vloermatten Renault Tuning Club
dik voor mekaar show 

Immer wieder die verdammte Holländer
Heel mooi, kunnen we allemaal effe kijken of we het wat vinden...misschien nog wat mensen die dan een bestelling willen plaatsen en dan gaat volgende week de bestelling de deur uit!
Neem aan dat ze wel op de clubstand kunnen liggen?! Maak ik wel een A4tje voor erbij te leggen...
Neem aan dat ze wel op de clubstand kunnen liggen?! Maak ik wel een A4tje voor erbij te leggen...
-
- Contacteer:
Ik neem aan dat het geen probleem is.Ollie schreef:Neem aan dat ze wel op de clubstand kunnen liggen?! Maak ik wel een A4tje voor erbij te leggen...
Dan ik geef ze wel af bij de clubstand, en als ik weer naar huis ga kom ik ze wel weer ophalen!
De matten zagen zeer zeker mooi uit. Degelijke kwaliteit en mooi afgewerkt. Kan niet wachten tot de eerste sets klaar zijn
Ik had wel verwacht dat er nog wat mensen een set zouden willen bestellen, maar dat viel dus vies tegen.
Maar de eerste sets gaan komende week besteld worden en zullen dus zoals eerder gezegd op de ALV beschikbaar zijn. Zijn die mensen dus meteen de 'testgroep'

Ik had wel verwacht dat er nog wat mensen een set zouden willen bestellen, maar dat viel dus vies tegen.
Maar de eerste sets gaan komende week besteld worden en zullen dus zoals eerder gezegd op de ALV beschikbaar zijn. Zijn die mensen dus meteen de 'testgroep'
-
Ik heb de matten vandaag ook gezien en vond ze kwalitatief er goed uit zien.
@Olivier: Je hebt voor mij ook matten besteld zodat ik ze 7 december mee kan nemen? (en testen
)

@Olivier: Je hebt voor mij ook matten besteld zodat ik ze 7 december mee kan nemen? (en testen
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
matten zag er idd nestjes uit,ik ben nieuwsgierig hoe het gaat worden op de ALV
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Woei had ik ze wel voorbij zien komen
Zag iemand met automatten voorbij lopen en ze leken op de matten die ik hier al had gezien
Zagen er iig goed uit

Zag iemand met automatten voorbij lopen en ze leken op de matten die ik hier al had gezien

Zagen er iig goed uit
ik ook nietTom schreef:ik heb er totaal niet aan gedacht om even te kijken hoe ze eruit zien.

Zie je weer dat er veel mensen zijn die op zo'n dag zooooo veel te doen hebben, dat ze van alles vergeten
Ik ga vanavond de bestelling doorgeven...ben zelf ook razend benieuwd hoe het uit gaan zien met ons clublogo erop. Kwalitatief zag het er al goed uit, dus dat belooft wat
En mensen die ze straks IRL gezien hebben en ze dan alsnog willen bestellen, dat is natuurlijk geen probleem!

Ik ga vanavond de bestelling doorgeven...ben zelf ook razend benieuwd hoe het uit gaan zien met ons clublogo erop. Kwalitatief zag het er al goed uit, dus dat belooft wat

En mensen die ze straks IRL gezien hebben en ze dan alsnog willen bestellen, dat is natuurlijk geen probleem!
-
- Contacteer:
niks op aan te merken
hoe zaten ze ook al weer vast?met alleen de ruwe achterkant of ook met klips of iets dergelijks
hoe zaten ze ook al weer vast?met alleen de ruwe achterkant of ook met klips of iets dergelijks
ook met klipjes toch? Stond hieboven ergens, maar kan t niet meer vinden zo snel..
btw. als iemand dei dingen in de auto heeft liggen, kan iemand dan ff een pica online gooien?
btw. als iemand dei dingen in de auto heeft liggen, kan iemand dan ff een pica online gooien?
-
- Contacteer:
ik weet niet hoe die matten zijn,maar de gene die er nu in liggen van reno zelf,en die liggen los,dus ik heb vaak dat die achter de pedalen komen.
Als ik deze kan vast klippen dan heb ik dat het liefst.
Als ik deze kan vast klippen dan heb ik dat het liefst.
Kan je die matten ook voor een Twingo en een Laguna II GrandTour laten maken ?
Ik vind het wel een leuke Sinterklaas kadootje namelijk
Of is dat te kort dag ?
Ik zou graag één set willen bestellen voor een Laguna II GrandTour. Maar ik weet niet hoe het zit met levertijden enzo, want dan kan ik misschien kan ik er zelfs dan nog een verjaardagkado voor mijn vader van maken(24 November). Dan heb ik eindelijk een keertje een kado die mijn vader zelf NIET heeft uitgekozen(die eppo koopt altijd zelf zijn kado's).
Ik vind het wel een leuke Sinterklaas kadootje namelijk

Of is dat te kort dag ?
Ik zou graag één set willen bestellen voor een Laguna II GrandTour. Maar ik weet niet hoe het zit met levertijden enzo, want dan kan ik misschien kan ik er zelfs dan nog een verjaardagkado voor mijn vader van maken(24 November). Dan heb ik eindelijk een keertje een kado die mijn vader zelf NIET heeft uitgekozen(die eppo koopt altijd zelf zijn kado's).
-
- Contacteer:
Dek dat het te laat is,maar neej heb je,ja kun je krijgen.De bestelling is al gedaan,en de matten zijn al in de maak,maar wie weet kan er nog een paar bij,ze kunnen ze niet allemaal in 1x maken.
bij mij ligt de bestuurdersmat vast zeg maar met van die originele renault draaigevallen.Tom schreef:gewoon los leggen, al die zooi die in je vloerbedekking priemt
Voor die tijd gaan we dat niet redden. 1e levering wordt afgelerd op 7 december bij de ALV. Als je toch interesse hebt, stuur mij dan ff een pm-etje.Priyantha schreef:Kan je die matten ook voor een Twingo en een Laguna II GrandTour laten maken ?
Ik vind het wel een leuke Sinterklaas kadootje namelijk![]()
Of is dat te kort dag ?
PM !Ollie schreef:Voor die tijd gaan we dat niet redden. 1e levering wordt afgelerd op 7 december bij de ALV. Als je toch interesse hebt, stuur mij dan ff een pm-etje.Priyantha schreef:Kan je die matten ook voor een Twingo en een Laguna II GrandTour laten maken ?
Ik vind het wel een leuke Sinterklaas kadootje namelijk![]()
Of is dat te kort dag ?

Zo, na lange tijd weer eens een update over de matten
Na wat problemen met het email contact en door tijdgebrek van mijn kant, heb ik pas vandaag weer contact gehad met Sanspeed.
Er is vandaag een proefset binnen gekomen met het RTC logo erop. Zwarte mat, zilveren rand en zilveren opdruk. Hopelijk kan Michel deze afhalen en wat foto's ervan op het net krijgen.
Slechte nieuws is dat door deze vertraging de matten niet af zullen zijn op 7 december, schaam me diep! Hij heeft het nu ontzettend druk met de motorshow in Essen, helaas! Maar alles komt goed en hopelijk is iedereen straks tevreden erover!
Over de betaling en distributie van de matten zal tezijnertijd nog gesproken worden, misschien dat ik op de ALV er kort wat over zeg voor de aanwezigen die een set besteld hebben.
Voor vragen, stuur mij gerust een pm of mailtje!

Na wat problemen met het email contact en door tijdgebrek van mijn kant, heb ik pas vandaag weer contact gehad met Sanspeed.
Er is vandaag een proefset binnen gekomen met het RTC logo erop. Zwarte mat, zilveren rand en zilveren opdruk. Hopelijk kan Michel deze afhalen en wat foto's ervan op het net krijgen.
Slechte nieuws is dat door deze vertraging de matten niet af zullen zijn op 7 december, schaam me diep! Hij heeft het nu ontzettend druk met de motorshow in Essen, helaas! Maar alles komt goed en hopelijk is iedereen straks tevreden erover!
Over de betaling en distributie van de matten zal tezijnertijd nog gesproken worden, misschien dat ik op de ALV er kort wat over zeg voor de aanwezigen die een set besteld hebben.
Voor vragen, stuur mij gerust een pm of mailtje!
-
Das wel mooi.
Dat de matten nog niet klaar zijn, dat is niet anders.
Maar er zit tenminste schot in de zaak.
Dat de matten nog niet klaar zijn, dat is niet anders.
Maar er zit tenminste schot in de zaak.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
Da's jammer Ollie dat we ze op 7 december niet mee kunnen nemen. Hou ons maar op de hoogte wanneer ze wel geleverd worden. 

-
- Contacteer:
-
Dat ziet er goed uit.