zal proberen vrij te krijgen.. zal wel lukken.. next??marco schreef:VOLGENS MIJ LEEST IEDEREEN HIER OVERHEEN?????????marco schreef:oke ik ga de knoop doorhakken,niemand komt met iets conkreets,dus doe ik het.
Het t.n.m. uitstapje wordt gehouden op
Vrijdag 12 december
meer info zal deze week volgen ,eerst ff contakt opnemen met michel en met de bowlingbaan,en die bbq tent.Tijden zullen dan ook volgen
eenieder heeft dus nog de tijd om vrij te vragen, en om afspraken te verzetten.
Dit is de lijst tot nu toe
Marco en Carla
Wilco
Marcel
Danny
Michel S.
Luc en Lilian
Oliver
Patrick L
Bram
Patrick B
Rob en Femke
Riel en Rianne
alex
wil je nog mee voeg je dan toe,laten we zeggen dat maandag de laatste dag is dat je je kunt opgeven.en dat daarna de reservering wordt gedaan.
Dit was marc goedenavond en tot ziens
GEEF EENS EEN MENING OR WHATEVER
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Jongens ik weet niet meer wie er voor de dvdŽs van de toertocht ging zorgen maar lukt dat nog voor zondag??
GR.Frits
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Jaja, die ruitenwissers vervangen is echt een hels karwei. ben je zeker een halve dag voor kwijtOllie schreef:Nope, zo vroeg ga ik nu ook weer niet opstaan hè! En moet zaterdag ganse dag werken...
Next week...next week

Ik vindt het goed. Wat de datum betreft. Ik pas me wel aan met wat we gaan doen.marco schreef:VOLGENS MIJ LEEST IEDEREEN HIER OVERHEEN?????????
GEEF EENS EEN MENING OR WHATEVER
Klopt, alleen moet je wel nog ff BPM betalen, en met dat opgevoerde 45km ding van je moeder zal het niet zo heel veel zijn geweest, maar ik had de RDW bebeld en moet toch nog 303 eurotjes betalen. En daar komen de keuringskosten bovenop, de kosten voor een nieuw kenteken, en ik heb zo'n dus cijfer-cijfer nummerbord ipv het machige XX-00-XX. Ik weet het het valt mee, dus als ik.....Vospower schreef:Ik zou wel langsgaan, zon achterbank is er makkelijk ngezet en aangezien je al 'geel' betaal is het heel simpel, je hoeft dan alleen lang s de RDW. Daar kijken ze 10 minuten en klaar. Tenminste zo ging het met mijn mam en haar busje
-
dat kan niet anders betekenen dat je met je eigen GTT komt denk ik....?? 

-
Tja wat zou het zijn? twas wel een 'opgewonde' rit gister
wat waren wij blij dat MJ er niet bij was 

waarom vroeg je nou iedere keer of eht licht uit mocht?? was het zo gezellig op de achterbank met wilco??Vospower schreef:Tja wat zou het zijn? twas wel een 'opgewonde' rit gisterwat waren wij blij dat MJ er niet bij was
-
Nee hoor ik zag hem juist teveel
Wel geslapen vannacht? Als je zuster in pyama zat dan michel in ieder geval niet

Wel geslapen vannacht? Als je zuster in pyama zat dan michel in ieder geval niet

-
whoehahahajajahahahahahhihihahaha
kun je geen fototje van haar plaatsen? hahahaha

kun je geen fototje van haar plaatsen? hahahaha

Goedemorgen jongens, jullie gaan naar een gtt kijken? Ow, wat leuk, wordt ik zo hitsig van, hihihi...lekkere stoere mannen in een stoere auto, olie, rubber, benzine....maaaaaaaaaaak me gek!voske schreef:ik heb vanacht bijna geen oog dicht gedaan en zal vanavond wel weer hetzelfde zijn... mijn zus zat in de pyama en michel was opeens heeeeel erg stil (op de een of andere manier)
[img]http://www.feellikeawoman.nl/20021_b.jpg[/img]
-
Voske, lijk ze een beetje? 
Ik had altijd al zo'n een vermoeden van ja Ollie.Ollie schreef:Goedemorgen jongens, jullie gaan naar een gtt kijken? Ow, wat leuk, wordt ik zo hitsig van, hihihi...lekkere stoere mannen in een stoere auto, olie, rubber, benzine....maaaaaaaaaaak me gek!voske schreef:ik heb vanacht bijna geen oog dicht gedaan en zal vanavond wel weer hetzelfde zijn... mijn zus zat in de pyama en michel was opeens heeeeel erg stil (op de een of andere manier)
Leuke foto van je zus trouwens
-
De Die hards zijn uiteraard aanwezig! Zonder of met renault!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Én je zus??Ollie schreef:Ik reken mezelf ook tot de DieHards en toch ben ik er niet. Volgende week wel weer mét velgen én radio én Renault !!!Vospower schreef:De Die hards zijn uiteraard aanwezig! Zonder of met renault!![]()
![]()

Project: GTT Blue Sport
-
Heeft ollie een zus?!?Frits schreef:Én je zus??Ollie schreef:Ik reken mezelf ook tot de DieHards en toch ben ik er niet. Volgende week wel weer mét velgen én radio én Renault !!!Vospower schreef:De Die hards zijn uiteraard aanwezig! Zonder of met renault!![]()
![]()

-
Nu is het geen verassing meervoske schreef:Ik heb een rammelbak gekocht![]()

Jij een Die hard Ollie?Ollie schreef:Ik reken mezelf ook tot de DieHards en toch ben ik er niet. Volgende week wel weer mét velgen én radio én Renault !!!Vospower schreef:De Die hards zijn uiteraard aanwezig! Zonder of met renault!![]()
![]()

-> Leuk he Bram dat quoten
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
urice ik neem de klemmen mee kom wel pas rond 9 uur maar ik zal er zijn
Ollie schreef:Ik ben ook afwezig vanavond...andere verplichtingen na het werk.
Afwezigenlijstje is fors vandaag:
Michel
Marcel
Patrick
Riël
Oliver
patrick b
Kunnen jullie net zo goed ook niet komen![]()
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Ik zie dat de luitjes uit Ozz (
) ons topic ook hebben gevonden, cool
Danny, alvast heel veel plezier toegewenst met je auto kerel, dat je er veel mooie en veilige km;s mee mag maken!
En nee, heb geen zus, Danny wel! Lezen is moeilijk hè, ik schreef uit naam van zijn zus, oenen!
En jullie zien, ook Patrick21T is er niet, dus de hardcore posse is afwezig. Kan toch niet gezellig zijn daaro

Danny, alvast heel veel plezier toegewenst met je auto kerel, dat je er veel mooie en veilige km;s mee mag maken!
En nee, heb geen zus, Danny wel! Lezen is moeilijk hè, ik schreef uit naam van zijn zus, oenen!

En jullie zien, ook Patrick21T is er niet, dus de hardcore posse is afwezig. Kan toch niet gezellig zijn daaro

ik ben altijd stil. Heb meer dan 2,5 uur met een geile kabouter achterin de auto gezeten. Was nog een beetje geschoktvoske schreef:ik heb vanacht bijna geen oog dicht gedaan en zal vanavond wel weer hetzelfde zijn... mijn zus zat in de pyama en michel was opeens heeeeel erg stil (op de een of andere manier)

Maar van je zus was ik niet geschokt
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538