Sinds kort gaat het rode lampje van de koeling branden als de motor wat warm is gelopen. Het vreemde eraan is dat de meter op nog geen kwart staat. Laatst voor de zekerheid alles gecontroleerd, geen lekken en ook genoeg vloeistof. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??
[img]http://www.wapag.com/maarten/coolant.jpg[/img][/img]
[R21T]Lampje cooling gaat snel aan
-
vocht
Slechte massa,over het algemeen zijn de bedrading van iedere oude renault van italiaanse afwerkingsnivo
maar zoek {een speld in een hooiberg en gij zult vinden}meten is weten ,als je weet wat je meet.
damn ik lijk de sint wel met dat gerijm

Slechte massa,over het algemeen zijn de bedrading van iedere oude renault van italiaanse afwerkingsnivo

maar zoek {een speld in een hooiberg en gij zult vinden}meten is weten ,als je weet wat je meet.
damn ik lijk de sint wel met dat gerijm

ik heb ook wat probleempjes met themp meter,deze reageert op gasgeven,hij gaat bij meer gas omhoog en het oliedruk lampje juist omlaag.
dus ja weer zo'n irri probleem erbij.
dus ja weer zo'n irri probleem erbij.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87

Heb dus de thermostaat in water gekookt, ging open bij t kookpunt [neem aan dat dat zo hoort:P]. Verder kwam er ontzettend smerige koelvloeistof uit, die maar vervangen. Nu nog de meter zien te vinden, de Haynes laat wel een foto zien maar dat kan overal bij de motor zijn, tips??
ff denken,kant turbo,vanvoor,op de andere kant is het termostaathuis ,op die zelfde hoogt,zit in de blok,kan je verdekke moeilijk aan.dus als je voor auto staat ,kant rechts.bovenste is de meter en onderste sensor is denk ik lampje
gaat ik kijken als t licht is
thnx!