat ongeveer.
morgen ga ik naar de reno dealer om te kijken welke ze hebben liggen.
ga zelf maar eens op je motorkap zittenjeroen.k schreef:Iets lelijkers heb ik ook nog niet gezien op een 19
neeej,ik wilde dit eerst ook doen maar kwam toen tot de ontdekking dat de kat. van onze uitvoeringen net anders is gebouwt dan die van een 16v.bartuitlauwe schreef:effe een heel andere vraag, maar wou er geen nieuw topic voor openen.
Past een katalysator vervanger voor een R19 16V, ook
op een R19 1.4?
Tijn schreef:ga zelf maar eens op je motorkap zittenjeroen.k schreef:Iets lelijkers heb ik ook nog niet gezien op een 19
en toch kan ik daar ook wat moois van makenRO 16v schreef:Deze bumper is ook al verkrijgbaar voor de 19.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADhAqsS ... 9525191742[/img]
je was scherp bezigTijn schreef:ga zelf maar eens op je motorkap zittenjeroen.k schreef:Iets lelijkers heb ik ook nog niet gezien op een 19
het was ook de bedoeling geweest om het te verbouwenTom schreef:maar goed dat je net op tijd een helder moment kreeg danedwin19 schreef:ik had bijna die bumper gekocht
het lijkt me erg veel werk om dat passend te makenchris-r19 schreef:als het niet past,dan maak je het toch passend voor je r19![]()