Thursday Nightmeeting Maastricht. I
waarom????????die mee wil gaan die gaat mee,en w gaan er een leuke avond van makenMJ schreef:g%dver$o@@e zullen we het dan maar afblazenFrits schreef:Ik ga niet meeMichel S. schreef:Dus komop mensen. Ook als je niet mee gaat, zeg dat dan even.![]()
![]()
Gr.Frits
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
patrick 21TURBO schreef:riel sucks,altijd wat te zeiken

zeik niet
je kan er gewoon niet tegen dat die ballen groter zijn dan de jouwe hahahahaha,Riël schreef:patrick 21TURBO schreef:riel sucks,altijd wat te zeiken
![]()
zeik niet
complexje,hihihi
en je ken die ballen niet tillen,die zijn zwaarder dan jij bent hahahahha,maar wees toch blij man dat je je vingers in een lekker gat mag duwen hahahaha.
patrick 21TURBO schreef:waarom????????die mee wil gaan die gaat mee,en w gaan er een leuke avond van maken

BTW kzag Dave (staat hij wel op de lijst?) gisteren en die zei dat zijn wagentje er weer strak komt uit te zien

Lijstje schreef:Marco en Carla
Wilco
Marcel
Danny
Michel S.
Luc en Lilian
Oliver
Patrick L
Bram
Patrick B
Rob en Femke
Riel en Rianne
Noud?
Dennis?
Alex?
Egid?
Ger?
Wie ben ik vergeten???
[quote="MJ
BTW kzag Dave (staat hij wel op de lijst?) gisteren en die zei dat zijn wagentje er weer strak komt uit te zien
[/quote]
ehhhhh,dat is wat ie denkt dan he
maarehhh mj,ik heb je gisteren een paar keer gebeld maar je nam niet op???WHYJJJJJJJJJJJJJ
en van terugbellen heb je ook nooit gehoord,voor hetzelfde geld lig ik ergest te kreperen en is het nummer van jouw het enige nummer wat ik me ken herinneren en bel je niet terug,en dan lig ik dus nu nog daar te kreperen want inmiddels is mijn batterij dus op en op z'n minst mijn beltegoed dus door jouw schuld was ik nu dus de pijp uit geweest en hadden jullie zonder mij moeten gaan uit eten,en wie had dan mijn 21turbie verder gesloopt enzoe enzoe enzoe

bel me ff jong als je wil aub,please,bitte graag zo snel mogelijk als het kan groet pat.

ehhhhh,dat is wat ie denkt dan he

bel me ff jong als je wil aub,please,bitte graag zo snel mogelijk als het kan groet pat.
Hey pat kheb gebeld en jouw aan de lijn gekregen
das effe wennen
anyway nu tevreden? kzal trouwens ook eens de voicemail afluisteren
benieuwd wat voor een meloot ik daar aan krijg
kzal dus eens vragen
vanavond antwoord kbeloof btw nix en zal ook naar andere opties zoeken!!!
Groeten

kzal dus eens vragen
Groeten
MJ schreef:Hey pat kheb gebeld en jouw aan de lijn gekregendas effe wennen
![]()
anyway nu tevreden? kzal trouwens ook eens de voicemail afluisteren
![]()
benieuwd wat voor een meloot ik daar aan krijg
![]()
kzal dus eens vragenvanavond antwoord kbeloof btw nix en zal ook naar andere opties zoeken!!!
Groeten
KEEEEEEJJJJJJJ,thanks kerel

-
er wordt geflitst
op de weg achter de brandweerkazerne richting Beatrixhaven, en mijn GTT staat nu ook op de foto,go.....me
door een grijze Fiat Stilo.
Wordt al de 2e binnen 4weken. is mooi k.t

door een grijze Fiat Stilo.
Wordt al de 2e binnen 4weken. is mooi k.t

haha.wielklem,boh eh hoe kom je eropMJ schreef:Ja alleen mijn oma niet, maar kzeg gewoon dat die van mij ismarco schreef:en weer is iemand blijgemaakt![]()
en anders krijgt ze een wielklem op de rolator, komt ze niet meer buiten
![]()
![]()

maar thanks man je het mogelijk maakt dat ik mijn auto op het gemak kaal kan maken,is echt super

@pat:tja klote dat je geflitst bent,maar is een bekende plaats waar ze flitsen,let daar maar goed op want daar staan ze hendig vaak,ik kan het weten want ik rij daar dagelijks langs.
maar fijn is het niet,maar sowiso is iedereen gewaarschuwd bij deze,ze flitsen nu dagelijks op alle wegen in en om maastricht,dus let goed op,en ja ook flitspalen voor door rood flitsen op snelheid dus pas je aan met je snelheid bij een verkeerslicht want ik heb er al zat de boot in zien gaan.
dus denk niet dat die alleen is voor door rood,want die nieuwe palen flitsen bij stoplicht ook bij te hoge snelheid.
dit was brandpunt,goeieavond.
Godv#rd*mme pat das zonde van het geld
Tword weer het einde van het jaar, ze moeten hun aantallen halen
fijn die prestatie-afspraken.
Kzal eens aan pa vragen of die kan vragen waar ze gaan controleren....kan geld schelen
@andere pat
: TJa dat viel nog mee van pa, khad er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd over in. Maar het scheelt dat hij het ook leuk vind
ooit komt die vijf turbo er ook nog 

Tword weer het einde van het jaar, ze moeten hun aantallen halen

Kzal eens aan pa vragen of die kan vragen waar ze gaan controleren....kan geld schelen
@andere pat

-
.Tword weer het einde van het jaar, ze moeten hun aantallen halenfijn die prestatie-afspraken
Kijk maar uit als julllie vandaag in omgeving Maastricht rondrijden, ik kan vanuit kantoor zien dat er weer wouten op de motor rond an het rijden zijn omgeving Geusselt.
Laten we niet vergeten dat vanaf morgen tot woensdag die top in het MECC is. Dus er zal zowiezo meer politie rondrijden...rond de 800 extra agentenPatrick L. schreef:Kijk maar uit als julllie vandaag in omgeving Maastricht rondrijden, ik kan vanuit kantoor zien dat er weer wouten op de motor rond an het rijden zijn omgeving Geusselt.

BTW in maastricht en omgeving komen de komende jaren 15 nieuwe flitspalen

@marco: dat gaat nog effe duren, maar we waren er éénmaal kort bij...oja en de garage word verwarmd dus tent mag je thuis laten. Kwil dan wel een foto van jou hebben.....voor zo'n bordje: Hier waak ik

Ja idd, ze moeten weer hun kerstbonus opschroeven
.
Vriend van me heeft zelfs een boete voor wildplassen gekregen
. Maar ja, ik ben nu extra voorzichtig, en vermijd zoveel mogelijk flitspalen, en kijk uit voor groene Astra's met opvallend grote mistlampen
, Stilo's met idem lampjes, en andere "onopvallende" wagens die met draaiende motor ergens geparkeerd staan met iemand dr in. En ook woutenbusjes die achter me rijden (en me over het verdrijvingsvak inhalen omdat ik remde voor het 50km bord
) Ach ja, gelukkig heb ik geen scooter meer, anders had ik zeker 100 euro aan me broek hangen rond deze tijd.

Vriend van me heeft zelfs een boete voor wildplassen gekregen

-
Gister ook geflitst, van voren op de autobaan van heerlen richting antwerpen. Zaten die %$$%#@$%#& onder de brug in het donker!!!
Trouwens mijn voorkeur gaat ook uit naar de donderdagavond. Bolen is toppie!

Trouwens mijn voorkeur gaat ook uit naar de donderdagavond. Bolen is toppie!

Deze jongen is nog nooit geflitst!
Heb ik geen geld voor
Heb eindelijk een nieuwe radio...vanaf volgende week te bewonderen
Nu nog mijn spoiler erop (
@ Michel) en hopen dat het nog goed gaat komen met die velgen.
Wat is MJ van plan eigenlijk????

Heb ik geen geld voor

Heb eindelijk een nieuwe radio...vanaf volgende week te bewonderen

Nu nog mijn spoiler erop (
-
Deze jongen is een oma achter het stuur hahahahaOllie schreef:Deze jongen is nog nooit geflitst!![]()
Heb ik geen geld voor![]()
Heb eindelijk een nieuwe radio...vanaf volgende week te bewonderen![]()
Nu nog mijn spoiler erop (@ Michel) en hopen dat het nog goed gaat komen met die velgen.
-
Moet je ook je invalide kaart op het dashboard leggen